• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.






    Overzicht rassen:
    Dwergen: DwarfThorin (Erebor)
    Elf/Dwergen: Lanthir (Riverewood)
    Elfen: OmgAidan (Mirkwood, zonder spinnen), Celebrian, Legolas (Mirkwood)
    Elf/mensen: GilGalad
    Hobbits: Kawgomjunky(Shire)


    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12Topic 13Topic 14Topic 15

    [ bericht aangepast op 13 feb 2014 - 18:21 ]


    Gold Gold

    GilGalad schreef:
    (...)

    Marktplaats.


    Is dat niet onwijs duur?

    Heb tussenuur, hihi


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    Is dat niet onwijs duur?

    Heb tussenuur, hihi


    Nee, ik ben juist heel goedkoop uitgekomen :Y) Maar er is daar iemand die een lotr zwaardenhandeltje heeft. Heel handig als je ze vrij goedkoop wilt hebben. Ik wil nog graag Aragorn's mes bij haar kopen.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2014 - 9:25 ]


    Stenenlikker

    GilGalad schreef:
    (...)

    Nee, ik ben juist heel goedkoop uitgekomen :Y) Maar er is daar iemand die een lotr zwaardenhandeltje heeft. Heel handig als je ze vrij goedkoop wilt hebben. Ik wil nog graag Aragorn's mes bij haar kopen.


    Is ie scherp? :P


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    GilGalad schreef:
    (...)

    Nee, ik ben juist heel goedkoop uitgekomen :Y) Maar er is daar iemand die een lotr zwaardenhandeltje heeft. Heel handig als je ze vrij goedkoop wilt hebben. Ik wil nog graag Aragorn's mes bij haar kopen.
    ,
    Ik ook :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Ik moet alleen een lotr hoekje maken :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Trouwens, jullie zijn vergeten dat je eerst dat andere topic vol moest spammen. :'D
    Dus nogmaals; als deze vol is, stuur dan een bericht naar een mod zodat die het topic (deze) weer kan openen, dan kun je daar in verder.

    Witchking schreef:
    Trouwens, jullie zijn vergeten dat je eerst dat andere topic vol moest spammen. :'D
    Dus nogmaals; als deze vol is, stuur dan een bericht naar een mod zodat die het topic (deze) weer kan openen, dan kun je daar in verder.

    Welk andere toppic?, topic 16 is vol


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Welk andere toppic?, topic 16 is vol

    Ja, maar dit topic werd nog een keer geopend ergens in de nacht. :'D En toen werd topic 16 daarna gemaakt en kwam er hier een slotje op. En nu is mij verteld dat wanneer het hobbit topic weer vol is, we verder moeten gaan in die ene die gesloten is. Dus op dat moment moeten we even een mod pb'en (met de link van dat gesloten topic) zodat die het weer kan openen en de titel kan veranderen.
    Snap? ^^

    Witchking schreef:
    (...)
    Ja, maar dit topic werd nog een keer geopend ergens in de nacht. :'D En toen werd topic 16 daarna gemaakt en kwam er hier een slotje op. En nu is mij verteld dat wanneer het hobbit topic weer vol is, we verder moeten gaan in die ene die gesloten is. Dus op dat moment moeten we even een mod pb'en (met de link van dat gesloten topic) zodat die het weer kan openen en de titel kan veranderen.
    Snap? ^^

    Ja, i get it. fijn is dat


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Ja, i get it. fijn is dat


    N'aww, heeft Thranduil een kusje nodig? :'D

    [ bericht aangepast op 13 feb 2014 - 12:55 ]

    Witchking schreef:
    (...)
    N'aww, heeft Thranduil een kusje nodig? :'D


    Haha, kwam die tegen van Peckish Owl :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Ja, echt geniaal, had um gekocht op de elf fantasie fair :D


    Nice! wie weet kom ik dit jaar daar ook wat leuks tegen ^^


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    Nice! wie weet kom ik dit jaar daar ook wat leuks tegen ^^

    Ga jij ook heen? :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf