• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "There and back again nog niet in de bioscoop is en sommige het boek niet hebben gelezen, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.









    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    [ bericht aangepast op 27 feb 2014 - 14:04 ]

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    Kijk eens naar jezelf met je verdomde vader!


    Mijn vad is een nobele man die Niet hebberig is. Wij zijn wijze wezens die goed nadenken voor we dingen doen. Ook heb ik van Elrond gehoort over jullie manieren... Ik zal er maar niks over zeggen


    Spoiler alert: you will save yourself

    LegoIas schreef:
    (...)

    Mijn vad is een nobele man die Niet hebberig is. Wij zijn wijze wezens die goed nadenken voor we dingen doen. Ook heb ik van Elrond gehoort over jullie manieren... Ik zal er maar niks over zeggen

    Ik haat jou en je vader en verder zeg ik er maar niks over
    wat elrond zegt maakt me niet uit... hij roddelt toch alleen maar over mij met gandalf


    Gold Gold

    'His grandfather lost his mind
    His father shall came to the same sickness
    Can you swear Thorin Oakenshield will not also fall'
    Hmm, Elrond is wijs. Erg wijs.


    Spoiler alert: you will save yourself

    LegoIas schreef:
    'His grandfather lost his mind
    His father shall came to the same sickness
    Can you swear Thorin Oakenshield will not also fall'
    Hmm, Elrond is wijs. Erg wijs.

    Vind ik niet...Ik ben niet mijn opa of vader!
    maar ik moet nu gaan...
    ik kom zo weer, elf


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    Vind ik niet...Ik ben niet mijn opa of vader!
    maar ik moet nu gaan...
    ik kom zo weer, elf


    Het zit in je bloed, dwerg
    Je zult er niet aan ontkomen
    De arkenstone zal je gek maken
    Ik waarschuw je


    Spoiler alert: you will save yourself

    DwarfKili schreef:
    Let maar niet op mijn oom...(En ik hoop niet dat Fíli zich ook zo gaat gedragen)
    whoop whoop jah fili die mag wel even langs komen ^^<3


    You can't touch music but music touch you

    Ooit, ongeveer 30 topics geleden, was het topic rustig, gezellig en werd er geen onderscheid gemaakt tussen elven, dwergen, mensen of halflingen. Waarom is dat veranderd? Ik bedoel, kijk naar Gimli en Legolas, zij accepteren elkaar ook. Kijk naar Frodo, Sam, Merry en Pippin, zij hebben de wereld gered. Kijk naar Boromir, zonder hem waren Merry en Pippin dood geweest. Kijk naar Tauriel, zonder haar was Kili er niet meer. Kijk naar Fili en Kili, zij geven hun leven voor hun oom. Waar zijn die vriendschappen gebleven??? Wees eens gewoon aardig tegen elkaar jongens, ik merk dat ik er zelf geïrriteerd van word als deze "ruzie's" ontstaan. Het is natuurlijk grappig en nagemaakt bedoelt, maar als ik voor mezelf mag spreken, ik irriteer me er persoonlijk soms aan. Dus, gaan jullie eens lief doen tegen elkaar? :)

    Aldus pater Lieke Jansen :P Maar ik meen het guys, wees eens wat socialer tegen elkaar!

    ik begin er aan te denken om mijn naam in elf... te veranderen...


    Alles heeft betekenis, ook niets

    LegoIas schreef:
    (...)

    Het zit in je bloed, dwerg
    Je zult er niet aan ontkomen
    De arkenstone zal je gek maken
    Ik waarschuw je

    Dat ik de Arkenstone zoveel waard vind is toch niet jouw probleem?


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    Dat ik de Arkenstone zoveel waard vind is toch niet jouw probleem?

    kalm aan thorin en legolas
    de boeken van tolkien gaan vaak over moed en vriendschap
    en nu staan jullie hier ruzie te maken!!
    schaam jullie!!!!


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Myriophyllum schreef:
    Ooit, ongeveer 30 topics geleden, was het topic rustig, gezellig en werd er geen onderscheid gemaakt tussen elven, dwergen, mensen of halflingen. Waarom is dat veranderd? Ik bedoel, kijk naar Gimli en Legolas, zij accepteren elkaar ook. Kijk naar Frodo, Sam, Merry en Pippin, zij hebben de wereld gered. Kijk naar Boromir, zonder hem waren Merry en Pippin dood geweest. Kijk naar Tauriel, zonder haar was Kili er niet meer.
    Kijk naar Fili en Kili, zij geven hun leven voor hun oom.
    Waar zijn die vriendschappen gebleven??? Wees eens gewoon aardig tegen elkaar jongens, ik merk dat ik er zelf geïrriteerd van word als deze "ruzie's" ontstaan. Het is natuurlijk grappig en nagemaakt bedoelt, maar als ik voor mezelf mag spreken, ik irriteer me er persoonlijk soms aan. Dus, gaan jullie eens lief doen tegen elkaar? :)

    Aldus pater Lieke Jansen :P Maar ik meen het guys, wees eens wat socialer tegen elkaar!

    hier staat een spoiler tussen!!!


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Zal ik eerlijk zijn?
    Thorin is verbitterd, niet gemeen! Hij is geen arrogante kwal. Hij heeft veel meegemaakt en die ervaringen hebben littekens achter gelaten!
    Dus DwarfThorin, als je écht in je rol wil gaan, zal je jezelf heel erg moeten aanpassen!

    [ bericht aangepast op 27 feb 2014 - 16:41 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]


    Nog steeds een masterpiece.

    DwarfKili schreef:
    (...)
    Whoop! Ik ben hot!
    Braaf elfje!


    Amg Amg Amg Kili! Wist je dat we verloofd zijn?? Je oom gaf toestemming xD


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    RingKeeper schreef:
    (...)

    Amg Amg Amg Kili! Wist je dat we verloofd zijn?? Je oom gaf toestemming xD

    hij weet dat al...


    Alles heeft betekenis, ook niets