( Tjonge dit word een lange reactie)
Melody Black
"Ja, ja. Ik weet het. Zolang jij je ook aan de afspraak houdt." fluisterde ik terug. "Ik wil de leukste jongens hebben, jij mag de rest." zei ik er grinnikend achteraan.
"So what?" zei ik tegen McEwan. "Misschien was het wel voor jou bestemt, zodat het écht wat word tussen jullie." Ik kon het gewoon niet laten. Het was gewoon te erg om aan te zien, zo klungelig.
Gregory McEwan,
ik voelde hoe mijn wangen rood werden, auwtch, die was duidelijk, toch wou ik mijn plekje op Anna's schoot niet afgeven, ik legde me nog eens extra comfortabel, zolang ze niet begon te klagen, nam ik aan dat ze het niet erg vond. Ik keek keek Anna voor de zekerheid even aan en schoot toen zenuwachtig in de lach, waarom kon ik niet net als zij een pokerface opzetten? Zoveel handiger...
Ik hoopte maar dat Anna dit niet beledigend opvatte, anders kon ik het wel vergeten.
Lizzy Franklin
"Je weet wel. Jij zei net dat je sociaal awkward bent en ik kan net heel goed met mensen omgaan, snap je?" Ik snapte het zelf niet echt, maar ik deed net alsof ik expert was.
"Oeeeee. Heb je een vriendje? Hoe ziet hij eruit?" vroeg ik weer. "Ik kom uit Duitsland, weet je."
Delilah keek naar de jongens en ik zag dat ze oogcontact hadden.
"Autsj, pijnlijk. Oogcontact." schaterde ik uit. En we lagen samen in een deuk.
"Jup. Dat klopt. Kom er gerust bij staan. We hadden het net over die jongens daar." Ik wees nog eens naar de jongens. Opvallender kon gewoon niet. Dat was onmogelijk.
"Waar kom jij vandaan? Heb je al een vriendje? Hoe lang ben je onderweg geweest? Vind je die jongens leuk?" Spuide ik ook mijn vragen op haar.
Delilah Gerson.
"Dus jij bent een beetje oversocial?""vroeg ik nadenkend aan Lizzy, ze was net een hyper konijntje, konden ook de zenuwen zijn hoor...
Er kwam nog een nieuw meisje bijstaan voor ik verder op Lizzy kon antwoorden.
"Eh nee, hij is mijn vriendje niet, meer mijn Gay bestie, en hij heeft mijn kleren tot zijn levensmissie gebombardeerd," zei ik dramatisch" en Duitsland is cool! Met die bergen waar je lekker in kunt ronddwalen." grijnsde ik nadat Lizzy haar vragen ook over de nieuwe had gespuid,
James Flanagan
"Nou, ik vind ze allebei wel oké."
"Ik ben James Flanagan. Jij vindt die ene met dat zwarte haar wel leuk? Zal ik iets voor je regelen?"
Ik stond in mijn thuisplaats bekend om om goed met meisjes om te kunnen gaan, soms was het flirterig, soms gewoon voor de gezellig.
"Of wil je gewoon afwachten totdat zij naar jou toekomt? Meestal is dat beter."
Ging ik nu advies geven? Moest nodig ik doen.
Damien/Damiano Morrisson
"Cool dude, heb je zeker keuze genoeg." grijnsde ik , ik vond de jongen er knap en betrouwbaar uitzien, toch was ik een beetje terughoudend en probeerde zo mannelijk mogelijk over te komen.
"Ehhmmm... Ik weet niet..." stamelde ik, het overdonderde me nogal dat ie zoiets lief voor me wilde doen, zoals echte maten zouden doen.
"Weet je wat, ik denk dat ik er straks wel achter probeer te komen of ze geinteresseerd is, maar toch bedankt dude, echt cool dat je dat voor me wilt doen, " bedankte ik hem,"maten?" vroeg ik nu , en hield mijn vuist afwachtend klaar om hem een boksje te kunnen geven.
You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing