• Dankzij een vriendin, heb ik nu een hobby erbij, namelijk gifplaatjes aan elkaar zetten. Ik kan dus zowel plaatjes en gifs in een gif zetten. Leuk! Ik wil ook eentje, wat nu?
    Ten eerste moet ik natuurlijk de nodige gifs/plaatjes krijgen en ten tweede wil ik de snelheid weten. Dit geldt vooral voor gewoon plaatjes. Ik kan hem heel snel laten gaan en ook langzaam of gewoon. De standaarde snelheid is trouwens 0.30 s. Zeg het maar. (:

Voorbeelden.

Gewoon plaatjes.

*Bij plaatjes kan ik ze trouwens ook op verschillende manier op het scherm laten verschijnen. Wil je dit ook eventjes doorgeven als je een gif aanvraag?
    - Van links naar recht.
    - Van rechts naar links
    - Van boven naar beneden.
    - Van beneden naar boven
    - Met een zwarte achtergrond laten verschijnen op het scherm (zoals het eerste gif)
    - Of je kan het met de achtergrond kleur van de gif laten verschijnen op het scherm. (Dit kan trouwnes ook gewoon in het wit).

Bewegende Beelden.

[ bericht aangepast op 20 maart 2014 - 17:34 ]

-

Plaatjes:
    1
    2
    3
    4
    5

Extra:
    Ik zou het graag willen zoals je eerste gif met de maskers. Zowel de snelheid als de manier hoe de plaatjes op het scherm komen. Als dat kan natuurlijk?

[ bericht aangepast op 15 maart 2014 - 0:41 ]

16 - 09 - '17

Querencia schreef:
    Plaatjes:
    1
    2
    3
    4
    5

Extra:
    Ik zou het graag willen zoals je eerste gif met de maskers. Zowel de snelheid als de manier hoe de plaatjes op het scherm komen. Als dat kan natuurlijk?

Alsje (: Als je het ietjes sneller wilt, la me weten.

-

Aldea schreef:
    (...)

Alsje (: Als je het ietjes sneller wilt, la me weten.

Ik vind hem goed zo en heel leuk, dankjewel!

16 - 09 - '17

Ik wil ook graag een gif, maar weet niet zo goed hoe ik het moet uit leggen. Ik wil hem namelijk gebruiken voor de voorkant van mijn verhaal. Kan je ook zo regelen, dat je er een titel er bij in hebt? Of is dat te lastig?
    X

"Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

Ow me me Ik zoek even foto's

Sidera nostra contrahent solem lunamque

Moesten het er teveel zijn, mag je ze in twee gifs stoppen :Y)

Ecuador schreef:
    Ik wil ook graag een gif, maar weet niet zo goed hoe ik het moet uit leggen. Ik wil hem namelijk gebruiken voor de voorkant van mijn verhaal. Kan je ook zo regelen, dat je er een titel er bij in hebt? Of is dat te lastig?
    X

Ik kan het even proberen door een gif te maken via een andere programma . Maar ik kan niet beloven dat het lukt.

-

Hansel schreef:

Moesten het er teveel zijn, mag je ze in twee gifs stoppen :Y)

Alsje (:

[ bericht aangepast op 15 maart 2014 - 21:20 ]

-

Fenks :]

Hallotjes, hier ben ik weer, deze keer met twee aanvragen.

Aanvraag 1
    Plaatjes:
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    Graag ze in deze volgorde te houden, lukt het niet, zorg dan alsjeblieft wel dat het plaatje met de tekst als eerst staat.
    Extra:
    De plaatsjes kunnen allemaal wel anders zijn (de meeste nogal groot), maar ik wil ze liefst ongeveer in het formaat van plaatje 2, als dat kan.
    Ik wil de manier van snelheid en hoe ze op het scherm komen zoals je eerste gif met die plaatjes van die maskers.

Aanvraag 2
    Plaatjes:
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    Graag ze in deze volgorde te houden, lukt het niet, zorg dan alsjeblieft wel dat het plaatje met de tekst als eerst staat.
    Extra:
    De plaatsjes kunnen allemaal wel anders zijn, maar ik wil ze liefst ongeveer in het formaat van plaatje 9 of 10, als dat kan.
    Ik wil de manier van snelheid en hoe ze op het scherm komen zoals je eerste gif met die plaatjes van die maskers.

Ik gaf dan wel twee formaten op die ik ongeveer wil, maar kan je er wel voor zorgen dat beide gifs ongeveer hetzelfde formaat hebben, dat niet de ene groter is dan de anderen? Als je het verschil een klein beetje ziet is het niet erg, maar niet een te groot verschil, ik wil wel dat het een beetje goed staat in mijn story.

Alvast bedankt!

[ bericht aangepast op 16 maart 2014 - 1:51 ]

16 - 09 - '17

1
    2
    3
    4
    5
    6

vraag mij niet waarom ik Cedric Bratzke, Sebastian Stan, Selena Gomez, Justin Chatwin, Finn Harries en Mika zo nodig in een gif wil xd. Lang verhaal.

Wil je hem met een zwarte achtergrond laten verschijnen en het liefste zo snel als bij de voorbeelden de onderste. Mochten het teveel gifs zijn, dan mag je ook de combinaties: 1,3&5 en 2,4&6 maken. Als dat nog te groot of te lang is dan graag 1&2 3&4 5&6, alvast bedankt:)

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

1
    2
    3
    4
    5
    6
    7

Gewoon normale snelheid liefst.
    Euhm, verder, gewoon de gifs na elkaar of met een zwarte achtergrond tussen, valt te zien wat er het mooist is natuurlijk. Misschien kan je zelf even kijken wat het beste werkt?

[ bericht aangepast op 17 maart 2014 - 18:03 ]

“To live will be an awfully big adventure.”

Aquata schreef:
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7

Gewoon normale snelheid liefst.
    Euhm, verder, gewoon de gifs na elkaar of met een zwarte achtergrond tussen, valt te zien wat er het mooist is natuurlijk. Misschien kan je zelf even kijken wat het beste werkt?

Nog even een klein vraagje.
    Zou die gif af kunnen zijn op ten laatste donderdag? ;/
    Ik heb hem namelijk nodig voor in een wedstrijd (geen zorgen de gif maken is niet de opdracht, maar ik wil die gif als versiering zeg maar)
    In ieder geval: mijn opdracht moet donderdag ten laatste ingeleverd worden en ik vraag me dus af of dat nog mogelijk is?

“To live will be an awfully big adventure.”

Aquata schreef:
    (...)
    Nog even een klein vraagje.
    Zou die gif af kunnen zijn op ten laatste donderdag? ;/
    Ik heb hem namelijk nodig voor in een wedstrijd (geen zorgen de gif maken is niet de opdracht, maar ik wil die gif als versiering zeg maar)
    In ieder geval: mijn opdracht moet donderdag ten laatste ingeleverd worden en ik vraag me dus af of dat nog mogelijk is?

Je weet het hele verhaal dat het niet groter kan zijn dan 5,0 MB. (:

@Querencia + JamesPotter: Jullie aanvraag volgen zo!

[ bericht aangepast op 20 maart 2014 - 17:36 ]

-

Ooooh, mijn topics! Voor het geval ik wat nodig heb. :Y)