• Welkom LotR-fans!
    Er waren nog geen topics over LotR en het leekt me wel leuk om een plek te hebben
    waar je met z'n allen kan praten over dit geweldige onderwerp! Ook zijn stories,
    quizzen en alle andere gerelateerde dingen welkom in dit topic.

    [ bericht aangepast op 22 april 2014 - 20:45 ]

    XY390 schreef:
    (...)

    Het is JamesPotter, die zit vol met dat soort ideeën :3


    hehe gewoon zo droog xD :P


    You can't touch music but music touch you

    whahahahhaha ahw te cute dit ^_^ :P


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    whahahahhaha ahw te cute dit ^_^ :P


    Zekre wel, echt knap gemaakt :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Barlliams schreef:
    (...)
    Het duurt nog 115 dagen. ^^


    109 dagen :) (


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    (...)

    109 dagen :) (

    108 nu :D, jaaaaaaaaaaaah :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Zekre wel, echt knap gemaakt :D

    Jah ^^


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)
    Jah ^^


    wish they all where real


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    wish they all where real


    Actually they are. Hijs die acteurs in een kostuum en tadaa! Fíli, Kíli and Thorin at your service :Y) Al is het wel jammer dat Gandalf in het echt niet kan toveren en wij waarschijnlijk geen drie koppen groter zijn dan Thorin :/


    -

    Feanor schreef:
    (...)
    wish they all where real

    zal gezellige boel zijn jah!! ^_^


    You can't touch music but music touch you

    Ring schreef:
    (...)

    Actually they are. Hijs die acteurs in een kostuum en tadaa! Fíli, Kíli and Thorin at your service :Y) Al is het wel jammer dat Gandalf in het echt niet kan toveren en wij waarschijnlijk geen drie koppen groter zijn dan Thorin :/

    True True en hahaha egt he xD


    You can't touch music but music touch you

    Can I join that list?^^


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Laten we dat gewoon doen xD :P ^_^


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    Laten we dat gewoon doen xD :P ^_^


    Ja :D, precies
    @ring: ja dat klopt, maar toch zou het cool zijn als de personages enzo echt waren, behalve alleen de acteurs


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Gevondeeeh! Jeetje alweer een tijdje geleden dat ik jullie heb gesproken! Ik zie dat jullie aan het Hobbit-fangirlen zijn (lijkt me een beetje onlogisch in het lortfantopic, maarja) (:
    Anyway, ik kwam even hallo zeggen en mijn naam bijwerken. Even kijken of ik het nog uit mijn hoofd weet...
    Athenae --> Deamonium --> Udinov --> Fenoglio --> Factionless
    Yeah, dat was em volgens mij :3

    Factionless schreef:
    Gevondeeeh! Jeetje alweer een tijdje geleden dat ik jullie heb gesproken! Ik zie dat jullie aan het Hobbit-fangirlen zijn (lijkt me een beetje onlogisch in het lortfantopic, maarja) (:
    Anyway, ik kwam even hallo zeggen en mijn naam bijwerken. Even kijken of ik het nog uit mijn hoofd weet...
    Athenae --> Deamonium --> Udinov --> Fenoglio --> Factionless
    Yeah, dat was em volgens mij :3

    Hallo, we hebben je gemist hier Lake ;)
    hobbit valt ook een beetje onder lotr :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf