• Aangezien ik een nieuwe story ga beginnen, wil ik hier natuurlijk wel een cover bij. Ik heb enkele eisen en enkele afbeeldingen die ik er sowieso in wil of afbeeldingen die gerelateerd zijn tot hetgeen die ik aanbied.

    Afbeeldingen:
    De Olympische Ringen.
    Rio de Janeiro.
    Een dame op de balk.
    Een gouden medaille.

    Toelichtingen over de afbeeldingen:
    - Het mag ook een andere afbeelding zijn van de Ringen, zolang het maar alleen de Ringen zijn.
    - Het mag ook een andere afbeelding zijn van Rio de Janeiro, zolang het maar een 'tumblr-achtige' foto is, in het verticaal.
    - Het mag ook een andere afbeelding zijn van iemand op de balk, de brug of de sprong. Zolang dit maar een hd-foto is aangezien dit een belangrijk onderdeel is van mijn story/de cover, en het moet dan een foto zijn van de Spelen in 2012. :]
    - Het mag ook een andere afbeelding zijn van een medaille, zolang het maar eentje is van de Zomer Spelen van 2012. De kleur maakt niet uit, maar ik heb liever goud. En bij deze afbeelding gaat het vooral om de medaille en de hand, niet de dame erachter.

    Eisen:
    - Het moet een verticale cover zijn.
    - Er moet Olympic Games 2016 op staan, in het liefst witte of blauwe, blok letters.
    - Ik wil er geen usernames op hebben staan, en zo nodig vermeld ik in de story dat jij de cover hebt gemaakt als je dat wenst.
    - Wees verder vrij in dingen, als je dingen anders wilt hebben dan ik heb staan mag je het altijd melden.
    - Het heeft geen haast; ik ga nog niks online zetten voorlopig!

    Alvast onwijs bedankt voor de moeite!

    [ bericht aangepast op 17 feb 2014 - 19:57 ]

    Hanaemi schreef:
    (...)
    What the... Omg, deze is echt onwijs mooi! Hij is geweldig! :'D

    Thnx, daar ben ik dus echt blij van om te horen (bloos)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik vraag me altijd af hoe mensen het voor elkaar krijgen om zulke mooie covers in elkaar te zetten. ;o

    Journals schreef:
    Ik vraag me altijd af hoe mensen het voor elkaar krijgen om zulke mooie covers in elkaar te zetten. ;o

    Oefenen, oefenen en oefenen. Oefening baart kunst. [: Ik kan het zelf ook niet, maar ben begonnen met simpele dingen met gimp. :Y)

    Ik ben eigenlijk zwaar ontevreden dus ik ga het later opnieuw proberem goed :c ???


    link

    [ bericht aangepast op 25 feb 2014 - 16:51 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Ik wilde wel wat proberen tot dat ik de cover van Valkyries zag. Damn, wat is die prachtig! (cat)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik ga eens knutselen!


    -

    Eigenlijk is deze niet beter geworden:$... Jammer maar ik hoop dat je ze niet te tèleurstellend vindt... X


    de link van de cover


    I just caught the wave in your eyes



    Ik krijg er nu niks meer uit, maar ik denk ook niet dat over die geweldig poster kom van valkyries haha :P


    -

    miilive schreef:



    Ik krijg er nu niks meer uit, maar ik denk ook niet dat over die geweldig poster kom van valkyries haha :P


    Ik denk dat niemand dat kan, sorry :c... X



    Topic op verzoek gesloten

    [ bericht aangepast door een moderator op 7 aug 2014 - 8:29 ]


    I just caught the wave in your eyes