• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "There and back again nog niet in de bioscoop is en sommige het boek niet hebben gelezen, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.









    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12Topic 13Topic 14Topic 15Topic 16Topic 17Topic 18Topic 19Topic 20Topic 21Topic 22Topic 23Topic 24
    Topic 25

    [ bericht aangepast op 20 feb 2014 - 11:44 ]


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Hey jongens, ik hoef alleen nog maar op 'Maak nieuw topic' te drukken, en dan vraag ik bij suggesties of er een afdeling voor The Hobbit/Lotr mag komen in het forum. Doen?


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    Ik ook maar dan een mooiere (de mooiste)


    MY PRECIOUS IS LOST!

    Ik doelde op die van jouw, ^.^, omdat ik de mijne kwijt ben


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    RingKeeper schreef:
    Hey jongens, ik hoef alleen nog maar op 'Maak nieuw topic' te drukken, en dan vraag ik bij suggesties of er een afdeling voor The Hobbit/Lotr mag komen in het forum. Doen?

    Do it now!


    Gold Gold

    RingKeeper schreef:
    Hey jongens, ik hoef alleen nog maar op 'Maak nieuw topic' te drukken, en dan vraag ik bij suggesties of er een afdeling voor The Hobbit/Lotr mag komen in het forum. Doen?

    doen zei ik!


    Gold Gold

    RingKeeper schreef:
    Hey jongens, ik hoef alleen nog maar op 'Maak nieuw topic' te drukken, en dan vraag ik bij suggesties of er een afdeling voor The Hobbit/Lotr mag komen in het forum. Doen?

    Bestaat er niet al zo'n toppic?, kan het mis hebben hoor


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Gedaan :) Hopelijk krijgen we binnenkort ons eigen plekje.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Feanor schreef:
    (...)
    Ik doelde op die van jouw, ^.^, omdat ik de mijne kwijt ben

    Grrr, I will kill you if you touch it!


    Gold Gold

    Feanor schreef:
    (...)
    Bestaat er niet al zo'n toppic?, kan het mis hebben hoor

    ze bedoelt een aparte afdeling voor al onze topics, das wel makkelijker zoeken...


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    ze bedoelt een aparte afdeling voor al onze topics, das wel makkelijker zoeken...

    Oooh


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    Grrr, I will kill you if you touch it!


    Already holding it in may hands


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Terwijl jullie ruzie maken om goud, pak ik snel de ring van Bilbo af gnagna Eindelijk is de ring in de handen van de mensen van Middle Earth! Eindelijk in de handen van Gondor!


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Feanor schreef:
    (...)
    Already holding it in may hands


    That is not my Arkenstone (it's also my heart)


    Ik weet toch wel hoe mijn Arkje eruitziet?


    Gold Gold

    RingKeeper schreef:
    Terwijl jullie ruzie maken om goud, pak ik snel de ring van Bilbo af gnagna Eindelijk is de ring in de handen van de mensen van Middle Earth! Eindelijk in de handen van Gondor!

    een kans voor RingKeeper om zich te bewijzen...


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    That is not my Arkenstone (it's also my heart)


    Ik weet toch wel hoe mijn Arkje eruitziet?

    Gaat om het idee, slimmie


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf