• Ik kijk nu Black Swan en god daarnet ging er echt een schok door mijn lichaam en stonden tranen in mijn ogen! Héle mooie film.

    Wie heeft er nog meer Black Swan gezien?


    Let it come and let it be

    Ik (: Heb er wel drie dagen over moeten nadenken, want die film zat raar in elkaar.


    To infinity and beyond •

    Ik wil hem we nog zien, maar wanneer weet ik niet (:


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Nee, ik nog steeds niet. Maar wil 'm wel graag zien. :9~


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Ik.
    Ik vond hem doodsaai.


    Me so good.

    Niet gezien (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik vind hem één van de beste films die ik ooit gezien heb. Hij zit echt geniaal in elkaar en het einde is echt wow.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik heb black swan gezien ;) Ik vond het echt een super goede film! :D Maar ik moest niet huilen :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Al 3 keer gezien. Het is echt een hele goede film! (krul)


    All was well.

    Poreotix schreef:
    Nee, ik nog steeds niet. Maar wil 'm wel graag zien. :9~


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Sweden schreef:
    Ik.
    Ik vond hem doodsaai.

    Komt denk ik doordat de stijl jou niet aanstaat. Ik vind het dan weer héel aangrijpend want je kunt zo zien, hoeveel leed proffecionele dansers moeten doorstaan en hoe hard de wereld werkelijk is. Al ben ik pas op de helft van de film :3


    Let it come and let it be

    Ik heb geen mensen om me heen die dat soort films willen kijken.. grmbl.. ik wil hem ook zien..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik heb hem al eens gezien.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Het enige wat me echt wegtrekt van die film is dat ik vrij slecht tegen beelden van Automulatie kan, ik voel dan gewoon zelf de pijn in mijn lijf.


    Let it come and let it be

    Sweden schreef:
    Ik.
    Ik vond hem doodsaai.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Sweden schreef:
    Ik.
    Ik vond hem doodsaai.


    comfort in c h a o s