• Binnenkort organiseer ik met enkele mensen een St Patricksday avond. Maar wij wilden de locatie een beetje inkleden, maar we weten niet goed met wat en waar we het kunnen vinden.

    Ideetjes die we hadden:
    - Banner laten maken met Mac Muske op (de locatie heet het Muske)
    - Enkele potjes met chocolade goudstukken in het rond plaatsen
    - Groen bier (bier met kleurstof)
    - Een leprechaun zoeken om mee op de foto te kunnen

    Heeft iemand toevallig een idee waar we een leprechaun (beeldje, knuffel, ...) kunnen vinden? En ideetjes voor andere versiering? (:


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Loveless schreef:
    DIY St. Patty's day ideas: http://www.pinterest.com/momto2poshdivas/st-patrick-s-day/

    Ik heb volgens mij heel het internet al platgezocht op DIY. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik zou gewoon voor veel groen gaan. Groene ballonnen, Guiness met grenadine (zeer populair met St Patricks), klavertjes ophangen, ...
    Misschien kan je een eigen schotje maken die groen is die je dan aan een euro verkoopt ofzo.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ga op die dag heel trouw Boondock Saints kijken. (cat)

    Misschien klavertjes vier maken van crêpepapier? Of er een slinger van maken, met muntstukken ertussen.


    Your make-up is terrible

    Populaire dranken:
    http://grub.gunaxin.com/saint-patricks-day-drinks/14591

    En op een site zag ik ook koekjes in de vorm van klavertjes, misschien ook leuk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hehehe leukw feestdag tot je weet wat je viert


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Danku voor de input. =)

    Maar qua drank en eten zoeken we niets meer. We mochten niets speciaal doen. Anders wou ik wel een groen shotje of Guinnes hebben, maar het bleef bij halve liters. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik zag ergens eens een DIY om van die levensgrote poppen te maken.
    (het was een DIY voor One Direction kartonnen stands/hoe die dingen ook heten)

    Dat zou je ook kunnen doen maar dan in leprechaun versie en dan een heel groot doek in een regenboog schilderen en die leprechaun ervoor zetten en dan zou je foto's kunnen maken :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vincie schreef:
    Ik zag ergens eens een DIY om van die levensgrote poppen te maken.
    (het was een DIY voor One Direction kartonnen stands/hoe die dingen ook heten)

    Dat zou je ook kunnen doen maar dan in leprechaun versie en dan een heel groot doek in een regenboog schilderen en die leprechaun ervoor zetten en dan zou je foto's kunnen maken :)

    Oh, weet je nog waar je die gevonden had?
    Klinkt heel interessant voor de kabouter =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Oh, weet je nog waar je die gevonden had?
    Klinkt heel interessant voor de kabouter =)


    Ja, in een meiden-magazine of Tina.

    Ik ben al aan het zoeken voor je :)

    Edit: Ik heb alle tijdschriften die ik heb doorgespit, maar ik heb het niet kunnen vinden :(
    Wat ik me nog wel kan herrinneren is dat je bijv. bij een copyshop op groot formaat (als het kan ook op karton) moest laten uitprinten ofzo.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2014 - 19:33 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly