• Beste mensen (en wezens), met welgemeende liefde en trots presenteer ik u: Het waanzinnige Kletscafé numero 103!

Café mededelingen:
    • Iedereen is awesome!
    • Onze awesomeheid heeft al meer dan honderd topics gevuld.
    • Wij geven iedere dag gratis knuffels weg!
    • Het Kletscafé heeft nu een eigen verhaal, genaamd Enchanted.
    • Onze awesome-heid overheerst.

Het is aan te raden deze beginpost goed door te lezen, er kunnen belangrijk zaken in staan die onenigheid en verwarring kunnen voorkomen.

Onze awesome leden.
    Werknemers:
    Nori • Felidae • Cafébazin • 12
    Lotta • Novoselic • Cafébazin • 12
    Crystal • Sorcery • Chef-kok • 12
    Jarne • Dooddoenervo • Barman • 15
    Sofie • Amaretto • Barvrouw • 14
    Kim • Linger • Entertainer • 18
    Sylvie • Quaintrelle • Serveerster • 19
    Kelly • Velnias • Karikatuurtekenaar • 17
    Fren • Ruitenburg • Schrijfster • 13
    Kim • Linden • Servettenvouwster • 17
    Naomi • Aves • Schoonmaakster • 16
    Bes • Chip • Taartenbakster • 16
    Emma • Krull • Haakster • 19
    Noa • Nightingalex • Muziekante • 13
    Vera • DianePie • Melige-schrijfster-en-tekeningen-creator • 14

Verslaafden:
    Suuz • Cantabile • Alcoholistische stamgast • 16
    Erieka • Taiga • Frisdrankverslaafde • 18
    Gail • Aldea • Chocolaverslaafde • 17
    Isa • Pumbaa • Disneyverslaafde • 13
    Lisanne • Reveniam • Chocolademelkverslaafde • 15
    Naomi • Neal • Serieverslaafde • 19
    Yolanda • Kaa • Serieverslaafde • 17
    Sanne • Verlac • Puzzelverslaafde • 14
    Marlou • Vexatious • Gameverslaafde • 14
    Jaimy • Leshley • Tumblrverslaafde • 16
    Jacco • Ateara • Nikitaverslaafde • 18
    Daphne • LeMockingjay • Peetabroodjesverslaafde • 14
    Eva • xPrimRoses • Koetjesreepverslaafde • 14
    Annemarije • Litch • Theeverslaafde • 16
    Do • SuperTOMMO • Cookieverslaafde • 13
    Leah • Grohl • Schrijfverslaafde • 13
    Coosje • Journals • Social media verslaafde • 14
    Minke • Atlantica • Animeverslaafde • 15
    Emma • Opinio • Fruitverslaafde • 15
    Kim • Cassia • Internet-/series-/dierenverslaafde • 19
    Annick • Pukkelxding • Sims 2 verslaafde • 20
    Demi • Lorum • Sims 3 verslaafde • 14
    Inge • Square • Badeendjesverslaafde • 17
    Merel • Usha • Pretty Little Liars verslaafde • 15

Wil jij ook bij de crew horen? Iedereen is welkom! Hoe meer zielen, hoe meer vreugde. :3
    Vertel ons je naam, werk/verslaving en leeftijd, dan zetten we je erbij! ^^

De prijslijst.

Het Kletscafé; Wist je dat..?
    Wist je dat:
    • Het Kletscafé is ontstaan door het vele offtopic gaan in een topic door een aantal users?
    • Nori (Felidae) de naam “Kletscafé” heeft bedacht?
    • Het eerste Kletscafé-topic geopend is op 28 oktober 2013?
    • Jarne (Dooddoenervo) de prijslijst bedacht heeft?
    • Rick (Finsceal) de Kletscafé-site gemaakt heeft?
    • Lotta (Novoselic) met haar leeftijd van twaalf jaar de jongste kroegbaas is?
    • Het Kletscafé ook een eigen Quizletaccount heeft? Kijk hiervoor bij de Kletscafé spin-off.
    • Hier de weddenschap tussen Jarne (Dooddoenervo) en Erieka (Lissandra) is ontstaan?
    • Dit het enige topic is waar zoveel aan Truth or Dare wordt gedaan?
    • Nori (Felidae) gek is van Rihanna en al begint te flippen als ze haar naam hoort?
    • Lotta (Novoselic) de trendsetter is van de trend om de hoofdletter “i” te gebruiken in plaats van de “l”?
    • Lotta (Novoselic) (bedenker van de naam), Jarne (Dooddoenervo) en Bes (Chip) de bedenkers van het Rowlingisme zijn?
    • Sick (= Rick (Finsceal) + Suuz (Mairimis)) nu echt officieel is?
    • Rick (Finsceal) goed is in het bedenken van Ships?
    • Hij inmiddels Koos heeft bedacht?
    • In topic 80 alle wensen voor de GIFs uitkwamen?
    • Bij de Wist-je-dat-lijst vaak sneaky dingen geplaatst worden?

Gratis knuffels. ^^

Let op: er zijn regels!
    • Degene met de laatste reactie opent het nieuwe topic, mits anders aangegeven.
    • We zijn niet gemeen tegen elkaar en zorgen ervoor dat niemand zich buitengesloten of genegeerd voelt.
    • Iedereen is awesome en niemand heeft nood aan hatelijke opmerkingen.

[ bericht aangepast door een moderator op 7 maart 2014 - 18:15 ]

'The best way to predict the future is to create it'.

Dooddoenervo schreef:
    (...)

Jup.;)

Wie was - volgens de oud-Romeinse overlevering - de zevende en laatste koning van Rome (534 - 509 v.Chr.)? (A)

And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

Sorcery schreef:
    (...)

Tuurlijk. ^^

We moesten dus voor Engels een korte presentatie houden, iedereen. De meisjes hadden andere onderwerpen dan jongens, en de week dat ik gekozen werd was het onderwerp 'your favorite childhood memory'. Nou ik dacht; ik doe die presentatie wel eventjes want mijn Engels is toch goed.
    Eh not; toen de docent mijn naam riep kwamen enkele vloekwoorden al mijn mond uit want ik zat er totaal niet op te wachten. Dus ik trilde enorm, en was zenuwachtig. Iets wat ik totaal niet verwachtte. Al goed ging mijn presentatie redelijk, op enkele uitspraken van woorden na zoals 'island' wat ik dus zei zoals je het schrijft maar ik weet dat het 'ailend' is zoals je het uitspreekt. Alleen door de zenuwen ging dat fout :'D.
    Ik had ook een filmpje laten zien van de vakantie waar ik over vertelde, maar ik was zóóóó zenuwachtig. En mijn docent zei nog ''I think you could have done it without the paper, because it was really good and your English is good too.'' Maar gosh, dat was zo ongemakkelijk toen ik voor de klas moest staan..

Anywaaays, Lotta. Truth or Dare? (wbw)

Novoselic schreef:
    Mijn late topics. Sorry, mijn moeder heeft mijn laptop, mijn gsm én zelfs mijn Nintendo DS afgepakt, de enige drie middelen waarop ik op internet kan gaan, dus heb ik mijn oude, kapotte gsm maar hersteld en zit ik nu daar op. :')

Haha, ik vroeg me al af waar je die verschrikkelijke avatar vandaan had, KCrystal. En welkom, Freya! (:

Trouwens, ik doe mee met truth or dare, als ik niet betrapt word.

Not funny. :W En mijn naam schrijf je met de C. ^^

And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

Square schreef:
    (...)

Nooh, jij was net eerder, haha. x')

Mwhuhahaha

@Lotta
    Een beetje respect voor Centerparcs!

@Crystal
    Hersenen zijn tijdelijk niet beschikbaar. Probeert u het over honderd jaar nog eens.

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Dooddoenervo schreef:
    (...)

Mwhuhahaha

@Lotta

@Crystal
    Hersenen zijn tijdelijk niet beschikbaar. Probeert u het over honderd jaar nog eens.

Je draait er om heen. Volgens mij ben jij degen die aan toverpsycho lijdt. :'D

Usha schreef:
    (...)
    We moesten dus voor Engels een korte presentatie houden, iedereen. De meisjes hadden andere onderwerpen dan jongens, en de week dat ik gekozen werd was het onderwerp 'your favorite childhood memory'. Nou ik dacht; ik doe die presentatie wel eventjes want mijn Engels is toch goed.
    Eh not; toen de docent mijn naam riep kwamen enkele vloekwoorden al mijn mond uit want ik zat er totaal niet op te wachten. Dus ik trilde enorm, en was zenuwachtig. Iets wat ik totaal niet verwachtte. Al goed ging mijn presentatie redelijk, op enkele uitspraken van woorden na zoals 'island' wat ik dus zei zoals je het schrijft maar ik weet dat het 'ailend' is zoals je het uitspreekt. Alleen door de zenuwen ging dat fout :'D.
    Ik had ook een filmpje laten zien van de vakantie waar ik over vertelde, maar ik was zóóóó zenuwachtig. En mijn docent zei nog ''I think you could have done it without the paper, because it was really good and your English is good too.'' Maar gosh, dat was zo ongemakkelijk toen ik voor de klas moest staan..

Anywaaays, Lotta. Truth or Dare? (wbw)

Ik heb een hekel aan presenteren. c:

Sorcery schreef:
    (...)

Ik heb een hekel aan presenteren. c:

Ik ook, tenzij het iets is wat ik leuk vind of iets wat ik gemakkelijk kan vertellen.

Usha schreef:
    (...)
    Ik ook, tenzij het iets is wat ik leuk vind of iets wat ik gemakkelijk kan vertellen.

Inderdaad. Dan heb je vaak ook minder het gevoel dat je alles verkeerd doet.

Cryss; Ik heb 'm ondertussen weer, eigenlijk. En ik ga 'm veranderen. :'D

Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

Dooddoenervo schreef:
    (...)

Mwhuhahaha

@Lotta

@Crystal

(cat)

En pfft, als je echt overal antwoord op had kunnen geven, zou dat niet eens meer knap zijn geweest, maar doodeng. Het is niet eens mogelijk al die kennis in je hoofd te stampen in een heel mensenleven, laat staan in vijftien jaar, zelfs niet voor Death Eaters. :'D

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Oh sorry, dat komt omdat ik net een boek uit heb gelezen waarin een zestienjarige Krystal - met K - zo'n beetje het hoofdpersonage was. Het einde was alleen echt zielig. D:

En dare. (:

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

Lotta, mijn portie medelijden voor vandaag is voor jou. Wel genius dat je nog steeds op het internet kan.

Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

Welcome back aan mijn mini-Troian-pf. <3

Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

Hallooooo, daar ben ik weer! Heb ik nog iets gemist? :Y)

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Square schreef:
    (...)

(cat)

En pfft, als je echt overal antwoord op had kunnen geven, zou dat niet eens meer knap zijn geweest, maar doodeng. Het is niet eens mogelijk al die kennis in je hoofd te stampen in een heel mensenleven, laat staan in vijftien jaar, zelfs niet voor Death Eaters. :'D

Ik ben een wonderdooddoener.:'D

We will not be quiet, Stonewall was a riot!