• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.

Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.

''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."

Hobbit quizzen:

Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.

Overzicht rassen:

Dwergen:
    -DwarfThorin (Erebor)

Elf/Dwergen:
    -Lanthir(Riverewood)

Elfen:
    -OmgAidan (Mirkwood, zonder spinnen)
    -Celebrian(zwerf-elf)
    -LegoIas(Mirkwood)

Elf/mensen:
    -GilGalad

Hobbits:
    -Kawgomjunky(Shire)

De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12Topic 13Topic 14Topic 15Topic 16Topic 17Topic 18

[ bericht aangepast op 14 feb 2014 - 22:06 ]

What do we say to the god of death? ''Not today.''

Okay :)
    Uhm... Waar in Middle Earth woon je?

Spoiler alert: you will save yourself

LegoIas schreef:
    Okay :)
    Uhm... Waar in Middle Earth woon je?

Rivendell, baby. :')

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Owkay
    Legolas Greanleaf is on his way

LegoIas schreef:
    Owkay
    Legolas Greanleaf is on his way

Ah, the gateways will be open when you arrive!

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Attraversare schreef:
    (...)

Bedoel je jouw docent Engels of een docent van Engelse afkomst? Sorry, er zit een wezenlijk verschil in Engelse docent (wat zelfs de/een Engelse docent moet zijn, anders is het fout Nederlands. :'D) en docent Engels. Met een moeder als docente Nederlands ben ik een echte grammar-nazi. :Y) Het is overigens erg belangrijk om daar op te letten; op spelling en grammatica, bedoel ik. In de bovenbouw gaan ze punten aftrekken bij Nederlands en een hoop andere vakken als je niet duidelijk schrijft wat je bedoelt. Vooral met Nederlands kom je in de problemen. Hoe eerder je jezelf goede spellingsregels aanleert, hoe makkelijker het in de bovenbouw is. :')

Hé, ik ben pas 13!
    Ik ben de meest schrijfervarene van de hele klas! (En waarschijnlijk ook van de hele tweede klas, hihi :X)
    Ik wil later Journalistiek gaan studeren, dus het is goed dat je me corrigeert. Als ik niet onzettend moe was geweest en niet met een heel irritand project bezig was, had ik die fout vast niet gemaakt ;)

Ooh en het was docent Engels :P

[ bericht aangepast op 14 feb 2014 - 22:06 ]

"I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

Lanthir schreef:
    (...)

Hé, ik ben pas 13!
    Ik ben de meest schrijfervarene van de hele klas! (En waarschijnlijk ook van de hele tweede klas, hihi :X)
    Ik wil later Journalistiek gaan studeren, dus het is goed dat je me corrigeert. Als ik niet onzettend moe was geweest en niet met een heel irritand project bezig was, had ik die fout vast niet gemaakt ;)

Ik ben over een week dertien (jeej) en ik heb ook dat gevoel. We moesten voor Nederlands een kort verhaal schrijven en heel veel kinderen gebruiken niet eens (ik ben de naam even kwijt) 'Deze tekens'

LegoIas schreef:
    (...)

Ik ben over een week dertien (jeej) en ik heb ook dat gevoel. We moesten voor Nederlands een kort verhaal schrijven en heel veel kinderen gebruiken niet eens (ik ben de naam even kwijt) 'Deze tekens'

Geen hoofdletters, geen alinea's, geen aanhalingstekens, geen... etc. etc....

Ja, dat dus
    Ontzettend irritant om dat te lezen xD

LegoIas schreef:
    Ja, dat dus
    Ontzettend irritant om dat te lezen xD

Inderdaad. Gelukkig dat ze het doen, want dan krijgen wij als goede schrijvers, hogere cijfers :Y)

Lanthir schreef:
    (...)

Inderdaad. Gelukkig dat ze het doen, want dan krijgen wij als goede schrijvers, hogere cijfers :Y)

Klopt, maar omdat het zo slecht gemaakt was kregen we geen van alleen een cijfer ervoor:@

LegoIas schreef:
    (...)

Klopt, maar omdat het zo slecht gemaakt was kregen we geen van alleen een cijfer ervoor:@

Nouja zeg! Bij ons wel, gelukkig :P

The Three B's

Lanthir schreef:
    (...)

Gezellie. Ik heb een deal met mijn vader; als ik The Hobbit uit heb gelezen, download hij 1 extended edition. En dan bij de volgende Tolkien-boek weer een extended edition-film :P

word snel lezen dan :p
    maar wel leuke dingen om te lezen ;-)

You can't touch music but music touch you

Kauwgomjunky schreef:
    (...)

word snel lezen dan :p
    maar wel leuke dingen om te lezen ;-)

Inderdaad, haha :P

Mijn vader heeft al die dingen over Tolkien op mijn Laptop gezet :D
    Nou kan ik bij allemaal aantekeningen van Tolkien, woordenlijsten, landkaarten, tekeningen en nog veel meer WOOHOOO!!!!!

Hoi, ik ben er weer! Het was echt eng gewoon op de manege:
    opzadelen: niks aan de hand
    opstappen: zelfde
    stappen: zelfde
    draven: zelfde
    Galloperen: I SEE FIRE kwam keihard op de radio!

Gold Gold

Ik kijk nu desolation of Smaug dus stoor me niet! (grapje, ik kijk hem maar zet hem vaak op pauze om te "spammen")

Gold Gold