• Onze lieve Noa krijgt het volgende topic. :3

Nog 5 topics te gaan tot 100!

Onze geweldige crew:

staff.
    Lotta • Novoselic • Cafébazin • 12
    Nori • Combattant • Cafébazin • 12
    Crystal • Sorcery • Chef-kok • 12
    Jarne • Dooddoenervo • Barman • 14
    Sofie • Amaretto • Barvrouw • 14
    Kim • Linger • Entertainer • 18
    Kelly • Ender • Karikatuurtekenaar • 17
    Rick • Finsceal • Gitarist / Webdesigner • 16
    Fren • Sheridan • Schrijfster • 13
    Kim(sel) • Ewan • Servettenvouwster • 17
    Naomi • Phantasticae • Schoonmaakster • 16
    Bes • Chip • Taartenbakster • 16
    Emma • Krull • Haakster • 19
    Noa • Feaser • Muziekante • 13

Verslaafden.
    Suuz • Mairimis • Alcoholistische stamgast • 16
    Erieka • Noctis • Frisdrankverslaafde • 18
    Gail • Herrera • Chocolaverslaafde • 17
    Isa • Pumbaa • Disneyverslaafde • 13
    Lisanne • Reveniam • Chocolademelkverslaafde • 14
    Naomi • KilIian • Serieverslaafde • 19
    Yolanda • Kaa • Serieverslaafde • 17
    Sanne • Verlac • Puzzelverslaafde • 15
    Marlou • Forsythia • Gameverslaafde • 14
    Jaimy • Leshley • Tumblrverslaafde • 16
    Jacco • Tonkin • Nikitaverslaafde • 18
    Daphne • LeMockingjay • Mahoganyverslaafde • 14
    Eva • Dulce • Koetjesreepverslaafde • 14
    Annemarije • Mullingford • Theeverslaafde • 16
    Do • SuperTOMMO • Cookieverslaafde • 13
    Leah • Grohl • Schrijfverslaafde • 13
    Coosje • Orenda • Social media verslaafde • 14
    Minke • Gomenasai • Animeverslaafde • 15
    Tialda • Phallon • Malteserverslaafde • 18
    Emma • Maestum • Fruitverslaafde • 15
    Kim • Cassia • Internet-/series-/dierenverslaafde • 19
    Annick • Pukkelxding • Sims 2 verslaafde • 20
    Demi • Lorum • Sims 3 verslaafde • 14
    Inge • Square • Badeendjesverslaafde • 17

Wil jij ook bij de crew horen? Of ben je liever verslaafd? Iedereen is welkom! Hoe meer zielen, hoe meer vreugde. :3
    Zeg je naam, leeftijd en werk/verslaving, dan zetten we je erbij!

Prijslijst:

Het Kletscafé Spin-off:
    • Tinychat
    • Het Q-account van het Kletscafé: Kletscafe
    • Enchanted, de story over het gezelligste café van heel Quizlet!

Het Kletscafé; Wist je dat..?
    • Het Kletscafé is ontstaan door het vele offtopic gaan in een topic door een aantal users?
    • Nori (Combattant) de naam ''Kletscafé'' heeft bedacht?
    • Het eerste Kletscafé-topic op 28 oktober 2013 geopend is?
    • Jarne (Dooddoenervo) de prijslijst heeft bedacht?
    • Rick (Finsceal) de Kletscafésite heeft gemaakt?
    • Lotta (Novoselic) met haar leeftijd van twaalf jaar de jongste kroegbaas is?
    • Het Kletscafé ook een eigen Quizletaccount heeft? Kijk hiervoor bij de Kletscafé spin-off.
    • Hier de weddenschap tussen Jarne (Volde) en Erieka (Child) is ontstaan?
    • Dit het enige topic is waar zoveel aan truth or dare wordt gedaan?
    • Nori (Combattant) gek is van Rihanna en al begint te flippen als ze haar naam hoort?
    • Lotta (Novoselic) de trendsetter is van de trend om de hoofdletter "i" te gebruiken in plaats van de "l"?
    • Lotta (Novoselic) (bedenker van de naam), Jarne (VoIde) en Bes (Chip) de bedenkers van het Rowlingisme zijn?
    • Sick nu echt officieel is?
    • Rick (Finsceal) goed is in het bedenken van Ships?
    • Hij inmiddels Koos heeft bedacht?
    • In topic 80 alle wensen voor de GIF's uitkwamen?

THE RULES:
    ~ Degene met de laatste reactie opent het nieuwe topic, tenzij anders aangegeven.
    ~ We doen niet lullig of gemeen tegen elkaar.
    ~ Iedereen is leuk en niemand heeft nood aan hatelijke opmerkingen.
    ~Er wordt niemand genegeerd of buitengesloten.

[ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 20:24 ]

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Sorcery schreef:
    Ik wil zo wel komen als dat lukt.. Even de laptop in alle sneakyheid stelen. :Y)

Is goed ^^

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

I am pissed off

Ich liebe dich 27.12.23

Finsceal schreef:
    En wat is de begintopic "anders" XD

Idd, het is een test.:'D

Ender schreef:
    I am pissed off

Why?:O

Dooddoenervo schreef:
    (...)

Idd, het is een test.:'D

Niet mooi anders :')

Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

Wow, nu zie ik de beginpost beter. :')

And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

Finsceal schreef:
    (...)

Niet mooi anders :')

Vandaar dat het een test is.:'D
    Maar de vorige werd saai en iedereen die een topic opent kan er iets nieuws van maken totdat we een goede beginpost hebben.

Ik vind hem wel leuk zo. ^^ Al neemt de prijslijst wel veel plek in beslag.

And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

Ik vind het een goed initiatief Jarne ^^

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Dooddoenervo schreef:
    (...)

Why?:O

Nou, je weet het van mijn opa, het verhaal en zo toch? En dat hij nu in het nieuwe herstelkliniek zit. Nou, mijn tante heeft, zonder dat wij haar aangewezen hebben, de taak op zich genomen alles te "regelen". Ze commandeerd nu iedereen in de familie, van mijn opa zijn kan, om die en die dag te komen en opa gezelschap te houden. Mijn vader is het hier dus totaal niet mee eens en verteld dit ook. En nu krijgt mijn vader de schuld dat hij nooit tijd maakt voor opa, terwijl mijn vader zijn hoofd erg boven het water moet houden om zijn baan te behouden en het te regelen. Ook hebben we niet elk weekend tijd om te gaan.
    Nu is mijn tante dus zielig aan het doen en probeert mijn neef ook tegen mijn ouders op te zetten, mijn vader zit nu aan de lijn met mijn neef, en Mike(mijn neef dus) kiest dus nu voor onze kant omdat hij weet dat wij de waarheid spreken, wat we ook doen. Mijn tante heeft hem de omgekeerde wereld verteld waardoor Mike nu dus gebeld heeft.
    Mijn tante had op WhatsApp een groep aangemaakt ook om bezoeken te plannen etc. Nu hebben wij van het weekend geen tijd om te gaan omdat mijn ouders iemand helpen moeten met een verhuizing en mijn tante zegt gewoon zonder genaden; Ik ga niet. Hierdoor is mijn pa dus super boos, mijn andere tante kan ook niet. Maar de tante die dus zo doet zit zonder werk en gaat doordeweeks niet en wil alleen in het weekend, wanneer alleen wij kunnen.
    Nu heeft ze mijn moeder ook nog zwart lopen maken omdat mijn moeder niet in het donker durft te rijden door een blind oog en nachtblindheid, zegt mijn tante dus over mijn moeder dat ze het raar vind dat mijn moeder haar rijbewijs heeft als ze niet durft te rijden.
    En ze verwijt mijn moeder ook dat ze opa niet wil vergezellen in huis om hem te helpen. Mijn moeder heeft mijn oma geholpen tot de dood en wil dit niet terugherinneren door weer in dat huis, nu met opa, te zijn en opnieuw iemand moet helpen.
    Mijn vader is heel boos en zo te horen mijn neef ook, omdat mijn tante dus liegt tegen Mike. Ze zegt ook dat Mike moet gaan terwijl hij ook werk heeft en zo. Pff, ik snap het niet meer :/

Ps, mijn tante staat dus ook niet open voor ideeën van mijn vader of mijn andere tante. Ze houd haar poot stijf.

Sorry voor het niet altijd correct Nederlands etc, maar geen zin om op te letten. Hopelijk snap je het (:

[ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 19:02 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Awh Kelly, dat sucks allemaal (K)

-

Ender schreef:
    (...)
    Nou, je weet het van mijn opa, het verhaal en zo toch? En dat hij nu in het nieuwe herstelkliniek zit. Nou, mijn tante heeft, zonder dat wij haar aangewezen hebben, de taak op zich genomen alles te "regelen". Ze commandeerd nu iedereen in de familie, van mijn opa zijn kan, om die en die dag te komen en opa gezelschap te houden. Mijn vader is het hier dus totaal niet mee eens en verteld dit ook. En nu krijgt mijn vader de schuld dat hij nooit tijd maakt voor opa, terwijl mijn vader zijn hoofd erg boven het water moet houden om zijn baan te behouden en het te regelen. Ook hebben we niet elk weekend tijd om te gaan.
    Nu is mijn tante dus zielig aan het doen en probeert mijn neef ook tegen mijn ouders op te zetten, mijn vader zit nu aan de lijn met mijn neef, en Mike(mijn neef dus) kiest dus nu voor onze kant omdat hij weet dat wij de waarheid spreken, wat we ook doen. Mijn tante heeft hem de omgekeerde wereld verteld waardoor Mike nu dus gebeld heeft.
    Mijn tante had op WhatsApp een groep aangemaakt ook om bezoeken te plannen etc. Nu hebben wij van het weekend geen tijd om te gaan omdat mijn ouders iemand helpen moeten met een verhuizing en mijn tante zegt gewoon zonder genaden; Ik ga niet. Hierdoor is mijn pa dus super boos, mijn andere tante kan ook niet. Maar de tante die dus zo doet zit zonder werk en gaat doordeweeks niet en wil alleen in het weekend, wanneer alleen wij kunnen.
    Nu heeft ze mijn moeder ook nog zwart lopen maken omdat mijn moeder niet in het donker durft te rijden door een blind oog en nachtblindheid, zegt mijn tante dus over mijn moeder dat ze het raar vind dat mijn moeder haar rijbewijs heeft als ze niet durft te rijden.
    En ze verwijt mijn moeder ook dat ze opa niet wil vergezellen in huis om hem te helpen. Mijn moeder heeft mijn oma geholpen tot de dood en wil dit niet terugherinneren door weer in dat huis, nu met opa, te zijn en opnieuw iemand moet helpen.
    Mijn vader is heel boos en zo te horen mijn neef ook, omdat mijn tante dus liegt tegen Mike. Ze zegt ook dat Mike moet gaan terwijl hij ook werk heeft en zo. Pff, ik snap het niet meer :/

Ps, mijn tante staat dus ook niet open voor ideeën van mijn vader of mijn andere tante. Ze houd haar poot stijf.

Sorry voor het niet altijd correct Nederlands etc, maar geen zin om op te letten. Hopelijk snap je het (:

Sorry voor de woordkeuze.

Wat is die tante een trut!

Kunnen jullie haar dat 'zeggenschap' niet afpakken?

Thanks Jaimy!

Sorcery schreef:
    Ik vind hem wel leuk zo. ^^ Al neemt de prijslijst wel veel plek in beslag.

Ik vond aldie spoilers niet mooi. :/

Dooddoenervo schreef:
    (...)

Ik vond aldie spoilers niet mooi. :/

Ik vind ze de beginpost anders wel een mooie uiterlijk geven. Maar goed, ieder zijn mening.

-

Dooddoenervo schreef:
    (...)

Sorry voor de woordkeuze.

Wat is die tante een trut!

Kunnen jullie haar dat 'zeggenschap' niet afpakken?

Thanks Jaimy!

Het klopt. Mijn vader noemde mijn tante (en ik verzin het niet) een Achterbakse teringhoer. Dus kan je nagaan hoe boos hij is dat hij zijn eigen zus zo uitscheld.
    En die zeggenschap heeft ze niet eens, ze vind dat alles op haar afkomt en dat zij alles moet regelen. Ze vind zichzelf ook zooo zielig en heeft zelfs de maatschappelijk werker van mijn opa gebruikt om haar verhaal krijt te kunnen. Ja, welk verhaal? Dat ze zonder werk zit en dat ze zielig moet doen omdat zij vind dat alles nasr haar geschoven wordt? Ga toch heen.
    Weet je wat ook zo lullig was; Midden in een zaal, vol met mensen, gooit ze rekeningen op tafel en roept erbij "Kijk nou, allemaal rekeningen en bekeuringen. Waar slaat dit op!?"
    Mijn opa heeft gister zitten huilen omdat dat hem dwars zit, hij is gebroken door mijn tante. Hij wordt zelf ook gek van haar.

[ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 19:16 ]

Ich liebe dich 27.12.23