• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.






    Overzicht rassen:
    Dwergen: DwarfThorin (Erebor)
    Elf/Dwergen: Lanthir (Riverewood)
    Elfen: OmgAidan (Mirkwood, zonder spinnen), Celebrian, Legolas (Mirkwood)
    Elf/mensen: GilGalad
    Hobbits: Kawgomjunky(Shire)


    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12Topic 13Topic 14Topic 15

    [ bericht aangepast op 13 feb 2014 - 18:21 ]


    Gold Gold

    Feanor schreef:
    (...)
    Ga jij ook heen? :D


    Jah ^^ ik ga met een groepje op de zondag ;-)
    in lotr en hobbit styl :P
    en jij??


    You can't touch music but music touch you

    ho moet weer verder zit op school kwam even snel langs haha :P

    vanavond ben ik weer terug bye bye mensjes zal deze vast wel al vol zitten hahaha

    [ bericht aangepast op 13 feb 2014 - 14:57 ]


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    Jah ^^ ik ga met een groepje op de zondag ;-)
    in lotr en hobbit styl :P
    en jij??

    Jazeker, Zondag ook, misschien ook zaterdag, weet niet zeker, zondag wel :D. een vriendin van me wilde wel mee :D
    Ook in LOTR style, Als Fëanor, maar dan als vrouwelijke versie,


    Als dit, de jurk moet ik wel aanpassen aan mijn profiel plaatje, hij is jammer genoeg neit goed te zien, helaas.


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Ik heb .... als zwaard! (logisch toch?) maar ook nog zo'n ander dwergen zwaard


    Gold Gold

    Kauwgomjunky schreef:
    ho moet weer verder zit op school kwam even snel langs haha :P

    vanavond ben ik weer terug bye bye mensjes zal deze vast wel al vol zitten hahaha

    tot vanaaf, zullen wij drieën weer tot laat in de nacht doorgaan?


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    tot vanaaf, zullen wij drieën weer tot laat in de nacht doorgaan?


    Ik blijf niet erg lang vannacht, denk ik.
    Morgen hebben we piepjestest bij gym en ik wil trap 10 of 11 halen, dus ik moet uitgerust zijn (:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    Ik blijf niet erg lang vannacht, denk ik.
    Morgen hebben we piepjestest bij gym en ik wil trap 10 of 11 halen, dus ik moet uitgerust zijn (:

    denk gewoon dat je achter na gezeten woord door de Nazgul of een hoorde orks, of andersom dat jij hun achter na rent ;)


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Hmm ik ben benieuwd hoe mijn cosplay eruit komt te zien. Ben er nog nier helemaal over uit als wie ik ga. :'D Is niet voor EFF though.

    Lanthir schreef:
    (...)

    Ik blijf niet erg lang vannacht, denk ik.
    Morgen hebben we piepjestest bij gym en ik wil trap 10 of 11 halen, dus ik moet uitgerust zijn (:

    ik haal altijd iets van 13,5... (dwergen conditie)


    Gold Gold

    Feanor schreef:
    (...)
    denk gewoon dat je achter na gezeten woord door de Nazgul of een hoorde orks, of andersom dat jij hun achter na rent ;)


    Goeie tip, dan lukt het wel ;)
    Als het Gimli lukt, lukt het mij ook wel :P


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    Ik blijf niet erg lang vannacht, denk ik.
    Morgen hebben we piepjestest bij gym en ik wil trap 10 of 11 halen, dus ik moet uitgerust zijn (:

    martin freeman duimt met je mee


    oeps foute vinger


    Alles heeft betekenis, ook niets

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    ik haal altijd iets van 13,5... (dwergen conditie)


    Als het jou lukt, lukt dat mij ook wel :Y)
    Mijn nieuwe doel; 14 trappen :P


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Celebrian schreef:
    (...)
    martin freeman duimt met je mee


    oeps foute vinger


    Ahahahaha :')


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    Goeie tip, dan lukt het wel ;)
    Als het Gimli lukt, lukt het mij ook wel :P

    That's the key, breath


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Lanthir schreef:
    (...)

    Als het jou lukt, lukt dat mij ook wel :Y)
    Mijn nieuwe doel; 14 trappen :P

    Ik had bij de eerste ooit 13, daarna 13,5, toen weer 13.5 en laatst (vorige week) 14,5 (had ook een dag mezelf dood genent) dus is mijn gemiddelde ongeveer 1,5 denk ik. of 14?


    Gold Gold