• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "There and back again nog niet in de bioscoop is en sommige het boek niet hebben gelezen, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.









    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    [ bericht aangepast op 20 feb 2014 - 11:44 ]


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    RingKeeper schreef:
    (...)

    Whaaaaa Awesome! Ik heb nog nooit carnaval gevierd... Leven in een klein, protestants vissersdorpje. Niet dat ik elke dag vis, en leef zoals de mensen in LakeTown hoor Xd


    Ik leef nu ook in het noorden van Nederland, maar ik ben opgegroeid in het zuiden en mijn ouders komen allebei uit Brabant dus ik vier het nog. Helaas wel maar alleen in het weekend, ik moet de rest van de week naar school.
    En ik ben al een keer als Arwen gegaan, maar Tauriel is gewoon cooler


    Spoiler alert: you will save yourself

    Tolkien schreef:
    (...)



    What did you say?

    De elfen zijn trouwens de enigen die hun ringen nog bij hun hebben. :') Dacht ik.

    Thranduil heeft nooit een Ring of Power gehad, daarom is hij zo fucking awesome. (;


    Caution first, always.

    Newton schreef:
    (...)

    WRITING IT RIGHT NOW 8D

    Daarom ben ik bang dat PJ Tauriel ook gaat vermoorden. :'l We shall see...


    Of Tauriel ziet gewoon in dat Legolas veel meer te bieden heeft dan Kili. :Y)

    Ik heb niets tegen Kili, helemaal niet, I luv him, but I luv Legolas mooooore. :'D


    I WANNA READ IT.

    Maybe we should just like do an RPG about Thranduil and Tauriel. *gayhand*

    Ik ga zo hard een Middle-Earth RPG met iemand beginnen.


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    Jealous. D:

    All I want is a Thranduil crown
    .


    Dat is ook awesome :)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Tolkien schreef:
    (...)



    What did you say?

    De elfen zijn trouwens de enigen die hun ringen nog bij hun hebben. :') Dacht ik.


    Niet alleen de elfen! Hoe vaak moet ik dit nog zeggen? (huil) RingKeeper heeft de One Ring!
    "A Chance For RingKeeper, Captain of Gondor. To show her quality.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Tolkien schreef:
    (...)

    Of Tauriel ziet gewoon in dat Legolas veel meer te bieden heeft dan Kili. :Y)

    Ik heb niets tegen Kili, helemaal niet, I luv him, but I luv Legolas mooooore. :'D


    I WANNA READ IT.

    Maybe we should just like do an RPG about Thranduil and Tauriel. *gayhand*

    Ik ga zo hard een Middle-Earth RPG met iemand beginnen.


    IK DOE MEE
    Hehe


    Spoiler alert: you will save yourself

    Newton schreef:
    (...)
    Thranduil heeft nooit een Ring of Power gehad, daarom is hij zo fucking awesome. (;


    Welke Elfen hadden de ringen ook alweer? Galadriel had er ook een, right? Of ben ik nu echt alles door elkaar aan het slaan? :'D


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    Of Tauriel ziet gewoon in dat Legolas veel meer te bieden heeft dan Kili. :Y)

    Ik heb niets tegen Kili, helemaal niet, I luv him, but I luv Legolas mooooore. :'D


    I WANNA READ IT.

    Maybe we should just like do an RPG about Thranduil and Tauriel. *gayhand*

    Ik ga zo hard een Middle-Earth RPG met iemand beginnen.

    Omg, hell yes. Thranduuuil. c:


    Caution first, always.

    LegoIas schreef:
    (...)

    Ik leef nu ook in het noorden van Nederland, maar ik ben opgegroeid in het zuiden en mijn ouders komen allebei uit Brabant dus ik vier het nog. Helaas wel maar alleen in het weekend, ik moet de rest van de week naar school.
    En ik ben al een keer als Arwen gegaan, maar Tauriel is gewoon cooler


    F*cking Arwen is beter! Nej, allebei even goed.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Feanor schreef:
    (...)
    Die is echt geniaal :D, had er ook zo'n eentje in een vorig topic


    haha


    You can't touch music but music touch you

    Tolkien schreef:
    (...)

    Welke Elfen hadden de ringen ook alweer? Galadriel had er ook een, right? Of ben ik nu echt alles door elkaar aan het slaan? :'D

    Galadriel, Gil-Galad (zijn ring ging later naar Elrond) en Círdan (zijn ring gaat naar Gandalf).


    Caution first, always.

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    haha


    Ja die is goed haha


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    RingKeeper schreef:
    (...)

    Niet alleen de elfen! Hoe vaak moet ik dit nog zeggen? (huil) RingKeeper heeft de One Ring!
    "A Chance For RingKeeper, Captain of Gondor. To show her quality.


    Nee, maar ik bedoel 'hun' Ringen. De elfen hadden er drie, de mensen negen en de dwergen zeven. Sauron heeft die van de mensen en de dwergen - though I'm not sure if he got all of the dwarves' - gestolen, dacht ik, maar had niet genoeg macht omdat hij die van de elfen niet kon bemachtigen, die waren te slim en hebben ze uit zijn zicht verborgen. Daarom heeft hij de ene Ring nodig.

    Dat is hoe ik denk dat het was, maar het kan ook zijn dat de elfen meer dan alleen hun eigen Ringen verborgen hadden gehouden en dat Sauron er maar een paar of misschien helemaal geen heeft kunnen bemachtigen. :'D

    Oh fuck, I just passed that part in the book and I already forgot. :')


    help

    RingKeeper schreef:
    (...)

    F*cking Arwen is beter! Nej, allebei even goed.


    Ik vind dat iedereen haar te groot schat. Ze komt eigenlijk vrij weinig voor naar mijn mening :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    Newton schreef:
    (...)
    Galadriel, Gil-Galad (zijn ring ging later naar Elrond) en Círdan (zijn ring gaat naar Gandalf).


    Right. I though so. :')


    help