O god er zijn al zoveel topics waar mensen stories plaatsen maar hey het kan nooit kwaad om het nog bij iemand anders te promoten. Hoop ik ^^.
Omdat bijna alle verhalen die ik lees een beetje een soort van stil liggen ben ik weer opzoek naar nieuwe leuke dingen om te lezen. Het mag een afgelopen verhaal zijn of een net beginnend dat maakt mij allemaal niet uit.
Het liefst zoek ik naar iets met hoofdstukken rond de 1000/2000 woorden. Al zijn verhalen vanaf de 500 woorden per hoofdstuk ook prima, minder leest in mijn ogen gewoon echt niet prettig, het spijt me.
Onbekende personen mag voor mij in elke categorie. Fanfiction lees ik echter alleen als het echt een originele verhaallijn heeft en niet teveel gebaseerd is op een verhaallijn het het boek/film zelf. In het geval dat het gebaseerd is op een artist en/of band lees ik het niet behalve als alleen het uiterlijk en een deel van de persoonlijkheid is overgenomen en de persoon in kwestie niet bekend is ect. ook niet te veel verwijzingen naar inside jokes binnen het fandom want de kans dat ik daar is van begrijp is vrij klein.
Ik zal sowieso alles bekijken ^^. Alvast bedankt voor het plaatsen.
[ bericht aangepast op 1 maart 2014 - 20:56 ]
''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''