Louis William Tomlinson
Een zachte kreun verliet haar mond toen ik het bloed in haar nek wat omhoog zoog. Terwijl ik haar jurkje omhoog trok, deed zij hetzelfde met mijn shirt. Toen deze allebei uit waren zag ik haar ogen over mijn bovenlichaam glijden, net als de mijne haar lichaam observeerden. Ze legde haar handen op mijn borst en liet deze daarna langzaam afzakken naar mijn broekriem, zie ze tergend langzaam los begon te maken, terwijl ze met een stoute glimlach naar mij keek. "Wat zal ik hier vinden? Heb je nu al een cadeautje voor me, of moet ik die zelf komen halen?"
Ik glimlachte. "Dat ligt aan jou," antwoordde ik en knipoogde even.
Ze maakte mijn riem verder los en begon toen aan mijn knoop en de rits. Net voor ze de broek op de grond liet glijden, verplaatste ze haar gewicht weer naar haar voorvoeten, zodat ze een kus op mijn lippen kon drukken. Ze beet even plagend op mijn onderlip en ging daarna weer plat op haar voeten staan. Haar blik scande mijn lichaam nu volledig. Ik grijnsde. "En? Goedgekeurd?" zei ik, waarbij ik merkte dat mijn stem al ietwat heser dan normaal klonk.
Mijn handen vonden haar onderrug, om via hier naar boven te glijden, waar ik behendig haar beha-sluiting los maakte. Ik had dit al zo vaak gedaan, dat ik er niet meer iedere keer mee hoefde te klooien als ik bij een meisje was, of zij bij mij.
Ik liet de bandjes langzaam van haar schouders glijden en liet de zwart-kanten beha toen door mijn vingers glippen, waarna hij met een zachte plof op de grond terecht kwam. Mijn handen streken even kort langs haar borsten, waarna ik glimlachte. Ik had zeker geen verkeerde aan deze meid, want wauw, ze had zeker een prachtig lichaam.
[ bericht aangepast op 6 maart 2014 - 21:48 ]
"Family don’t end in blood”