• Elemental skills



    •Het is het jaar 4582, er worden elk jaar meer experimenten op mensen uitgevoerd en meerdere slagen ook daadwerkelijk.
    8 jongeren, vier jongens en vier meiden, zijn met hun geboorte ingespoten met een middeltje waardoor ze met hun 16e levensjaar een kracht ontwikkelen om een element te besturen. Niet alleen water, aarde, vuur en lucht. Zo kunnen ze bijvoorbeeld ook de kracht krijgen van dood of leven, duister en licht. Het is maar net hoe hun instelling is, en of ze het aankunnen. Echter hebben ze het niet voor het kiezen, maar krijgen ze het element aangewezen.
    Een paar jaar, nadat alle acht de jongeren hun element hebben, worden ze uitgenodigd om naar een kamp te gaan, in dit kamp krijgen ze te leren hoe ze hun kracht moeten gebruiken en hier kunnen ze kiezen hoe ze het gaan gebruiken. Of ze er de goede of de slechte kant mee op gaan is geheel aan hen zelf.•


    Hier kan alles omtrent het RPG besproken worden. Eventuele afwezigheden kunnen hier ook gemeld worden en komen dan in een lijstje te staan.


    Afwezigheden;
    Dangerx is half afwezig wegen gezondheidsredenen. Hou hier rekening mee alsjeblieft.

    Andere topics;
    •Rollentopic
    •Speeltopic 1

    [ bericht aangepast op 26 feb 2014 - 16:27 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [mijn toppic]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Dangerx zal ik jou even tussen half aanwezig en half afwezig zetten? Zodat je kunt reageren wanneer je weer wat beter bent? Dan kunnen mensen rekening houden met je ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lijkt me een goed plan! Dan kunnen mensen daar rekening me houden idd (:


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    MT :)


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Pf, het schrijven lukt me totaal niet. Mijn excuses.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Zelfde probleem. Gewoon de gedachten er niet naar, of er komt maar een zielig regeltje uit die nergens op slaat.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ja, precies. Vreemd genoeg lukt het me wel om rollen zo goed mogelijk te perfectioneren, maar een miezerig stukje van 250 woorden lukt me niet. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik heb ook echt geen inspiratie vandaag (huil)


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Lacey schreef:
    Ja, precies. Vreemd genoeg lukt het me wel om rollen zo goed mogelijk te perfectioneren, maar een miezerig stukje van 250 woorden lukt me niet. :')

    + 1


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oké, ik heb gepost. Is er iemand die Jezebel durft te ontmoeten?


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    angel durft het wel

    Go ahead. ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."