• He allemaal,

    Ik zat van de week eens te denken over wat ik de jongens van One Direction zou vragen als ik ze zou ontmoeten,
    dus werd ik ook benieuwd over wat jullie heel graag aan hun willen vragen.

    Zet je antwoord hieronder in een reactie, ik ben namelijk echt benieuwd!!

    Bedankt als je antwoord geeft, ik vindt het namelijk leuk om te weten wat jullie graag van ze willen weten.

    xx.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Be a lover. Choose love, give love. Love everyone, always.

    Of dat ze wel eens fanfiction over zichzelf hebben gelezen.
    Liam had hier al antwoord opgegeven, geloof ik.

    Murderhouse schreef:
    Waarom noemen jullie - jullie muziek rock als het simpelweg slecht pop is?


    Het is pop met invloeden van andere genres, dus ze noemen het niet persé rock.

    Maar ik heb geen idee wat ik zou vragen tbh. Waarschijnlijk zou ik daar niet eens aan toekomen, ik heb al een keer een idool van me ontmoet en zodra ik daar stond vergat ik alles wat ik wilde zeggen, lol.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2014 - 22:15 ]


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Pennybags schreef:
    (...)

    Het is pop met invloeden van andere genres, dus ze noemen het niet persé rock.

    Maar ik heb geen idee wat ik zou vragen tbh. Waarschijnlijk zou ik daar niet eens aan toekomen, ik heb al een keer een idool van me ontmoet en zodra ik daar stond vergat ik alles wat ik wilde zeggen, lol.


    Invloed? Het enige wat ik hoor van wat ik meekrijg als mijn zusje niet mee aan het krijsen is - is heel slechte popmuziek en een liedje waar ze de beat van Queen gejat hebben.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Murderhouse schreef:
    (...)

    Invloed? Het enige wat ik hoor van wat ik meekrijg als mijn zusje niet mee aan het krijsen is - is heel slechte popmuziek en een liedje waar ze de beat van Queen gejat hebben.


    Voor het grootste deel maken ze natuurlijk gewoon popmuziek, maar zeker in hun laatste album (met name Through The Dark en Story Of My Life) zijn ze overduidelijk wel beïnvloed door andere genres, vooral door folk. Een beetje Mumford & Sons-achtig imo.

    En ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe ze toch zo 'gewoon' blijven, ondanks die immense beroemdheid. Voor veel andere popsterren die jong beroemd zijn geworden, is die roem overduidelijk toch een beetje te zwaar. Ik zou willen weten hoe zij zich staande weten te houden onder al die aandacht van de media en de fans.


    "Remember, Red, hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies."

    Of ze een whats app groep hebben en daar allemaal stomme selfies en berichten op posten. Volgens mij ben ik de enige die dat wil weten.


    Searching heavens for another earth

    freestyle schreef:
    (...)

    Voor het grootste deel maken ze natuurlijk gewoon popmuziek, maar zeker in hun laatste album (met name Through The Dark en Story Of My Life) zijn ze overduidelijk wel beïnvloed door andere genres, vooral door folk. Een beetje Mumford & Sons-achtig imo.

    En ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe ze toch zo 'gewoon' blijven, ondanks die immense beroemdheid. Voor veel andere popsterren die jong beroemd zijn geworden, is die roem overduidelijk toch een beetje te zwaar. Ik zou willen weten hoe zij zich staande weten te houden onder al die aandacht van de media en de fans.


    Klopt, en Happily ook. Daarbij hebben Little Black Dress en Midnight Memories ook wel een aantal rock-invloeden, en Right Now heeft heel erg de sfeer van OneRepublic, die (volgens mij) poprock of softrock is.

    Maar goed, we gaan offtopic haha.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Wanneer stoppen jullie er eindelijk mee?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.