• Hallo mensen,

Na weer eens een heggenschaar door loze abonnementen heen gehaald te hebben zoek ik actieve stories die aan onderstaande voorwaarden voldoen:

* Géén fanfiction (en dan bedoel ik dus ook niets).
    * Actief (waar regelmatig aan geschreven wordt - hoeft niet iedere dag te zijn, en als je tegen iets aan loopt, je dat dan even meld)
    * Hoofdstukken van minimaal 500 woorden (liefst boven de 800)
    * Iets waar al een paar hoofdstukken van zijn geschreven zodat ik kan zien of ik het wat vind
    * Geen 16+
    * Geen horror (thriller - mits goed geschreven - mag dan weer wel)
    * Serieus geschreven
    * Volledig ABN (dus ook niet Engels gesproken en al helemaal geen gebrekkig Nederlands wat niet wordt nagekeken op spelfouten)

Als jouw story niet voldoet aan bovenstaande eisen, maar je hem er toch per sé in wilt zetten (wat ik niet toejuich, maar ik kan je toch niet tegenhouden :P), moet het erg goed zijn.

Ik ben erg selectief met wat ik lees, als iets me niet helemaal zint, lees ik het niet. Sorry.

For those I love, I will sacrifice

"I am unwritten, can't read my mind, I'm undefined
    I'm just beginning, the pen's in my hand, ending unplanned"

× Onbekende personen
    × Ik wil dit verhaal nergens anders tegenkomen
    × Deels gebaseerd op de realiteit

26 - 02 - '16

A ray of light
    of the golden red sun
    breaks the cold and bitter night
    I repeat
    the unsproken words
    that were not meant to be
    drowning myself
    in infinite sadness
    and melancholy
    the words,
    written on a line
    that you will be mine
    and intense will be love
    that rises above
    as a ray of light
    breaks the bitter night

*Bevat geweld en mogelijk grof taalgebruik
    *Ik ga voor kwaliteit en niet voor kwantiteit
    hoofdstukken zullen dus niet zo snel volgen.
    *Soundtrack 1
    *Soundtrack 2
    *Trailer

Daphne is een doodnormaal meisje, tot ze ontdekt dat haar ouders niet haar echte ouders zijn.
    Vanaf dat moment begint een grote zoektocht. Wie zijn haar echte ouders?
    En wie is zij zelf?

“Say it, reader.
    Say the word 'quest' out loud.
    It is an extraordinary word, isn't it?
    So small and yet so full of wonder,
    so full of hope.”

† † †

"The quest for certainty blocks the search for meaning.
    Uncertainty is the very condition to impel man
    to unfold his powers."

† † †

"The great quest of life
    has always been
    to discover truth."

† † †

“I guess that’s just part of loving people:
    You have to give things up.
    Sometimes you even have to give them up.”

†Onbekende personen
    †Begint: 11/02/2014
    †Eindigt: ???
    †Minstens 1 hoofdstuk
    per week
    Soundtrack

“To live will be an awfully big adventure.”

Even the people you love lie to you.

Real monsters don't exist, only people who make you believe you are.

~ Geschreven voor Story of the year
    ~ Ik houd me niet aan taboes en ik overschrijd grenzen.
    ~ Start: 02/01/2014

~ Soundtrack

Science Fiction ~ Onbekende personen ~ Romantiek ~ Actie ~ Drama

Er staat 16+ bij, maar er komt geen seks of iets dergelijks in voor. Dit heb ik om een aantal redenen zo gedaan.

[ bericht aangepast op 11 feb 2014 - 19:11 ]

Take risks and conquer your fears.

Searching for Freedom

"It's not worth anything,
    More than this at all
    I'll live as I choose,
    Or I will not live at all"

The Cranberries

Gani is een halfwolf, een mensachtige die bij het voelen van een sterke emotie in een wolf veranderd. Met haar familie woont ze in een stadsdeel op het eiland Montserrat dat voor de helft verlaten is door enkele grote vulkaanuitbarstingen in het verleden. Het stadsdeel Galway's wordt bestuurd door enkele Stamhoofde die hebben bepaald dat haar broer met de mooie Pora moet trouwen.
    Gani heeft de wil van de Stamhoofden altijd geraccepteerd, maar omdat ze ziet dat haar broer niet van het meisje houdt, besluit ze voor het eerst haar mond open te trekken. Ze wordt verbannen en is gedwongen ergens anders een thuis te zoeken, zonder haar familie en vrienden.
    Ze vindt een plaatsje in Bramble, dat enkele mijlen van haar oude thuis verwijderd ligt en ontmoet daar de halfwolf Delio. Samen met hem probeert ze een betere leefwereld te creëren. Een plek waar ze niet gebonden zijn aan zo veel oneerlijke regels, maar het lijkt alsof ze dat alleen in de grote, onbekende mensenwereld kan vinden.

Personages en verhaallijn bedacht door Theatre •
    Montserrat is een bestaand eiland. Klimaat, geo-
    logie en geschiedenis zijn gedeeltelijk verzonnen
    door Theatre. • De wereld komt ook voor in een
    lopende RPG op Quizlet. • Voor tips en vragen kun
    je bij mij terecht. • Eventuele 16+ wordt aangege-
    ven. • Start: 29-1-2014. • Eind: //-/-////

[ bericht aangepast op 11 feb 2014 - 22:29 ]

Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

Calcanda semel via leti

Iedereen is dood... iedereen. Het vuur greep razend snel om zich heen, huizen werden verzwolgen in de snijdende hitte. Ik dacht dat de duivel ons kwam halen, de duivel... Ergens had ik ook wel gelijk, ergens was het waar! Ja koning Hores en zijn mannen, waren de afkomstig van duivel ik wist het zeker! Zij waren in ieder geval elk bestoken met duivelse gedachtes, gevoed door zes van de zeven zondes.
    Ik ben maar een simpele vrouw, ik ben alleen... Maar ik ben gemaakt tot de zesde zonde en ik zal wreken wat deze mannen hebben gedaan. Ik zal hen elk op een passende manier naar de krochten van de hel sturen, daar waar zij thuis horen. Dan pas zal ik vrede kennen.

Geschreven door Iris Huis in 't Veld
    Deze story doet mee aan SOTY
    Hoofdstukken tussen de 700 en 1500 woorden

Gestart: 20-01-2014
    Eindigt: 30-11-2014

eerste hoofdstuk is een klein beetje 16+ maar niet
    gedetailleerd geschreven en heeeeeel kort want deze story draait niet om seks =)

[ bericht aangepast op 12 feb 2014 - 10:24 ]

Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

Op dit moment schrijf ik er niet zo actief aan doordat ik midden in een verhuizing zit, maar van beide verhalen is het eerste deel al af dus je kunt wel een hoofdstukje of 100 vooruit.;D

Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.[/center]

- Onbekende personen/drama/actie/romantiek
    - Dit verhaal is al afgelopen, maar kent een vervolg.

Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

*fantasy/avontuur/thriller
    *onbekende personen

^ondanks de titel heeft dit verhaal verder niks met de Lord of the Rings te maken. ;D

Every villain is a hero in his own mind.

Ik heb helaas even geen links of mijn vaste mooie opmaak ding dat ik in dit soort topics altijd neerzet, omdat ik op m'n mobiel ben, sorry.
    Maar ik heb een story die volgens mij wel redelijk aan je eisen voldoet en die ik schrijf voor SOTY. Hij staat gewoon op m'n profiel; Toren van Illusie • verdieping -22. (:

"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)