• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods

Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.

Quizlet offtopicers:

Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Laura - Witchking
    Anne - Ivyrise
    Merel - Hanaemi
    Sophie - SherIock
    Andrea - Gestalt
    Erieka - Lissandra
    Annabeth - Barnabas
    Nana - Horizons
    Freya - Cresseyde
    Melissa - Vacilando
    Jolanda - Sigil
    Céline - AbbySciuto
    Annick - PUKKELxdING
    Chris - AnnaxElsa
    Lotta - Novoselic
    Anne - Elwood
    Linde - LegoIas

Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.

En voor de rest die honger krijgt van Nynkes lokvoedsel die ze niet wilt delen.

[ bericht aangepast op 18 feb 2014 - 20:44 ]

Your make-up is terrible

SherIock schreef:
    (...)
    Leuke foto! Jij staat er ook echt leuk op c:

Dank je! c:

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

Zyra schreef:
    De broer van mijn vriend had ook zo'n slang. Gelukkig at dat beest niet goed en is ie gestorven, want ik kreeg er echt de kriebels van.

Dat vind ik best wel... Gemeen, hoewel dat niet het juiste woord ervoor is.

Your make-up is terrible

Assassin schreef:
    (...)

Agreed.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

@ Lotta
    Gave slang! Mijn neef fokt en verkoopt slangen, echt onwijs gaaf! :3 Vooral ook om de (grote) slangen vast te houden etc, hahaaha. ^^

[ bericht aangepast op 15 feb 2014 - 17:25 ]

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Ik houd niet zo van slangen... Maar het lijkt me toch gaaf om er ooit een keertje eventjes een vast te houden

~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

Gaaf, zo'n slang. Ik zou wel achteruit deinzen als iemand mij een slang zou willen geven.

Mijn moeder probeert mijn broer met een goede vriendin van mij te koppelen, aangezien hij haar blijkbaar leuk vindt. Ik heb zo het idee dat ik de vriendinnen voor mijn broers uitzoek, want de andere heeft ook een vriendin die al eerder een vriendin van mij was (:

Take risks and conquer your fears.

Ivyrise schreef:
    Gaaf, zo'n slang. Ik zou wel achteruit deinzen als iemand mij een slang zou willen geven.

Mijn moeder probeert mijn broer met een goede vriendin van mij te koppelen, aangezien hij haar blijkbaar leuk vindt. Ik heb zo het idee dat ik de vriendinnen voor mijn broers uitzoek, want de andere heeft ook een vriendin die al eerder een vriendin van mij was (:

Dan weet je in ieder geval dat je het goed gaat vinden met je schoonzussen.

~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

Ik ga vast spijt van deze username krijgen, maar ik ben zo obsessed met adelaars de laatste tijd. Gwaihir is een van de great eagles uit LotR.
    Nu alleen nog een passend plaatje vinden. xd

You are beautiful, you are love.

Assassin schreef:
    (...)

Niet als je weet dat die broer erg slordig is en gewoon alles rond laat slingeren. Ik was echt bang dat ik dat beest in de gang ging tegenkomen als ik eens naar het toilet moest en ik ben ontzettend bang van slangen, dus voor mij was dat ook niet bepaald leuk als die daar continu mee rondliepen.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Mijn broer heeft een korenslang. Heb echt niks met dat beest.(cat)

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Ik moet echt douchen... nu. Maar ik ben zo lui. :'D

Heb ik eindelijk tijd om te schrijven, heb ik geen inspiratie en eigenlijk ook geen zin. Typisch ><.
    Dan maar weer lekker een hele dag niets doen xd.

Gaat er iemand wel wat leuks doen vandaag?

I am an idiot, I move.

Gestalt schreef:
    Heb ik eindelijk tijd om te schrijven, heb ik geen inspiratie en eigenlijk ook geen zin. Typisch ><.

Politiek debat bekijken, yaaaay. Not.
    Ik heb sinds tijden eindelijk weer geschreven! Het verhaal staat alleen niet online. :'D

"Well, well. Look who we've got here!"

Gestalt schreef:

Neuh, ik ga lekker mijn geschiedenis huiswerk maken. Jippie (cat)
    Als dat af is mag ik van mezelf een hoofdstukje schrijven aan mijn verhaal :Y)

I dress to kill, but tastefully

Haha typisch. Dacht ik, ik ga mijn username eens veranderen, zet ik hier al alles klaar voor mijn profiel, moet ik nog 3 uur wachten. Typisch.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?