• Jaah ok sorry mensen maar dit moet er echt uit! Het is een klacht tégén een mod namelijk Elien92. Zelf heb ik ook een forumban maar op m'n andere account xPLOPMELK maar dat kan ik eigenlijk nog begrijpen dat ik die heb want ik had zelfs al 4 waarschuwingen. Enfin hier komt mijn klacht.
    Mijn zusje PinkxLady is hier van eergistere ongeveer op op Quizlet, haar eerste dag hier officieel. Eergistere had ik dan voor haar ook al een rollentopic geopend omdat we samen en Quiz gingen maken maar ik had perongeluk 2 keer op die knop 'Maak nieuw topic' gedrukt dus zeg ik in het ene topic dat ze daar moesten zijn en niet in die andere. Komt me zusje de volgende dag op haar Quizlet heeft ze opeens 2 waarschuwingen! Die allebei onterecht zijn want ze wist nog niet eens wat ze hier wél en niet moch! Die tweede was voor dat topic waar ze dan aan het 'spammen' was volgens Elien92 wat dus in mijn ogen en sommige andere mods hun ogen NIET spammen is. What the hell bezielt Elien om haar 2 waarschuwingen daarvoor te geven? Sorry maar die waarschuwingen vond ik serieus onterecht! En als hiervoor ik een waarschuwing of ban krijg ofseu van die shiit dan vind ik dat dom&laag want ik zeg gewoon wat ik hiervan denk!
    Zo dat moest er ff uit. Want het maakt me helemaal pissed off >,<




    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: spellingsfoutjes)


    I'll Destroy All That You Have.

    OKé, na zoveel pbs ben ik eruit.
    Volgens mij had Elien gewoon dat berichtje verkeerd geïnterpreteerd, en is die eerste waarschuwing gewoon ene interpretatiefoutje^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    äber, ik krijg altijd 2 waarschuwingen van haar nu niet meer met die neue regel
    like; van die floodshit, ik had al 1 van een andere mod en komt zij met 2 waarschuwingen af

    Over hetzelfde topic? Dat is niet fair, ik zal het tegen haar zeggen als ik dr spreek.
    Flooden gaan we inderdaad iets harder tegen nu. Maar dat doe ik ook. ^^

    opgelost over pb.
    Dus slotje ;)