• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.









    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    [ bericht aangepast op 17 feb 2014 - 17:48 ]


    You can't touch music but music touch you

    Lanthir schreef:
    (...)

    Staat OME voor Oh My Erebor?

    Nope, O My Eru ;)



    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Nope, O My Eru ;)




    Wat is Eru? O.o


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Feanor schreef:






    haha xD


    You can't touch music but music touch you

    Took schreef:


    en opnieuw naast haar stoel beland
    “Why are Dwarves coming out of our toilet?”


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Lanthir schreef:
    (...)

    Wat is Eru? O.o


    Wie is Eru! Hij is de Ene! Illuvatar de almachtige!


    "We can disobey suicidal orders? Why wasn't I told?"

    Lanthir schreef:
    (...)

    Wat is Eru? O.o

    Jij moet echt de Silmarlions lezen, of internet op zoeken, Eru, is een ander woord voor Illúvatar, betekend hij die alleen is, geloof ik


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Jij moet echt de Silmarlions lezen, of internet op zoeken, Eru, is een ander woord voor Illúvatar, betekend hij die alleen is, geloof ik


    hij is tot nu toe altijd ontleend geweest in de bibliotheek


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Celebrian schreef:
    (...)
    hij is tot nu toe altijd ontleend geweest in de bibliotheek

    Das echt bale, zodra ie er is moet je um lezen, echt vet :D, allemaal kleine verhaaltjes, over het begin, de creatie en de eerste vijand enzo voort


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Took schreef:


    Die scène vond ik echt geniaal.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Celebrian schreef:
    (...)
    gandalf, iemand is hier niet zo blij om jou manier van missies, ik zou hem orcrist niet geven


    nee klopt en Gandalf heeft Orcrist en Glamdring niet gevonden...


    Gold Gold

    Linden schreef:
    (...)
    Die scène vond ik echt geniaal.


    Hands of!


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)

    nee klopt en Gandalf heeft Orcrist en Glamdring niet gevonden...

    thorin wou hem wegsteken


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Feanor schreef:
    (...)
    Jij moet echt de Silmarlions lezen, of internet op zoeken, Eru, is een ander woord voor Illúvatar, betekend hij die alleen is, geloof ik



    Jepp, klopt. Voor een fan ben ik echt dieptreurig. Ik heb alle films gezien, maar nog niet de boeken gelezen en heb zelfs geen relikwieën van spullen uit de film.
    Maar wees gerust! Ik ben waarschijnlijk ook het minst lang fan van iedereen hier, dus er is nog hoop!


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    Jepp, klopt. Voor een fan ben ik echt dieptreurig. Ik heb alle films gezien, maar nog niet de boeken gelezen en heb zelfs geen relikwieën van spullen uit de film.
    Maar wees gerust! Ik ben waarschijnlijk ook het minst lang fan van iedereen hier, dus er is nog hoop!

    There was never mutch hope, only a fools hope ;)


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Ik heb extended films nog nooit gezien, en ik zie dus nu pas de sterfscene van Saruman... Blegh. >.<


    What do we say to the god of death? ''Not today.''