• Jaah ok sorry mensen maar dit moet er echt uit! Het is een klacht tégén een mod namelijk Elien92. Zelf heb ik ook een forumban maar op m'n andere account xPLOPMELK maar dat kan ik eigenlijk nog begrijpen dat ik die heb want ik had zelfs al 4 waarschuwingen. Enfin hier komt mijn klacht.
    Mijn zusje PinkxLady is hier van eergistere ongeveer op op Quizlet, haar eerste dag hier officieel. Eergistere had ik dan voor haar ook al een rollentopic geopend omdat we samen en Quiz gingen maken maar ik had perongeluk 2 keer op die knop 'Maak nieuw topic' gedrukt dus zeg ik in het ene topic dat ze daar moesten zijn en niet in die andere. Komt me zusje de volgende dag op haar Quizlet heeft ze opeens 2 waarschuwingen! Die allebei onterecht zijn want ze wist nog niet eens wat ze hier wél en niet moch! Die tweede was voor dat topic waar ze dan aan het 'spammen' was volgens Elien92 wat dus in mijn ogen en sommige andere mods hun ogen NIET spammen is. What the hell bezielt Elien om haar 2 waarschuwingen daarvoor te geven? Sorry maar die waarschuwingen vond ik serieus onterecht! En als hiervoor ik een waarschuwing of ban krijg ofseu van die shiit dan vind ik dat dom&laag want ik zeg gewoon wat ik hiervan denk!
    Zo dat moest er ff uit. Want het maakt me helemaal pissed off >,<




    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: spellingsfoutjes)


    I'll Destroy All That You Have.

    Waaorm 2 waarschuwingen?>.< Ik weet zelf niet waarom.Jou zus krijgt een waarschuwing omdat ze perongeluk 2 zo'n topics opende?Ik heb dat ook gehad.Ik heb daar gewoon bij gezet "[/slotje]" en Darkpassion had er een slot op gezet en klaar =)

    Vind ik eerlijk gezegd wel dom >.<

    (...)
    Tja, ik weet wel dat je mij niet bedoeld ofzo, ik wist niets van deze situatie af. Maar ik erger me gewoon dood aan mensen (in het algemeen) die gelijk álle mods beschuldigen van kinderachtig gedrag. I mean, denk na voor je conclusies trekt :').


    ikke denk na x3
    wnt ik ben fan vn BIJNA alle mods x3


    We can only learn to love by loving.

    Sommige mod's zijn gewoon te blij ;P
    Mjaah ik vind dat wel overdreven hoor,Misschien moet je even met haar praten,Je moet gewoon eerlijk zijn dat je het niet leuk vindt enzo,Een beetje achter haar rug om Topics openen is niet zo slim ; )


    Hunn<3
    Dat heb ik al gedaan geloof me maar ze antwoord gewoon niet enzoo --' Ik ben ook al met DarkPassion erover gaan praten en die zei dat i dat tegen Elien moest gaan zeggen, heb ik nog eens gedaan en nóg antwoord ze niet.


    I'll Destroy All That You Have.

    En eerlijk gezegd vind ik het onredelijk om hier een topic over te openen. Ik bedoel, ik zou het alleen met Elien92 uitpraten en geen "ik wil dat jullie een hekel krijgen aan Elien92" topic ofzo :'D.
    People, ik bedoel het goed.


    I recycle my thoughts.

    En eerlijk gezegd vind ik het onredelijk om hier een topic over te openen. Ik bedoel, ik zou het alleen met Elien92 uitpraten en geen "ik wil dat jullie een hekel krijgen aan Elien92" topic ofzo :'D.
    People, ik bedoel het goed.


    Staat het daar dat ik een "Ik wil dat jullie een hekel aan Elien92 krijgen"? Nopez maar ik open dit gewoon omdat Elien tóch niet antwoord op mijn pb's terwyl ze wél online was.


    I'll Destroy All That You Have.

    (...)

    Staat het daar dat ik een "Ik wil dat jullie een hekel aan Elien92 krijgen"? Nopez maar ik open dit gewoon omdat Elien tóch niet antwoord op mijn pb's terwyl ze wél online was.


    dan vind ik haar lullig hoor o_o als se niet antwoord...
    sorry hoor maar dan kan se je tenminste een uitleg geven ? mis. moet je een pb sturen via je zusjes account mis. antwoord se dan wel


    We can only learn to love by loving.

    Waarom kreeg jou zusje dan 2 waarschuwingen? o.O Dat kan ik toch wel even niet begrijpen. Als je perongeluk een topic 2 keer zet, waarom zou je dan in godsnaam een waarschuwing moeten krijgen? Jezus, dat is toch gewoon belachelijk! Ö Slotje erop & klaar ermee Ö


    Listen to what we're not saying..

    (...)

    dan vind ik haar lullig hoor o_o als se niet antwoord...
    sorry hoor maar dan kan se je tenminste een uitleg geven ? mis. moet je een pb sturen via je zusjes account mis. antwoord se dan wel


    Jhaa wat denk je? Dat heb ik tuurlyk al gedaan via me zusje d'r account naar haar een pb gestuurd en daarop regageerde ize ook niet.


    I'll Destroy All That You Have.

    (...)

    Staat het daar dat ik een "Ik wil dat jullie een hekel aan Elien92 krijgen"? Nopez maar ik open dit gewoon omdat Elien tóch niet antwoord op mijn pb's terwyl ze wél online was.

    Oké dan is het goed : ). Maarja. Het is en blijft een waarschuwing en kan niet weg worden gehaald :'D.


    I recycle my thoughts.

    Waarom kreeg jou zusje dan 2 waarschuwingen? o.O Dat kan ik toch wel even niet begrijpen. Als je perongeluk een topic 2 keer zet, waarom zou je dan in godsnaam een waarschuwing moeten krijgen? Jezus, dat is toch gewoon belachelijk! Ö Slotje erop & klaar ermee Ö


    Haar 1ste waarschuwing was voor dat ze op haar eigen topic iets had gezegt maar die waarschuwing kan ik begrypen spammen hé. Maar de 2e niet ;-)


    I'll Destroy All That You Have.

    (...)

    Jhaa wat denk je? Dat heb ik tuurlyk al gedaan via me zusje d'r account naar haar een pb gestuurd en daarop regageerde ize ook niet.


    srry n_N ik domme aanval x3 en en dan vindk het ook lullig mr het is belachelijk dat se so moeilijk doet. meerdere users hebben problemen met haar. sij is VEEL strakker dan de andere mods o_o


    We can only learn to love by loving.

    Waarom kreeg jou zusje dan 2 waarschuwingen? o.O Dat kan ik toch wel even niet begrijpen. Als je perongeluk een topic 2 keer zet, waarom zou je dan in godsnaam een waarschuwing moeten krijgen? Jezus, dat is toch gewoon belachelijk! Ö Slotje erop & klaar ermee Ö

    Op per ongelijk dubbele topics plaatsen staat geen straf, om het zo maar even te zeggen. Pas als het expres is gebeurt wordt er een waarschuwing gegeven.
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=15234
    Ergens onderaan, staat dat ><


    Bored.

    (...)

    Haar 1ste waarschuwing was voor dat ze op haar eigen topic iets had gezegt maar die waarschuwing kan ik begrypen spammen hé. Maar de 2e niet ;-)


    Aah Ö had weer niet goed gelezen zeker x'D Maar toch, een waarschuwing geven omdat je perongeluk een topic dubbel plaatst vind ik ronduit belachelijk. Mja, wie ben ik om daar wat aan te doen? Ö


    Listen to what we're not saying..

    ohe..
    dat is dom..
    ik heb van haar nog maar 1 waarschuwing..
    omdat ik mn topic omhoogdeed met een berigt. o_O


    AAP

    ohe..
    dat is dom..
    ik heb van haar nog maar 1 waarschuwing..
    omdat ik mn topic omhoogdeed met een berigt. o_O

    kheb er 4 vn haar mr ik sal tog proberen onpartijdig te blijven..


    We can only learn to love by loving.