• Waar kan ik deze schoenen vinden??


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    In een schoenenwinkel. D'duh


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik wil niet gemeen doen, maar waarom moeten mensen altijd zulke irritante comments plaatsen? Ik heb nog amper zin om een topic te openen omdat mensen hun kinderachtige gedrag niet voor zich kunnen houden. Bah, wat is deze site geweldig geworden (maar niet heus)


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    http://www.ebay.com/itm/NIKE-RUCKUS-MID-LR-SUEDE-MENS-SHOES-BLACK-ATOMIC-GREEN-NEUTRAL-GREY-SZ-9-NIB-/221210285256


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Priority schreef:
    Ik wil niet gemeen doen, maar waarom moeten mensen altijd zulke irritante comments plaatsen? Ik heb nog amper zin om een topic te openen omdat mensen hun kinderachtige gedrag niet voor zich kunnen houden. Bah, wat is deze site geweldig geworden (maar niet heus)


    Het is mensen zo als jij die deze site geweldig maken


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    http://www.esneakerbay.com/nike-sb-blazer-low-tops-prm-black-gorge-green-sail-443903-012-p-2304.html


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Graag gedaan


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Zijn dat geen Nike Janoski's? Ik denk dat je die op de website van Nike zelf moet vinden en anders zal ik eventjes voor je zoeken...

    http://www.tactics.com/nike-sb/stefan-janoski-jr-skate-shoes/black-night-factor-crystal-mint


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Wauw vijandig hier


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Heb je een Sneakers in je buurt? Misschien hebben ze ze daar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Priority schreef:
    Ik wil niet gemeen doen, maar waarom moeten mensen altijd zulke irritante comments plaatsen? Ik heb nog amper zin om een topic te openen omdat mensen hun kinderachtige gedrag niet voor zich kunnen houden. Bah, wat is deze site geweldig geworden (maar niet heus)

    Mensen plaatsen zulke irritante comments, omdat er altijd andere mensen zullen zijn die er geïrriteerd op reageren. Je kunt die reacties dus gewoon het beste negeren, want zulke comments zul je altijd kunnen krijgen als je iets op internet zegt. Dit is trouwens al altijd zo geweest en Q is hier niet de enige in.

    Verder zie ik dat er nu al links zijn gegeven met de schoenen. Je kan altijd nog langs bij de Sneakers (zoals eerder gezegd) of andere winkels waar ze sportschoenen verkopen. Ik zou vooral gaan zoeken op internet als je deze specifieke schoenen wilt.


    From these ashes, I will rise

    Ik denk gewoon op de nike site...


    There is a bitter triumph in crashing when you should be soaring