• Wees gewaarschuwd; geen gehaat op elven in dit topic. Alle wezens zijn hier welkom!

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 17:02 ]

    Celebrian schreef:
    (...)
    shhhhhhht, straks vermoord hij nog een dwelf


    Niet moo-gee-lijk ;D
    Ik ga niet dood.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Celebrian schreef:
    (...)
    shhhhhhht, straks vermoord hij nog een dwelf

    Nee dan zou ik hem/haar half vermoorden...


    Gold Gold

    Lanthir schreef:
    (...)

    Niet moo-gee-lijk ;D
    Ik ga niet dood.

    Daar ben je nog net wat te aardig voor...


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    Nee dan zou ik hem/haar half vermoorden...

    'kijkt uit voor een vluchtweg'


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Ik werd serieus echt onwijs WOEDEND toen ik dit zag. Ik had serieus zin om alles kapot te gooien:

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 15:58 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    Ik werd serieus echt onwijs WOEDEND toen ik dit zag. Ik had serieus zin om alles kapot te gooien:


    ik graaf het graf alvast en dan kom ik je helpen met moorden


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Ik ga hem nu maken dus stuur ik nu even niks terug..


    Gold Gold

    Celebrian schreef:
    (...)
    'kijkt uit voor een vluchtweg'

    Heel verstandig


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    Ik ga hem nu maken dus stuur ik nu even niks terug..

    YESSSSS


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Celebrian schreef:
    (...)
    ik graaf het graf alvast en dan kom ik je helpen met moorden


    Ik begon het stukje te lezen, maar volgensmij is de helft echt niet waar. En anders is niet The Hobbit dat vreselijk is, maar de mensen die het geregeld hebben dat twee dozijn dode dieren mee vervoerd waren en nog iets met een paard.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    Ik begon het stukje te lezen, maar volgensmij is de helft echt niet waar. En anders is niet The Hobbit dat vreselijk is, maar de mensen die het geregeld hebben dat twee dozijn dode dieren mee vervoerd waren en nog iets met een paard.

    kan je mij de link sturen?


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Haai, nieuwe fan erbij.


    "As long as I am in this world, I will not be free." - Myself

    Dragonista schreef:
    Haai, nieuwe fan erbij.

    welkom erbij


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Dragonista schreef:
    Haai, nieuwe fan erbij.


    Welkom!
    Soon Miss Hobbitfan, you will enjoy the fabled hospitality of the dwarves/elves/hobbits/men. Too much posts, each day another topic, posts to 3:00 in the night!


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    Ik begon het stukje te lezen, maar volgensmij is de helft echt niet waar. En anders is niet The Hobbit dat vreselijk is, maar de mensen die het geregeld hebben dat twee dozijn dode dieren mee vervoerd waren en nog iets met een paard.

    Dat was toch dat gezeik met PETA? Volgens mij is dat allang achterhaald, dat zag ik in ieder geval op Facebook toen. Ik kan al die artikels niet meer vinden, maar het kwam erop neer dat het een propaganda campagne was tegen The Hobbit en dat PETA volgens veel New Zealanders zelf aan dierenmishandeling deed (ik weet even niet meer welke vormen).


    Caution first, always.