• [ bericht aangepast op 5 maart 2014 - 16:47 ]


    Danmarks Dynamite.

    Keaton schreef:
    Oh


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Hmmm ik ga nu douchen, nagels doen en daarna tv kijken. En ondertussen beetje quizlet.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Aline, zei jij nou laatst over rtl5 één en al seks of zo? You're right. :') Dat nieuwe programma, oh my god, Adam & Eva. *tv uit*


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Mijn vader denkt dat ik niet genoeg van mijn moeder houd, nu zit ik te janken serieus.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Meh


    •*• Lululu •*•

    Radley schreef:
    Mijn vader denkt dat ik niet genoeg van mijn moeder houd, nu zit ik te janken serieus.


    Hoe kan je zoiets zeggen. :c
    Niet huilen meissie, je weet zelf beter!


    Danmarks Dynamite.

    Radley schreef:
    Mijn vader denkt dat ik niet genoeg van mijn moeder houd, nu zit ik te janken serieus.

    What the fuck? Waarom? Wat.. whut.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Dat wordt morgen pas nieuwe Teen Wolf kijken..


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Mainwaring schreef:
    Dat wordt morgen pas nieuwe Teen Wolf kijken..


    Ik ga ook morgen kijken!


    Danmarks Dynamite.

    Nou ja. Kijk mijn moeder is ziekjes en ik heb al een paar keer bij haar geslapen weet je. Nu wil ik een keer weer alleen slapen, maar mijn vader zegt zo van ja laat haar maar. Ze komt toch niet. Ik zeg van ja, ik kom er toch aan. Mijn laptop afsluiten. Toen dachten ze dat ik iets raars aan het kijken was (note me, ik was Cinderella story aan het kijken..) en toen zei me vader het opnieuw toen ik echt kwam.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Radley schreef:
    Nou ja. Kijk mijn moeder is ziekjes en ik heb al een paar keer bij haar geslapen weet je. Nu wil ik een keer weer alleen slapen, maar mijn vader zegt zo van ja laat haar maar. Ze komt toch niet. Ik zeg van ja, ik kom er toch aan. Mijn laptop afsluiten. Toen dachten ze dat ik iets raars aan het kijken was (note me, ik was Cinderella story aan het kijken..) en toen zei me vader het opnieuw toen ik echt kwam.


    Nouja. :c


    Danmarks Dynamite.

    Mainwaring schreef:
    Aline, zei jij nou laatst over rtl5 één en al seks of zo? You're right. :') Dat nieuwe programma, oh my god, Adam & Eva. *tv uit*


    Ja, dat zei ik, ja. Verschrikkelijk. Nu je het zei, moest ik één keer kijken. Dat ging meteen weg. Halleluja, wat een onzin, zeg.

    Ik heb alles voor een verhaal, behalve de verhaallijn.


    Danmarks Dynamite.

    Ik vind nu al me profiel niks meer..


    Danmarks Dynamite.

    Radley schreef:
    Nou ja. Kijk mijn moeder is ziekjes en ik heb al een paar keer bij haar geslapen weet je. Nu wil ik een keer weer alleen slapen, maar mijn vader zegt zo van ja laat haar maar. Ze komt toch niet. Ik zeg van ja, ik kom er toch aan. Mijn laptop afsluiten. Toen dachten ze dat ik iets raars aan het kijken was (note me, ik was Cinderella story aan het kijken..) en toen zei me vader het opnieuw toen ik echt kwam.


    Hmpf. Wat dom. Trek het je niet te veel aan (al is dat wel moeilijk) en probeer er anders over te praten?