• Heey allemaal!

    waarschijnlijk zit ik lekker in het verkeerde gedeelde te posten... en daar had ik altijd zon hekel aan als van die nieuwelingen dat deden op de oude rpg forum site dat deden... maar nu doe ik het lekker zelf haha

    Nou, ik ben op zoek naar iemand die veel online is en het leuk vind om met mij een rpg te beginnen, het verhaal maakt mij niet heel veel uit, en ik ben gewend (ik weet niet hoe dat hier is) om reacties te geven die vaak niet langer zijn dan 3 zinnen, gewoon lekker los en snel rpg'en! (ik wil altijd meer proberen maar weet uit evaring dat dit niet altijd een goed succes werd hahaha )


    stuur mij maar een pb berichtje als het je wat lijkt!


    xx

    Wat zijn je interesses?


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Lacey schreef:
    Wat zijn je interesses?


    God only knows

    Het maakt mij allemaal niet heel veel uit, als het maar een beetje 'echt' is, dus niet van die halve verhalen in de toekomst of van die verhalen in het verre verleden haha maar zo als iets in de trend van Twilight vind ik dan wel weer leuk.

    Hier voor op de andere site had ik er bijvoorbeeld een over een jongen die op jongere leeftijd bekend werd en aan de drugs raakte en met elke fan naar bed ging en op een gegeven moment werd er eentje zwanger van hem maar die gingen natuurlijk trouwen... ook had ik er een dat ging over een meisje en die werd verliefd op haar ontvoerder, haar ontvoerder ook maar hij had bindings angst ;) hahhahahaha