• Hallo,
    Ik wil mijn hello kitty cosplay compleet maken met snorharen maar ik heb echt geen idee wie hoe of wat...
    Tips om te maken of ergens waar ik het zo kant en klaar kan kopen zou wel fijn zijn :Y)

    In ieder geval bedankt voor het lezen.

    En sorry als het topic foutstaat, want ik had geen idee waar dit moest staan...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Hello Kitty heeft toch 3 zwarte streepjes? (kitty) Haha. Eh, visdraad of zo?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik zou ze gewoon tekenen, maar ik heb even gezocht en ik zag een aantal plaatjes met snorharen die vast zitten aan een zwart 'neusje'. Misschien verkopen ze die wel in een bepaalde winkel?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Occult schreef:
    Hello Kitty heeft toch 3 zwarte streepjes? (kitty) Haha. Eh, visdraad of zo?


    hahaha ja dat weet ik xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Memoria schreef:
    Ik zou ze gewoon tekenen, maar ik heb even gezocht en ik zag een aantal plaatjes met snorharen die vast zitten aan een zwart 'neusje'. Misschien verkopen ze die wel in een bepaalde winkel?


    ja die had ik ook al gevonden maar kijk naar hello kitty en naar een kat, ik vind het incorrect om het zo te zeggen :P


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."