• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.

Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.

''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."

Hobbit quizzen:

Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.

Overzicht rassen:

Dwergen:
    -DwarfThorin (Erebor)

Elf/Dwergen:
    -Lanthir(Riverewood)

Elfen:
    -OmgAidan (Mirkwood, zonder spinnen)
    -Celebrian(zwerf-elf)
    -LegoIas(Mirkwood)

Elf/mensen:
    -GilGalad

Hobbits:
    -Kawgomjunky(Shire)

De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12Topic 13Topic 14Topic 15Topic 16Topic 17Topic 18

[ bericht aangepast op 14 feb 2014 - 22:06 ]

What do we say to the god of death? ''Not today.''

Dat is echt vervelend! Ik heb ook zo'n vriendin die niks doet maar dan toch een goed cijfer krijgt

Spoiler alert: you will save yourself

Lanthir schreef:

Ik ben serieus echt furieus. We moeten voor Duits een menukaart maken, dus ik had mijn vriendin gevraagt de gerechten op te zoeken dan zou ik de kaart maken. En wat doet ze? Juist ja, ze stuurt me een paar woorden, notabene in het Nederlands, terwijl het in het Duits moet! En nu negeert ze me, terwijl het vandaag nog naar de leraar gestuurd moet worden. Dus ik moet nu een heel project in m'n eentje maken, terwijl zij een beetje anime aan het kijken en manga's aan het lezen is. Dus zij krijgt straks een hoog cijfer voor mijn gemaakte project. Net als bij de vorige projecten (al deed ze toen meer)!

Sorry, een beetje van mijn gezeur gecamoufleerd door een leuke gif ^^

Schrijf haar naam niet op bij het project. Dan leert ze het gelijk af.
    Ik moest laatst ook met een muts samenwerken voor een groot project voor Maatschappijwetenschappen met een groot verslag van rond de 10 bladzijdes en filmpje en weet ik niet allemaal wat, en uiteindelijk heb ik alles gemaakt omdat ze er op het laatste vanaf liet weten. Het filmpje is rete goed geworden en voor het verslag kreeg ik alle haalbare punten. Ik had alleen haar naam niet opgeschreven en toen had ze een onvoldoende. Gewoon doen, dan leren mensen af.

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

LegoIas schreef:
    Dat is echt vervelend! Ik heb ook zo'n vriendin die niks doet maar dan toch een goed cijfer krijgt

Ze heeft door mij een keer een 9,5 gekregen! En natuurlijk niet te vergeten die 7,5. Of die 8. En nu deze weer en niet te veregeten de spreekbeurt waarbij ik alle moeilijke onderdelen doe en zij een paar makkelijke. En natuurlijk heb ik de power point gemaakt.

"I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

Attraversare schreef:
    (...)

Schrijf haar naam niet op bij het project. Dan leert ze het gelijk af.
    Ik moest laatst ook met een muts samenwerken voor een groot project voor Maatschappijwetenschappen met een groot verslag van rond de 10 bladzijdes en filmpje en weet ik niet allemaal wat, en uiteindelijk heb ik alles gemaakt omdat ze er op het laatste vanaf liet weten. Het filmpje is rete goed geworden en voor het verslag kreeg ik alle haalbare punten. Ik had alleen haar naam niet opgeschreven en toen had ze een onvoldoende. Gewoon doen, dan leren mensen af.

Dat wil ik ook gaan doen, alleen dan krijg ik het hele vriendengroepje achter me aan en moet ik verder vriendloos door het leven. En ik heb al niet veel aansluiting.

LegoIas schreef:

Niet moeilijk doen: naam niet opschrijven. Al is het je vriendin, ze moet begrijpen dat je in het leven niet op anderen kan meeliften. Er is geen gek die die later op bijvoorbeeld een kantoor al jouw werk plus het zijne/hare en jouw uit je neus laat vreten. En stuur dan gewoon een Appje, je moet haar wel laten weten dat je haar naam niet opschrijft, waarin je heel beleefd vraagt hoe het nu met haar project is. Gewoon zorgen dat er jou niets te verwijten fout. Als mensen vals spelen, kun jij dat ook doen.

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Lanthir schreef:
    (...)

Ze heeft door mij een keer een 9,5 gekregen! En natuurlijk niet te vergeten die 7,5. Of die 8. En nu deze weer en niet te veregeten de spreekbeurt waarbij ik alle moeilijke onderdelen doe en zij een paar makkelijke. En natuurlijk heb ik de power point gemaakt.

Die vriendin van mij heeft altijd als smoes dat ze niet goed met computers om kan gaan. Ja hoor, en daarom kan je geen verslag schrijven in Word -.-"

Spoiler alert: you will save yourself

Lanthir schreef:
    (...)

Dat wil ik ook gaan doen, alleen dan krijg ik het hele vriendengroepje achter me aan en moet ik verder vriendloos door het leven. En ik heb al niet veel aansluiting.

Dit, omdat ik dat rare kind ben. De nerd, de idioot, zij die zichzelf niet bestaande talen zit te leren, zij die lievelingetje van de docenten is, zij die niet al die mode kleding draagt, zij die... etc. etc.

Lanthir schreef:
    (...)

Dus jij verkiest vrienden die luisteren naar de grote bek van één persoon die het verhaal zó vertelt dat jij fout zit dan dat je voor jezelf opkomt en laat zien dat je niet met je laat sollen? Want jouw vrienden horen jou absoluut niet te gebruiken, dat is geen vriendschap. En jou vrienden horen ook nog steeds met jou om te gaan ondanks dat één problemen met jou heeft. Ze horen ook naar jouw kant van het verhaal te luisteren, maar bovenal: ze horen zich niet te bemoeien met het probleem van andere mensen. Laat niet over je heen lopen door mensen die je gebruiken en die je zonder pardon de rug zouden toekeren omdat jij voor jezelf opkomt.

Lanthir schreef:
    (...)

Dit, omdat ik dat rare kind ben. De nerd, de idioot, zij die zichzelf niet bestaande talen zit te leren, zij die lievelingetje van de docenten is, zij die niet al die mode kleding draagt, zij die... etc. etc.

Ik weet precies hoe je je voelt. Ik ben ook anders. ik ben druk, ik heb vreemde interesses, de ene dag loop ik als een alto op school en de andere dag als ene grijze muis, etc. Ik ben een kommaneuker betreft cijfers, ik doe graag mijn best op school en ja, ik ben beleefd tegen leraren en daardoor raak je snel ''geliefd'', althans, dat denken leerlingen, maar een docent verkiest heus niet zo snel lievelingetjes. Mensen moeten ophouden met mensen in hokjes plaatsen en oordelen vellen. Ze kunnen in hun eigen bek schijten door jouw zo te behandelen en veroordelen. Sorry, maar ik kan heel pissig worden van dat soort lui.

Ik ben offline, want ik ga brownies bakken. C U!

Het grootste probleem is dat ze het zelf niet doorheeft. En dat ze doet alsof ik de koningin ben. Serieus, doordat ze door mij niet meer gepest wordt, behandeld ze mij als haar 'meerdere'. Ik moet alle keuzes maken. 'Mag ik overschrijven' tuurlijk. 'Zullen we dat doen?' Als jij dat wil. 'Je vind het doodeng om voor de klas te staan, dus we doen het gewoon in de pauze' maar als jij dat niet wilt, doen we het wel gewoon in de klas. -Ik stoot mij teen- sorry. -Ik struikel- sorry. -Ik schaaf mijn vinger- sorry, gaat het? Moet je een pleister? Heb je pijn?

Verder moet ik altijd voorop, wacht ze altijd op me. Ze gaat zelfs mee naar het toilet als ik moet plassen! (gelukkig niet in het hokje)

Attraversare schreef:
    (...)

Ik weet precies hoe je je voelt. Ik ben ook anders. ik ben druk, ik heb vreemde interesses, de ene dag loop ik als een alto op school en de andere dag als ene grijze muis, etc. Ik ben een kommaneuker betreft cijfers, ik doe graag mijn best op school en ja, ik ben beleefd tegen leraren en daardoor raak je snel ''geliefd'', althans, dat denken leerlingen, maar een docent verkiest heus niet zo snel lievelingetjes. Mensen moeten ophouden met mensen in hokjes plaatsen en oordelen vellen. Ze kunnen in hun eigen bek schijten door jouw zo te behandelen en veroordelen. Sorry, maar ik kan heel pissig worden van dat soort lui.

Herkenbaar (:

Lanthir schreef:

Proost indeed, mijn vrienden ;)

A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

Lanthir schreef:
    Het grootste probleem is dat ze het zelf niet doorheeft. En dat ze doet alsof ik de koningin ben. Serieus, doordat ze door mij niet meer gepest wordt, behandeld ze mij als haar 'meerdere'. Ik moet alle keuzes maken. 'Mag ik overschrijven' tuurlijk. 'Zullen we dat doen?' Als jij dat wil. 'Je vind het doodeng om voor de klas te staan, dus we doen het gewoon in de pauze' maar als jij dat niet wilt, doen we het wel gewoon in de klas. -Ik stoot mij teen- sorry. -Ik struikel- sorry. -Ik schaaf mijn vinger- sorry, gaat het? Moet je een pleister? Heb je pijn?

Verder moet ik altijd voorop, wacht ze altijd op me. Ze gaat zelfs mee naar het toilet als ik moet plassen! (gelukkig niet in het hokje)

Ach ja, life sucks. (cat)
    Ik ben blij dat ik in de 3e van deze klas af ben.

What do we say to the god of death? ''Not today.''