• Jaah ok sorry mensen maar dit moet er echt uit! Het is een klacht tégén een mod namelijk Elien92. Zelf heb ik ook een forumban maar op m'n andere account xPLOPMELK maar dat kan ik eigenlijk nog begrijpen dat ik die heb want ik had zelfs al 4 waarschuwingen. Enfin hier komt mijn klacht.
    Mijn zusje PinkxLady is hier van eergistere ongeveer op op Quizlet, haar eerste dag hier officieel. Eergistere had ik dan voor haar ook al een rollentopic geopend omdat we samen en Quiz gingen maken maar ik had perongeluk 2 keer op die knop 'Maak nieuw topic' gedrukt dus zeg ik in het ene topic dat ze daar moesten zijn en niet in die andere. Komt me zusje de volgende dag op haar Quizlet heeft ze opeens 2 waarschuwingen! Die allebei onterecht zijn want ze wist nog niet eens wat ze hier wél en niet moch! Die tweede was voor dat topic waar ze dan aan het 'spammen' was volgens Elien92 wat dus in mijn ogen en sommige andere mods hun ogen NIET spammen is. What the hell bezielt Elien om haar 2 waarschuwingen daarvoor te geven? Sorry maar die waarschuwingen vond ik serieus onterecht! En als hiervoor ik een waarschuwing of ban krijg ofseu van die shiit dan vind ik dat dom&laag want ik zeg gewoon wat ik hiervan denk!
    Zo dat moest er ff uit. Want het maakt me helemaal pissed off >,<




    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: spellingsfoutjes)


    I'll Destroy All That You Have.

    Jah mijn zus gaat echt wel de regels al he-le-maal vanbuiten kenne of gelezen hebben, de eerste dag dat ze hier op Q. kwam --' Klinkt een beetje raar niet?


    I'll Destroy All That You Have.

    Jah mijn zus gaat echt wel de regels al he-le-maal vanbuiten kenne of gelezen hebben, de eerste dag dat ze hier op Q. kwam --' Klinkt een beetje raar niet?

    nee, vind ik niet raar. :'D


    I recycle my thoughts.

    what happend?? Oo

    ik heb 3 waarschuwingen *GLOEP*
    een voor groftaalgebruik
    een voor spamm en eentje al een hele tijd terug..

    maar ze zijn wel allemaal terecht...


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Ze konden niet weten dat jouw zusje net nieuw was :-)


    eigelijk konden ze dat wel want als je op iemands profiel klikt en dan naar beneden gaat dan kan je zien hoeveel dagen iemand op quizlet is geweest dus ook zij


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    (...)

    eigelijk konden ze dat wel want als je op iemands profiel klikt en dan naar beneden gaat dan kan je zien hoeveel dagen iemand op quizlet is geweest dus ook zij

    Ja,maar als iemand een topic opent,gaan ze niet altijd op zijn/haar profiel kyken hea.

    (...)
    Ja,maar als iemand een topic opent,gaan ze niet altijd op zijn/haar profiel kyken hea.

    Precies :'D


    I recycle my thoughts.

    Ik heb er als het goed is 2, een voor het openen voor een topic dat net niet kon en eentje voor het nutteloos uppen van een topic. Vooral die laatste was nogal dom van me >.<'


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb ook 2 waarschuwingen! xd ONterecht. Nou, misschien een beetje terecht. MAAR dat is best wel heel erg niet eerlijk...Voor jou. En je zusje of zo. :Y)

    (...)
    Eva,Bomm en Mariko vindk ook lief hoor n-n

    ik weet ni,er zijn er mss nog 2 fsu die ik ook wel sweet vind.Maar er zijn er ook [en die wete zelf maar al te goe] da ik die ni kan uit staan :')!

    Op het openen van twee topics staat inderdaad geen straf, buiten als het vaker bij ene persoon opvallend gebeurd, en dus waarschijnlijk expres is.
    Over dat andere, daar staat inderdaad een straf op.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ge ed gelijk girl;)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    helemaal mee eens


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Haah oeh, ik dacht oh dear wie is er dit keer de lul maargoed.

    Om haar even te verdedigen? Ik vind haar echt een enorme aanwinst voor ons team. True ze geeft veel waarschuwingen maar anders had ik zie wel gegeven. Ik ben alleen niet snel genoeg :P
    Het klopt dat ze misschien eerst op het profiel had moeten kijken, ik doe dat ook altijd bij leden met weinig forumberichten die ik dan eerst doorverwijs naar de regels, máár als je een tijd bezig bent snap ik dat je soms in je haast meteen op pb drukt in plaats van het hele profiel te gaan bestuderen.

    Anyway, aangezien jou zusje nieuw is moet ze dat even bij een mod [mij ofzo] aankaarten dan sturen we er inderdaad een ebricht achteraan dat de onderstaande waarschuwingen vervallen. No big deal.

    Je mag altijd naar mij toe komen hoor.

    Ik snap trouwens even niet waarom ze niet antwoord op pb's. Maybe is het even druk. ^^ [/heeft dat ook]

    äber, ik krijg altijd 2 waarschuwingen van haar nu niet meer met die neue regel
    like; van die floodshit, ik had al 1 van een andere mod en komt zij met 2 waarschuwingen af