• Our tinychat

    Berna - Thread - 9 november | 17
    Lieke - Eighties - 8 maart | 16
    Miriam - Mainwaring - 5 maart | 14
    Anouk - Dahl - 17 maart | 16
    Aniek - Memories - 24 december | 15
    Ness - Mercimek - 23 september | 14
    Melissa - Martens - 22 januari | 16
    Marlijn - Marriemar - 24 december | 15
    Noek - LucilIe - 27 juni | 15
    Marie - Woodley - 3 juni | 13
    Kayleigh - WhiteWalls - 21 januari | 14
    Aline - Botje - 14 maart | 13
    Fren - Ruitenburg - 9 januari | 14

    Sorry, ik moet mijn held hier even plaatsen.


    Zie zijn laatste tweets :c



    BOE.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2014 - 18:34 ]

    Eighties schreef:
    (...)

    ITALIAANS. WANT ITALIANEN ZIJN HOT.
    VOORNAAM HEB IK NU AL, MIJN ALL TIME FAVOURITE, NINO. ;3

    JA HALLO ITALIAANS HAHA. IDK.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    3 hoofdstukken, 5 kantjes vol geschreven. Nog een paar te gaan. Klinkt dat goed?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Mainwaring schreef:
    (...)
    JA HALLO ITALIAANS HAHA. IDK.


    IK KON HET TOCH PROBEREN. HAHAHAHA.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ben eigenlijk niet heel vrolijk. Ook niet down, maar idk. Ik vind het gewoon erg lullig en als ik naar de manier van praten van een bèta kijk, vind ik dat het valt te betwijfelen of die persoon wel degelijk goed is, maar ja. Het is gewoon zo en het is een teleurstelling. Maar er komt vast wel een mod verkiezing binnenkort ofzo (:

    Een account op inactief zien, is echt helemaal niet fijn en ik voel me eenzaam ook al zijn jullie er allemaal nog.

    ITALIANEN ZIJN INDERDAAD HOT. (krul)


    Reality's overrated.

    Wat is er, Line?


    Reality's overrated.

    LucilIe schreef:
    ITALIANEN ZIJN INDERDAAD HOT. (krul)


    GOED ZO.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Eighties schreef:
    (...)

    GOED ZO.[/quote

    FUNFACT. ITALIAAN OVER HERE.


    Reality's overrated.

    Ik vind het zo syom dat RPG's zo snel doodlopen, maar er telkens maar nieuwe komen. Mensen schrijven zich voor heel veel in om vervolgens (bijna) nooit te reageren.


    Reality's overrated.

    Hoppa, nog een kantje vol.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ik heb nog nooit strafwerk gekregen, ben nog nooit verwijderd en heb nog nooit hoeven nablijven. Ik voel me goed. :')


    Reality's overrated.

    LucilIe schreef:
    Wat is er, Line?


    Lotta heeft haar account op inactief gezet en daar baal ik van, want ik vond haar echt aardig. Dit heeft ze niet gedaan omdat ze geen beta is geworden, maar er speelden meerdere factoren een rol in haar beslissing. En ik ben geen beta, wat me lichtelijk frustreert, maar dat zou het niet moeten doen.

    LucilIe schreef:
    Ik heb nog nooit strafwerk gekregen, ben nog nooit verwijderd en heb nog nooit hoeven nablijven. Ik voel me goed. :')


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Wacht, behalve dat ik in mijn pauze klei van het plafond moest schrapen omdat ik een kleigevecht had ontketend. :x


    Reality's overrated.