• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "There and back again nog niet in de bioscoop is en sommige het boek niet hebben gelezen, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.









    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12Topic 13Topic 14Topic 15Topic 16Topic 17Topic 18Topic 19Topic 20Topic 21Topic 22Topic 23Topic 24
    Topic 25Topic 26Topic 27Topic 28Topic 29Topic 30Topic 31Topic 32Topic 33Topic 34 Topic 35Topic 36Topic 37Topic 38Topic 39Topic 40Topic 41

    [ bericht aangepast op 5 maart 2014 - 21:02 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Elmorria schreef:
    Ik ben van plan het boek van de hobbit te kopen.
    maar is het gewoon 1 boek met zeg maar alle drie de films in een boek OF is het net zoals The hunger games, harry potter & Twilight in meerdere boeken verdeeld!

    jullie zouden het vast wel weten, voordat ik iets verkeerds besteld

    De Hobbit is één boek.

    Elvenking schreef:
    (...)
    De Hobbit is één boek.


    owkeej dankjewel!
    Ik zie namelijk dat je ook Film edities heb, en die heb je wel in 3 delen :3
    dus nu zit ik te twijfelen welke in moet kiezen....


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Elmorria schreef:
    (...)

    owkeej dankjewel!
    Ik zie namelijk dat je ook Film edities heb, en die heb je wel in 3 delen :3
    dus nu zit ik te twijfelen welke in moet kiezen....

    Je moet sowieso voor het boek gaan. Origineel is altijd het beste. (:
    Denk er dan wel aan dat het dus soms totaal anders is. Sommige personages komen er niet eens in voor bijvoorbeeld. Maar ik denk dat je dat al wel weet. ^^

    Elvenking schreef:
    (...)
    Je moet sowieso voor het boek gaan. Origineel is altijd het beste. (:
    Denk er dan wel aan dat het dus soms totaal anders is. Sommige personages komen er niet eens in voor bijvoorbeeld. Maar ik denk dat je dat al wel weet. ^^


    jaa die ervaring heb ik met meer boeken/films gehad... maar goed je krijgt wel meer details.
    Ow ja nog een vraag want ik vind dit best raar voor een film die uit drie delen van drie uur bestaan..
    Klopt het dat er ongeveer 253 pagina's tellen? Want ik vind dit namelijk erg weinig... voor dit verhaal dan.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Lanthir schreef:
    (...)

    Na mijn huiswerk :P


    hehe okey dan! XD


    You can't touch music but music touch you

    Elmorria schreef:
    (...)

    jaa die ervaring heb ik met meer boeken/films gehad... maar goed je krijgt wel meer details.
    Ow ja nog een vraag want ik vind dit best raar voor een film die uit drie delen van drie uur bestaan..
    Klopt het dat er ongeveer 253 pagina's tellen? Want ik vind dit namelijk erg weinig... voor dit verhaal dan.


    Klopt, 9 uur film over één klein lullig boekje... (Dit is niks tegen the Hobbit, maar gewoon als ik weet niet meer hoe het heet) Al hebben ze ook een hoop uit de appendices gebruikt.


    Stenenlikker

    Lanthir schreef:
    (...)

    Ik praat gewoon te veel met jullie *jammert*

    Dat moet je ook niet doen hihi heb het zelf ook, maar ik wil dit weekend het nieuwe hoofdstuk af hebben


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    GilGalad schreef:
    (...)

    Klopt, 9 uur film over één klein lullig boekje... (Dit is niks tegen the Hobbit, maar gewoon als ik weet niet meer hoe het heet) Al hebben ze ook een hoop uit de appendices gebruikt.

    Klopt, zoals mijn gesprek met Gandalf aan het begin van deel 2, of het hele necromancer/Saron verhaal en Azog was eigenlijk al lang gedood...enzenzenz...


    Gold Gold

    Oohwja, helemaal vergeten te zeggen. Ik mag een zwaard, zelfs een boog, dolk, etc. kopen van mijn vader C:
    Maar alléén als het nuttig is. Dus niet als 'fandom', maar alleen als het nuttig is voor een verhaal dat ik schrijf...
    DUS PLEASE. HELP ME DINGEN VERZINNEN WAAROM EEN ZWAARD NUTTIG IS...
    En dan bedoel ik niet 'zelfbescherming' ofzo... Dus echt waarom een zwaard enzo helpvol is om verhalen te schrijven....


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    Oohwja, helemaal vergeten te zeggen. Ik mag een zwaard, zelfs een boog, dolk, etc. kopen van mijn vader C:
    Maar alléén als het nuttig is. Dus niet als 'fandom', maar alleen als het nuttig is voor een verhaal dat ik schrijf...
    DUS PLEASE. HELP ME DINGEN VERZINNEN WAAROM EEN ZWAARD NUTTIG IS...
    En dan bedoel ik niet 'zelfbescherming' ofzo... Dus echt waarom een zwaard enzo helpvol is om verhalen te schrijven....

    Uhm, als je verhaal wordt gestolen moet je jezelf kunnen verdedigen...
    Als je niks weet te verzinnen meer sla je met dat zwaard op een boom en je weet weer een heel hoofdstuk...
    Gewoon uit pure zelfverdediging...
    Omdat het een zwaard is en er niemand mag rondlopen zonder zwaard...
    Als je bij mij op bezoek bent moet je ook jezelf verdedigen omdat er zoals je weet orcs zijn...
    ...


    Gold Gold

    Ik moet nu gaan...


    Gold Gold

    whoop whoop ben weer half terug xD

    [ bericht aangepast op 5 maart 2014 - 20:34 ]


    You can't touch music but music touch you

    Lanthir schreef:
    Oohwja, helemaal vergeten te zeggen. Ik mag een zwaard, zelfs een boog, dolk, etc. kopen van mijn vader C:
    Maar alléén als het nuttig is. Dus niet als 'fandom', maar alleen als het nuttig is voor een verhaal dat ik schrijf...
    DUS PLEASE. HELP ME DINGEN VERZINNEN WAAROM EEN ZWAARD NUTTIG IS...
    En dan bedoel ik niet 'zelfbescherming' ofzo... Dus echt waarom een zwaard enzo helpvol is om verhalen te schrijven....


    Omdat het zwaard je inspiratie geeft :Y)


    Stenenlikker

    Whoop whoop eerste deel lord of the rings kijken extended editie ^^ :Y)


    You can't touch music but music touch you

    Voor de zwaardbezitters onder ons. Waar hebben jullie ze gekocht?

    HET VOLGENDE TOPIC STAAT KLAAR!! HIER


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 5 maart 2014 - 21:05 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]