• THRANDUIL VERBOD!
    Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.






    Overzicht rassen:
    Dwergen: DwarfThorin (Erebor)
    Elf/Dwergen: Lanthir (Riverewood)
    Elfen: OmgAidan (Mirkwood, zonder spinnen), Celebrian (zwerf-elf), Legolas (Mirkwood)
    Elf/mensen: GilGalad
    Hobbits: Kawgomjunky(Shire)


    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.






    [center]De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12Topic 13Topic 14Topic 15

    [ bericht aangepast op 13 feb 2014 - 22:50 ]


    Gold Gold

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    fuck yeah! :p

    zie maak al typ fouten betekent 1 ding ben dus ook moe xD

    maar ik blijf nog wel op! Xx


    goedzo/\


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    hobbits zijn best wel nutteloze wezens


    ik vind ze wel gezellig en zijn (meestal) altijd wel vriendelijk en vrolijk ^^


    You can't touch music but music touch you

    Lanthir schreef:
    (...)

    En dat is hoeveel meter?

    reken maar uit (ben stiekum ook te moe, ik hou niet van toegeven)


    Gold Gold

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    ik vind ze wel gezellig en zijn (meestal) altijd wel vriendelijk en vrolijk ^^

    dwergen niet zeker *kuch* niet beledigen he> ik ben blijkbaar ook een dwerg ofzo...


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    reken maar uit (ben stiekum ook te moe, ik hou niet van toegeven)


    haha zie we zijn niet de enigen maar jij ook :p
    nu stop ik echt bye bye merk morgen wel of er ook een topic nummer 15 is gemaakt xD tot morgen slaapze! Xx


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    haha zie we zijn niet de enigen maar jij ook :p
    nu stop ik echt bye bye merk morgen wel of er ook een topic nummer 15 is gemaakt xD tot morgen slaapze! Xx

    wij kunnen ook gwn door op deze (en ik ben erachter dat ik gewoon te lui ben om te zoeken, niet te moe)


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    dwergen niet zeker *kuch* niet beledigen he> ik ben blijkbaar ook een dwerg ofzo...


    hahah ik vind hun ook wel gezellig hoor ^^ en wat nou niet beledigen pffff jij begon over me mede hobbits he amen :P

    zo weer lekker klaar voor vandaag zat al lekker thuis :P

    halllooo mensjes hahaha ^^

    [ bericht aangepast op 12 feb 2014 - 13:00 ]


    You can't touch music but music touch you

    Guys? Waarom zijn er twee fantopics open? Een van de twee moet gesloten worden of een van de mods zal het vermoedelijk doen ^^

    LakeTown schreef:
    Guys? Waarom zijn er twee fantopics open? Een van de twee moet gesloten worden of een van de mods zal het vermoedelijk doen ^^


    omdat het ons vannacht niet lukte om topic nummer 15 aan te maken/ te openen en we wouden gezellig door blijven kletsen ^^ ;-)


    You can't touch music but music touch you

    Dit topic dus. :'D
    Excuses, er was nogal wat miscommunicatie. Hopelijk kunnen jullie zo weer gewoon verder spammen.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2014 - 21:18 ]

    spammen lukt altijd wel denk ik hahah


    Hold me, cause I'm sure I'm hated, promiseses, they are overrated

    MT.
    Het is trouwens handig om de posts even goed door te lezen, Laura heeft namelijk nogal vaak gezegd dat er geen nieuw topic aangemaakt moest worden. :')


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    maar ja, ik bedenk net dat ik Grieks moet leren, dus het spammen laat ik aan jullie over


    Hold me, cause I'm sure I'm hated, promiseses, they are overrated

    Wtf gebeurt hier allemaal? (cat) Ik hou al die topics nauwelijks nog bij nu.


    Caution first, always.

    Newton schreef:
    Wtf gebeurt hier allemaal? (cat) Ik hou al die topics nauwelijks nog bij nu.


    Op één of andere manier zijn de topics tegenwoordig binnen 1 dag vol. Ik hou het zelf ook niet meer bij.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''