• Ja! Ik kom de laatste tijd steeds meer quizzen tegen die de regels ontduiken.
    En dan wel deze regel:

    - Een quiz moet minstens drie vragen hebben die betrekking hebben op minstens twee uitkomsten.


    Dan hebben ze wel mooi drie vragen, negen van de tien keer slaan die vragen dan nergens op maar dat laten we nu buiten beschouwing, maar ze hebben in werkelijkheid maar één uitkomst die er echt toe doet. Dit zie je voornamelijk bij die 'Ben je mooi' quizzen. Dan is er een uitkomst van 'natuurlijk ben je mooi' en bij de andere uitkomst, die natuurlijk niemand krijgt, staat er 'kijk naar de andere uitkomst'.

    Nu is mijn vraag: Kunnen dit soort dingen wel? Ik vind het namelijk ontzettend storend en irritant.


    26 - 02 - '16

    Oh ja, voor de mensen die een voorbeeld willen; er staat er nu een in de top.


    26 - 02 - '16

    Ik had er onlangs ook zo eentje, het was geen 'ben je mooi', maar er stond letterlijk bij de tweede uitkomst dat die er alleen maar was omdat er nu eenmaal twee uitkomsten moeten zijn. Stond ook in de top, geloof ik.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Cresseyde schreef:
    Ik had er onlangs ook zo eentje, het was geen 'ben je mooi', maar er stond letterlijk bij de tweede uitkomst dat die er alleen maar was omdat er nu eenmaal twee uitkomsten moeten zijn. Stond ook in de top, geloof ik.


    Dat is helemaal lame!
    Ik meld ze altijd.


    26 - 02 - '16

    Ze zijn lief bedoeld, maar inderdaad irritant.
    Ook erger me ook dood aan die 'Ben je melig' quizzen met vragen die echt helemaal nergens op slaan.
    Óf die quizzen van 'bij wie van 1D pas jij?' Kom op, er zijn er serieus duizenden van. -.-


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Dit staat onderaan de regels:

    Al deze regels hebben individueel niet alleen betrekking op datgene wat er letterlijk in de regel zelf beschreven staat. Alles wat ook maar direct of indirect met een bepaalde regel te maken heeft kan worden bestraft. Dat betekent dat als iemand een regel omzeilt, terwijl Quizlet diegene erop wijst dat het wel onder een bepaalde regel valt, diegene alsnog dezelfde straf krijgt als iemand die de regel wel direct overtreedt.


    Dus als de vragen al geen betrekkingen hebben op de uitkomsten, dan moet de user het aanpassen (zodat het wel betrekking heeft op de uitkomsten) of de quiz inactiveren/verwijderen.
    Als er in de uitkomst staat dat je naar de andere uitkomst moet kijken, omzeil je de regel. Dat is geen uitkomst, dus heb je maar 1 uitkomst. Dus kun je daar ook een waarschuwing voor krijgen.

    Ik ben heel 'streng' voor quizzen en ik ben het (quizzen) er met veel niet eens, maar als ze volgens de directe en indirecte regels in orde zijn, kunnen we helaas niets doen.
    Maar hetgeen jij nu opnoemt valt allemaal onder de indirecte regels en kan bestraft worden. ^^

    Dus: gewoon melden. =)

    Edit: phoe, ik heb veel verkeerde werkwoordsvormen gebruikt. :')

    [ bericht aangepast op 7 maart 2014 - 14:23 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Dit staat onderaan de regels:
    (...)

    Dus als de vragen al geen betrekkingen hebben op de uitkomsten, dan moet de user het aanpassen (zodat het wel betrekking heeft op de uitkomsten) of de quiz inactiveren/verwijderen.
    Als er in de uitkomst staat dat je naar de andere uitkomst moet kijken, omzeil je de regel. Dat is geen uitkomst, dus heb je maar 1 uitkomst. Dus kun je daar ook een waarschuwing voor krijgen.

    Ik ben heel 'streng' voor quizzen en ik ben het (quizzen) er met veel niet eens, maar als ze volgens de directe en indirecte regels in orde zijn, kunnen we helaas niets doen.
    Maar hetgeen jij nu opnoemt valt allemaal onder de indirecte regels en kan bestraft worden. ^^

    Dus: gewoon melden. =)

    Edit: phoe, ik heb veel verkeerde werkwoordsvormen gebruikt. :')

    :Y)


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Scandal schreef:
    Dit staat onderaan de regels:
    (...)

    Dus als de vragen al geen betrekkingen hebben op de uitkomsten, dan moet de user het aanpassen (zodat het wel betrekking heeft op de uitkomsten) of de quiz inactiveren/verwijderen.
    Als er in de uitkomst staat dat je naar de andere uitkomst moet kijken, omzeil je de regel. Dat is geen uitkomst, dus heb je maar 1 uitkomst. Dus kun je daar ook een waarschuwing voor krijgen.

    Ik ben heel 'streng' voor quizzen en ik ben het (quizzen) er met veel niet eens, maar als ze volgens de directe en indirecte regels in orde zijn, kunnen we helaas niets doen.
    Maar hetgeen jij nu opnoemt valt allemaal onder de indirecte regels en kan bestraft worden. ^^

    Dus: gewoon melden. =)

    Edit: phoe, ik heb veel verkeerde werkwoordsvormen gebruikt. :')


    Fijn, dankjewel! (:


    26 - 02 - '16

    Klopt, ik word er ook helemaal gek van. Die quizzen meld ik altijd. Naar mijn idee zijn die quizzen er helemaal niet om andere mensen een goed zelfbeeld aan te praten, maar om heel makkelijk kudo's en reacties te krijgen op je quiz. Meeliften op onzekere mensen dus, erg sneu.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Izembaro schreef:
    Klopt, ik word er ook helemaal gek van. Die quizzen meld ik altijd. Naar mijn idee zijn die quizzen er helemaal niet om andere mensen een goed zelfbeeld aan te praten, maar om heel makkelijk kudo's en reacties te krijgen op je quiz. Meeliften op onzekere mensen dus, erg sneu.


    Heel erg sneu inderdaad en daarom vind ik ook dat de regel aangepast moet worden (of duidelijker moet worden neergezet) en dat de straffen zwaarder moeten worden.


    26 - 02 - '16

    Ook zijn er veel quizzen waarin tóch om kudo's wordt gevraagd. Dit mag toch ook niet, of wel?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kaa schreef:
    Ook zijn er veel quizzen waarin tóch om kudo's wordt gevraagd. Dit mag toch ook niet, of wel?

    Om kudo's vragen mag niet. ^^
    - Het is niet toegestaan om te vragen naar een kudo voor een story of quiz, ook niet in de story of quiz zelf.
    - Het is niet toegestaan om te vragen naar kudo’s in ruil voor een nieuw hoofdstuk of om de story pas te beginnen bij een x-aantal kudo’s of abonnementen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Om kudo's vragen mag niet. ^^
    - Het is niet toegestaan om te vragen naar een kudo voor een story of quiz, ook niet in de story of quiz zelf.
    - Het is niet toegestaan om te vragen naar kudo’s in ruil voor een nieuw hoofdstuk of om de story pas te beginnen bij een x-aantal kudo’s of abonnementen.


    Aaah okii. Dan zijn er veeeeel quizzen om te melden. :'D Hahaha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik vind die quizzen ook irritant, om eerlijk te zijn. Ik krijg het idee dat mensen ze alleen maken om in de top te komen.


    Tijd voor koffie.

    Ik krijg daar ook echt het schijt van. Ik meld die zooi altijd, hoe mooi het moraal ook mag zijn, ze moeten maar een blog of een topic aanmaken.
    En die random shit quizzen vind ik ook echt irritant. Ik ben niet geïnteresseerd in quizzen waar tien keer banaan in staat. Please stop it --'


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb altijd zin om aan zulke mensen te vragen of ze soms dom zijn of niet kunnen lezen, maar ik meld het maar gewoon braafjes.


    Your make-up is terrible