• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik móét vandaag echt even wat gaan doen aan huiswerk. Zal ik werken aan die tweets voor maw? Want dan doet dat kind wéér niets, maar ik wil volgende week niet te veel stress. Met het oog op de toetsweek over iets meer dan een week wil ik geen frustraties, irritaties en de vlam in de pan hebben. Maar dan doet ze wéér niks en dan heb ik dus écht alles gedaan aan dit hele project. What to do? Hmm.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    DarkSavior schreef:
    Soms vraag ik me af waarom ik nog op Quizlet zit. Niemand praat met mij (en als ze het al doen dan gaat het 9/10 keer over computer problemen), de vrienden die ik had laten me allemaal links liggen en de enige die mijn help echt waardeert is Rutger.
    Misschien wordt het tijd dat ik Q verlaat en ergens anders ga helpen.

    Ik praat überhaupt met niemand, maar als dat je dwars zit (zeker van je vrienden), misschien kan je mensen er dan eens persoonlijk op aanspreken? Sowieso wordt je hulp echt wel gewaardeerd maar spreken mensen dit vaak niet uit. Ik waardeer het in ieder geval. Maar als je je alleen maar rotter voelt door hier te komen, is het niet echt de moeite. Succes met dit alles, in ieder geval.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Elvenking schreef:
    Nog een half uur en dan ben ik jarig. Dat besef gaat nog wel een tijdje duren denk ik.


    Gefeliciteerd!! *O*


    You are beautiful, you are love.

    Ik houd van m'n nieuwe haarkleur ;D


    26 - 02 - '16

    Parachutes schreef:
    (...)

    Gefeliciteerd! *O*

    Dankjewel! ^^

    Scurrilous schreef:
    (...)

    Gefeliciteerd!! *O*

    Thanks! :3

    Soms zou ik wel willen dat ik je kon zien al was het maar heel even voor een knuffel ofzo.... Zodat ik even bij je kan uithuilen en zeggen dat ik je zo erg mis :c


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    DarkSavior schreef:
    Soms vraag ik me af waarom ik nog op Quizlet zit. Niemand praat met mij (en als ze het al doen dan gaat het 9/10 keer over computer problemen), de vrienden die ik had laten me allemaal links liggen en de enige die mijn help echt waardeert is Rutger.
    Misschien wordt het tijd dat ik Q verlaat en ergens anders ga helpen.


    Find new friends! Vrienden die je liks laten liggen zijn geen vrienden er zijn wel betere mensen op deze wereld! en als je in bent voor een conversatie i'm available :)


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    I have night's cloak to hide me from their eyes;
    Andbut thou love me, let them find me here:
    My life were better ended by their hate,
    Than death porogued, wanting of thy love.


    Totally not gonna nail Romeo tomorrow.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik heb echt helemaal niks aan jou. Ik vraag me af hoe het morgen zal gaan...


    Caution first, always.

    Verdomme dit ga je niet menen hè, een fucking tentamen tot 20.00 tijdens het Pearl Jam concert, waar ik al een kaartje voor heb...
    Ik hoop dat ik het op de één of andere manier op een andere dag kan maken of zo, ik ga echt niet dat concert missen...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Rot op van hier. Ik erger me kapot aan je.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Fucking kut dag vandaag, alles gaat mis! Nou ook nog eens helemaal alleen vanavond. Q ik hoop dat je me vermaakt vanavond of dat de rpgs levendig zijn. Anders ga ik echt super Chaggo naar bed.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    @Iedereen die het nodig heeft:



    En ahw Dirkje, dat is echt vet balen. D:


    OT: Ughh, stomme kutkubus! Ik háát Rubiks kubussen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it


    kindness is never a burden.