• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.







    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    Overzicht rassen:

    Dwergen:
    -DwarfThorin (Erebor)

    Elf/Dwergen:
    -Lanthir(Riverewood)

    Elfen:
    -OmgAidan (Mirkwood, zonder spinnen)
    -Celebrian(zwerf-elf)
    -LegoIas(Mirkwood)

    Elf/mensen:
    -GilGalad

    Hobbits:
    -Kawgomjunky(Shire)



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12Topic 13Topic 14Topic 15Topic 16Topic 17Topic 18

    [ bericht aangepast op 14 feb 2014 - 22:06 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Feanor schreef:
    (...)
    Raar, misschien is het even uit de lucht, heb je het al een paar geprobeert?
    oh vet cool :D, waar gaat het allemaal over?


    Het wordt wel een fanfictie van waarschijnlijk LotR, maar ik probeer er ook dingetjes in te stoppen uit de geschiedenis :P

    Het gaat over een belangrijke ster, de helderste ster van het hele hemelrijk van Arda. Deze ster (eigenlijk een planeet, maar planeten zijn ook sterren ;)) met de naam Alcarinquë, onder ons beter bekend als 'Jupiter', was de belangrijkste ster voor elke elf.
    Maar in het jaar 450, eerste Era gebeurt er iets verschrikkelijks. Om precies middernacht gaat het licht van deze ster uit, sommige elven die geleefd hebben zeggen dat ze de ster hebben zien vallen. Als de ochtend begint, gebeurd er een verschijnsel die nog niemand ooit geleefd had waargenomen. Een grote vuurbol vol licht kwam aan het hemelrijk te staan en hier beginnen 'De jaren van de zon' welke nog steeds bezig zijn.

    Ondanks de grote triomf van de enorme lichtbron wordt dit jaar onder de elven ten treure herdacht. Het jaar waarin de ster Alcarinquë zichzelf opofferde voor de zon.


    Dit is dan het begin ;)
    Hoe mijn personage zich hierin gaat verwikkelen, hou ik lekker geheim :P


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Feanor schreef:
    (...)
    Raar, misschien is het even uit de lucht, heb je het al een paar geprobeert?
    oh vet cool :D, waar gaat het allemaal over?


    Had ik een hele samenvatting geschreven, spaced de pagina en is alles weg ):<

    Edit: Hij is er wel :P

    [ bericht aangepast op 14 feb 2014 - 18:39 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    Had ik een hele samenvatting geschreven, spaced de pagina en is alles weg ):<

    Edit: Hij is er wel :P

    Vet cool, ik wil die lezen :D
    alles wat eerst era heeft enzo vind ik leuk :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Er is weer een nieuw topic?
    Ik snap het even allemaal niet meer


    Spoiler alert: you will save yourself

    Feanor schreef:
    (...)
    Vet cool, ik wil die lezen :D
    alles wat eerst era heeft enzo vind ik leuk :D


    Haha (:
    Ik heb allemaal dingetjes opgezocht enzo, dus nu weet ik al veel meer ^^

    Wist je dat het sterrenstelsel precies die van ons is?
    Wist je dat alles rondom Middle Earth geen fantasie wereld is, maar een zelf bedachte geschiedenis wereld? Een wereld die heel lang geleden bestond en nu is uitgegroeid naar wat wij aarde noemen?
    Wist je dat het Arda heet inplaats van Aarde?
    Wist je dat het niet Middle Earth heet omdat het het 'midden'van iets is, maar dat het is afgeleid van het Angelsaksische woord middangeard (Wat bewoonde, menselijke wereld betekend)

    :P


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    @Feanor; Wat voor soort ben jij? Hobbit, mens of een elf? In LOTRO


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    RingKeeper schreef:
    @Feanor; Wat voor soort ben jij? Hobbit, mens of een elf? In LOTRO

    Ik ben een elf, Loremaster ;)
    oja ik zit in Imladris, de wereld server


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Lanthir schreef:
    (...)

    Haha (:
    Ik heb allemaal dingetjes opgezocht enzo, dus nu weet ik al veel meer ^^

    Wist je dat het sterrenstelsel precies die van ons is?
    Wist je dat alles rondom Middle Earth geen fantasie wereld is, maar een zelf bedachte geschiedenis wereld? Een wereld die heel lang geleden bestond en nu is uitgegroeid naar wat wij aarde noemen?
    Wist je dat het Arda heet inplaats van Aarde?
    Wist je dat het niet Middle Earth heet omdat het het 'midden'van iets is, maar dat het is afgeleid van het Angelsaksische woord middangeard (Wat bewoonde, menselijke wereld betekend)

    :P


    Sterrestelsel niet.
    niet helemaal maar vond wel zo iets, de elven noemen eht inder daad zo :D
    of tewel EA
    Midde-aarde betekend stervelijke landen, dat wist ik :D
    echt heel vet :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    RingKeeper schreef:
    @Feanor; Wat voor soort ben jij? Hobbit, mens of een elf? In LOTRO


    Kan je ook een Ent zijn? :')


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Took schreef:
    (...)

    Kan je ook een Ent zijn? :')

    Nee sorry, alleen Elf, mens, dwerg of Hobbit


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Ik ben een elf, Loremaster ;)
    oja ik zit in Imladris, de wereld server


    Zit te wachten op een WhatsApp van me zus, dus waarschijnlijk download ik hem morgen. Hm. Misschien kunnen we met alle Quizlet Hobbitses een (hoe heette dat ook alweer) Clan... Maken!


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    RingKeeper schreef:
    (...)

    Zit te wachten op een WhatsApp van me zus, dus waarschijnlijk download ik hem morgen. Hm. Misschien kunnen we met alle Quizlet Hobbitses een (hoe heette dat ook alweer) Clan... Maken!

    Kin, ja dat zou leuk zijn, Maar ik gebruik dan niet me Loremaster, maar mijn Gardian :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Kan je op LOTRO ook wezens vermoorden ?? ;D


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik bedenk me net iets, waarom kijkt Elrond altijd zo volop pissig?


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."