• THRANDUIL VERBOD!
    Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.






    Overzicht rassen:
    Dwergen: DwarfThorin (Erebor)
    Elf/Dwergen: Lanthir (Riverewood)
    Elfen: OmgAidan (Mirkwood, zonder spinnen), Celebrian (zwerf-elf), Legolas (Mirkwood)
    Elf/mensen: GilGalad
    Hobbits: Kawgomjunky(Shire)


    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.






    [center]De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12Topic 13Topic 14Topic 15

    [ bericht aangepast op 13 feb 2014 - 22:50 ]


    Gold Gold

    Lanthir schreef:
    (...)

    Ik vond het gister avond ook niet leuk meer.

    Serieus, mensen. Ik wilde dat het weer zoals bij de eerste paar keren dat ik op het Hobbit-fantopic zat, zou worden.

    Dat we een halve week tot een week over een topic doen. Dat we niet in personages gaan stappen (Vooral jij DwarfThorin, gaat te ver in de personage van Thorin. Én je kopieërt hem niet eens goed. Thorin is nors, maar wordt toch echt niet helemaal panisch als het over Thranduil gaat of andere elven), maar gewoon ons zelf zijn en enthousiast zijn over momenten in de film.

    Ik een week ga ik beslissen of ik hier wel door mee ga, anders onderga ik de zelfde weg als Elmorria

    zodra deze topic ten einde is, open ik een nieuwe, en reken maar dat ie terug gaat naar het begin, zoals topic 1


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Lanthir schreef:
    (...)

    Ik vond het gister avond ook niet leuk meer.

    Serieus, mensen. Ik wilde dat het weer zoals bij de eerste paar keren dat ik op het Hobbit-fantopic zat, zou worden.

    Dat we een halve week tot een week over een topic doen. Dat we niet in personages gaan stappen (Vooral jij DwarfThorin, gaat te ver in de personage van Thorin. Én je kopieërt hem niet eens goed. Thorin is nors, maar wordt toch echt niet helemaal panisch als het over Thranduil gaat of andere elven), maar gewoon ons zelf zijn en enthousiast zijn over momenten in de film.

    Ik een week ga ik beslissen of ik hier wel door mee ga, anders onderga ik de zelfde weg als Elmorria

    This.
    Wij zouden elkaar niet moeten aanvallen, omdat we een bepaald personage leuk vinden en dit gebeurt de laatste paar dagen wel. Ik vind het echt rot dat mensen nu weggaan, omdat zoiets als dit gebeurt, want ik heb hier leuke vrienden gemaakt en het Hobbit fan-topic was eindelijk eens een topic waar ik me echt in kon uiten.


    Caution first, always.

    Oh ja, daar ben ik het mee eens. Ik snap trouwens ook de logica niet dat je je voordoet als een niet-bestaand-personage.
    En dat gespam was ik ook zat, soms ging het niet eens meer over de hobbit of lotr.
    Dus volgende topic gaan we weer terug naar het oude vertrouwde hobbit-topic. :Y)

    Hier; een toepasselijke gif.

    Witchking schreef:
    Oh ja, daar ben ik het mee eens. Ik snap trouwens ook de logica niet dat je je voordoet als een niet-bestaand-personage.
    En dat gespam was ik ook zat, soms ging het niet eens meer over de hobbit of lotr.
    Dus volgende topic gaan we weer terug naar het oude vertrouwde hobbit-topic. :Y)

    Uhu, ik beloof dat ik een sterk oog op na houd, verbieden dat iemand na middernacht nog een reactie plaats kan natuurlijk niet, maar kan zorgen dat mensen het topic wel gebruike waar ie voor hij is opgericht


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Witchking schreef:
    Oh ja, daar ben ik het mee eens. Ik snap trouwens ook de logica niet dat je je voordoet als een niet-bestaand-personage.
    En dat gespam was ik ook zat, soms ging het niet eens meer over de hobbit of lotr.
    Dus volgende topic gaan we weer terug naar het oude vertrouwde hobbit-topic. :Y)

    Ieder fantopic heeft zijn rebellious, pubescent phase. Dit was de onze. c:
    *Gandalf stem, omdat ik de gif niet kan vinden* I think it would be wiser... to move on...


    Caution first, always.

    Feanor schreef:
    (...)
    zodra deze topic ten einde is, open ik een nieuwe, en reken maar dat ie terug gaat naar het begin, zoals topic 1


    jeej ^^

    komt vast goed mensen allemaal kalm blijven en be happy ;-)



    [ bericht aangepast op 14 feb 2014 - 13:16 ]


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    jeej ^^

    komt vast goed mensen allemaal kalm blijven en be happy ;-)





    Reken maar :D,


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)

    Reken maar :D,


    ^^


    You can't touch music but music touch you

    Misschien kan ik jullie kalmeren met dit ^^ *geeft kwijlbakje aan iedereen*

    Elvithien schreef:
    Misschien kan ik jullie kalmeren met dit ^^ *geeft kwijlbakje aan iedereen*


    Die plaatjes kwam ik ook tegen op DA :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf



    [ bericht aangepast op 14 feb 2014 - 13:50 ]


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf



    [ bericht aangepast op 14 feb 2014 - 13:51 ]


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf




    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."