• Sorry dat het in het Engels is geschreven.

The Prince cupped her face. 'I made a deal. I can't see you hurt. Sometimes. you have to do somethings you don't want, but if that means keeping you alive-' his breath got caught in his throught, as his dark eyes locked with the sad emerald ones miles away from him. 'This is what I got to do.'

'You should've got let me go,' she whispered lost.

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ __ _ _ _ _ _ __ _ _

Millicent- has no clue who she really is. She is not the evil fairy that people call her, at all, the little girl saves frogs and ravens from their deaths. The little girl sings like a princess and has the looks of an innocent little girl. Her only company that really understands the girl is a small black raven.

Millicent her life changed the day she broke the curse of the Raven Prince. He was eightteen, that meant he could leave the orphanage they lived all their lives. He took Millicent for an adventure, but the news about the Prince being found, was responded with the knights of the King and Queen's army chasing them through the land.

Sorry, ik was het vergeten door te kijken. Soms gebeurd dat.

[ bericht aangepast op 20 feb 2014 - 22:31 ]

Then I defy thee, stars. Romeo Montague

@Mairimis ik kan je het proloog sturen

Ik merk dat ik wat bot reageer/overkom en daar wil ik nogmaals sorry voor zeggen. Ik ben ziek, voel me niet zo top. Dit is natuurlijk geen excuus om het af te reageren op andere mensen, maar ik hoop dat je mijn commentaar dus niet te persoonlijk opvat en met een korreltje zout neemt. Ik wil niemand ervan weerhouden te schrijven in wat voor taal dan ook, want practice makes perfect. Dus gewoon lekker doen en vooral in het Engels schrijven als jij dat graag doet (:

From these ashes, I will rise

En ik lees je proloog graag en wil er wel commentaar op geven (:
    Ik doe het dan wel morgen, want ik ga nu slapen en hopelijk voel ik me dan beter en kom ik wat aardiger uit mijn woorden.

From these ashes, I will rise

beterschap!
    Dank je wel. Dat apprecieer ik.

Ik denk dat ik het verhaal dan in twee talen ga schrijven.

ik weet niet wat er staat
    als het Nederlands geschreven is en Engels gesproken kan ik er nog wat van maken
    maar als het helemaal Engels is haak ik af

het verhaal kan heel mooi zijn misschien
    alleen weet ik niet waar het over gaat