• Hallooo iedereen,
    ik zit al een tijdje ergens mee, namelijk uitgaan. Ik ben nu 15 jaar oud maar ik ga nog steeds niet uit, ik bedoel naar clubs enzo. Veel mensen uit m'n klas gaan vaak ieder weekend uit, en ik ben nog nooi uitgeweest! Ik weet niet het is niet dat ik het niet wil maar ik vind het eng. Ik ben bang dat ik niet met jongens kan dansen en dat kan je natuurlijk niet vermijden...
    Is het raar dat ik als 15 (bijna 16) jarige nog nooit uit ben geweest? Zijn er meer mensen die dit probleem hebben/hadden? Ik hoor graag van jullie (:

    Ik ben 14, en terwijl bijna al mijn teamgenoten maandelijks naar Brothers gaan, ben ik daar nog nooit geweest.
    Ik hoef ook niet zo nodig daar naartoe, het lijkt mij echt helemaal niks.
    Dus nee, het is niet raar dat je nog nooit bent uitgeweest.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Raar?
    Ik vind het eerder raar dat je als 15 jarige ergens naar binnen zou kunnen komen
    Toen ik 15 was kwam ik savonds geen cafe in hoor!


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Als negentienjarige ben ik ook maar 3 keer uitgegaan. Het is ook geen pretje met sociale fobie, ik kan niet dansen, ben onzeker en het ergste is nog wel; ik krijg hoofdpijn van alle drukte.

    Leef ik niet als ik niet uit ga? No fucking no. Ik leef! Ik leef gezond en gelukkig.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik ben nu 18 en toen ik 15 was ging ik al wel uit, gewoon met een groepje vriendinnen. Ik ga nu ook nog wel eens uit met een vriendin van me of een groepje vriendinnen. Maar ja, nu als 15-jarige kom je bijna nergens binnen ;/ dus zo gek vind ik het niet.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik ben negentien en ben nooit echt uit geweest. Ja, ik ga heeeeel af en toe wat drinken met wat vriendinnen, maar dat kan je geen uitgaan noemen. Ik vind er gewoon niks aan, ik zit veel liever thuis met een goed boek.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik weet niet waar jullie wonen, maar ik kon op mijn veertiende/vijftiende ook gewoon clubs in hoor ^^'. Dat zijn dan wel jongeren feesten, van bijvoorbeeld 15 t/m 21 jaar. Anyhow, zo interessant is uitgaan, als in naar clubs gaan, naar mijn mening niet. De meeste mensen doen het om te hosselen of om zich lam te zuipen, en naja, tenzij je daarop kickt, val je er al snel een beetje buiten. Maak je er vooral niet druk om, voor de verandering is het leuk, maar ieder weekend lijkt mij persoonlijk oersaai en geldverspilling. Ik ga veel liever een avondje met m'n vrienden hangen ;].


    i put the fun in funeral

    Kaa schreef:
    Ik ben 17 en ga ook niet uit. Ik vind er namelijk geen zak aan. :Y)
    Waarom zou je het niet kunnen vermijden om met jongens te dansen? Als gewoon met een clubje vriendinnen gaat hoef je heus niet per se met een jongen te dansen hoor. Dat bepaal je allemaal zelf. (: Er is echt niet heel veel spannends aan, aan uitgaan. Je moet alleen opletten dat er niets in je drankje wordt gegooit, dus als je iets besteld is het handig het bij je te houden en niet eventjes weg te zetten.

    Maar het valt dus reuze mee hoor, uitgaan. Vraag een clubje vriendinnen gewoon eens of je mee uit kan, en laat het allemaal over je heen komen. Je zult erachter komen dat het niet zo eng is als dat je denkt. ^^


    Dat is mijn broer overkomen, gevolg: coma :c


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Hmm. Ik ben bijna 18 en ga heel zelden uit en meestal is dat ook met mijn moeder erbij. Raar is het dus helemaal niet en als ik eerlijk bent, juist verstandg.


    -

    Op die leeftijd ging ik ook nooit uit. :') Nu ga ik wel regelmatig uit, maar dat is ook pas begonnen like vorig jaar in de zomer.


    Take me to wonderland

    Lenin schreef:
    Ik ben ook bijna zestien. Nog nooit uit geweest. Het is niet een verplicht onderdeel van het leven, je doet het of je doet het niet. Bovendien kom je in veel clubs en kroegen niet eens naar binnen als je vijftien bent.

    Ik ben 17 en ik ben begonnen met uitgaan op mijn 15, maar dat was inderdaad nu niet meteen in clubs hoor. Ik ging naar de chirofuiven in de buurt, en eigenlijk is dat nog altijd het grootste deel van mijn uitgaansleven ;d Ik denk dat dat pas definitief verandert als je uit het middelbaar weg bent (of toch in de omgeving waar ik woon) en ik vind clubs sowieso lastiger omdat, ookal mag je binnen, de leeftijden veel hoger gaan dan op feestjes uit de omgeving en dan voel ik me echt belachelijk klein.

    En er zijn genoeg mensen van mijn klas/leeftijd die ik ken die nu nog niet echt uitgaan. Je moet zelf maar uitzoeken of het iets voor jou is, maar het is echt niet iets wat je hoort te doen op je 15e. Als je nieuwsgierig bent en je kan iets regelen met je ouders is het natuurlijk wel de moeite om eens uit te gaan. :]


    effort never betrays you

    Schat, ik word in juni 16 en ik ben pas een keer in een club geweest en dat was voor een afgezaagd schoolfeest en echt uit ben ik nog nooit gegaan, ik vind het veel gezelliger om naar kleine feestjes te gaan en met vrienden af te spreken.


    Firm believer of all that is magic

    Elvenking schreef:
    Euh, ik ben bijna 18 en ga ook nooit uit. :'D


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik ben 15 en ga ook eigenlijk nooit uit (behalve naar speciale feesten), dus zo raar is dat niet. Als je bang bent om met jongens te dansen, dan zou ik ervoor zorgen dat je uitgaat met een groep vriendinnen, zodat je gewoon gezellig met hun kan praten/dansen en je niet per se op anderen hoeft af te stappen.
    Maar je hoeft natuurlijk niet uit te gaan als je het zelf niet leuk vindt, het is niet dat je per se vanaf 15 jaar uit moet gaan ofzo.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ik ben 18 en ga nooit uit.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ik ben zestien en wil ook helemaal niet uitgaan. Als ik de meisjes bij mij in de klas en in mijn vriendinnengroep hoor, dan is daar ook niets leuk aan. Voor hun misschien wel, maar om tussen een bende dronken jongeren te staan terwijl er slechte muziek speelt, nee bedankt. Pure geldverspilling. Ik zie niet in waarom dat overigens een 'probleem' zou zijn.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2014 - 15:25 ]


    Ex astris, sciencia