• Mijn vriend en ik gaan binnenkort een lang weekend naar Brugge (vrijdagmiddag tot maandagmiddag), en ik had een aantal vraagjes aan mensen die bekend zijn bij Brugge:
    - De Brugge Museumkaart: heeft iemand enig idee waar deze allemaal geldig is? Want wij wilde 'm eigenlijk nemen, maar ik zie nu dat hij bij niet zoveel dingen geldig is. Anders gaan we voor de tweedaagse Brugge City Card ^^
    - Wij gaan naar de volgende dingen:
          *Belfort
          *Archeologiemuseum
          *Choco-story
          *Diamantenmuseum
          *Frietmuseum
          *Groeningemuseum
          *Historium Brugge
          Expo Picasso
          *O.L.V-kerk en de Sint Salvatorskathedraal
          *Sound Factory
    Heeft iemand nog iets waar we persé naartoe moeten, wat er nog niet tussenstaat?
    - Een vriendin van me had het over een snoepwinkeltje, wat hun eigen snoep maakt, en dit ook demonstreert. Ze had het over Confiserie Zucchero, maar ze weet niet of dit klopt. En wij willen natuurlijk wel naar de goede gaan ^^

    Alvast bedankt!


    Deep inside, I've never felt alive

    Niemand?


    Deep inside, I've never felt alive

    Vraag het aan Nele? (: Ze woont daar. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    God, wij gaan altijd shoppen in Brugge. Oh, de paardekarretjes/koetsen. Al weet ik niet of die uitrijden in de winter. Voor de rest zijn er massa's kleine, gezellige boekenwinkeltjes.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Vacilando schreef:
    Vraag het aan Nele? (: Ze woont daar. ^^

    Was ik al van plan, ik vergeet het alleen steeds -.-"

    En dankjewel Fren. Ik ga zeker dan bij een paar boekenwinkeltjes binnen ^^
    Ik had die koetsen ook al gezien, alleen die waren behoorlijk duur, dus wij gaan voor de boottocht ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ben eigenlijk niet echt op de hoogte van de musea van Brugge. Als Bruggeling ga je daar niet echt snel naartoe denk ik. Al weet ik wel dat dat nieuw museum waar ze met 4D werken teleurstellend was. Nuja toch zeker bij de opening, want mijn zus is daar toen naartoe geweest en het was niet echt wow. Ik stel wel voor dat je eens naar de Chocolate Line op het Simon's Stevensplein gaat, want daar is de chocolade echt jummie. (Er is daar trouwens ook een chocoladewinkel waar je gigantische tassen chocolademelk kan drinken. Ik ben er zelf nog niet geweest, maar het schijnt erg lekker te zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ben afgelopen zomer in Brugge geweest en hetgeen wat me vooral bij bleef is dat ze daar om de paar meter een chocolaterie en/of een snoepwinkel hebben. Echt een marteling.

    Edit: spelfout.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 18:45 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    En het Begijnhof? D:

    Ik ben net met school naar Brugge gegaan. :3 I shall always love that city. ^^

    Oh, en de Burg. Ik vind die gotische zaal daar echt prachtig. *-* Het is niet zo heel groot of interessant, maar wel heel mooi om foto's te nemen.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 18:19 ]


    help

    Tolkien schreef:
    En het Begijnhof? D:

    Ik ben net met school naar Brugge gegaan. :3 I shall always love that city. ^^

    Oh, en de Burg. Ik vind die gotische zaal daar echt prachtig. *-* Het is niet zo heel groot of interessant, maar wel heel mooi om foto's te nemen.

    Het Begijnhof vond mijn vriend niet zo interessant.
    En de Burg zal ik eens kijken, danku ^^

    Nana trouwens ook nog bedankt ^^ Ik zal ook eens kijken.
    Ben wel benieuwd hoeveel ik ga aankomen dat weekend x'D

    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 18:29 ]


    Deep inside, I've never felt alive