• Ily.


    Reality's overrated.

    Keaton schreef:
    Marie, waar gaat Divergent over? :o


    Een natie leeft in verschillende facties - Dauntless, Abnegation, Amity, Erudite en Candor (ik weet ze alleen in het Engels, so don't mind me). Elke factie heeft een andere manier van leven. Elk persoon is in een bepaalde factie geboren, maar op hun zestiende kunnen ze kiezen of ze naar een andere factie willen, of gewoon in hun eigen factie willen blijven. Door middel hunzelf te snijden in hun hand en hun bloed te droppen in een bak van de factie die bestaat uit de voorwerpen van de factie zelf. Maar zo makkelijk kom je er niet in, je kan namelijk ook factieloos worden - het schijnt erger te zijn dan de dood. Ze moeten een initiatie in, (een afvalwedstrijd, waarbij de besten in de factie mogen komen) en het boek volgt het leven van Beatrice Prior, die van de factie Abnegation naar Dauntless transfereert. Ze is Divergent, wat betekent dat ze niet in één factie thuishoort, elk zestien jarige heeft namelijk een test gedaan waarbij uit blijkt in welke factie ze horen. Ze had drie resultaten, wat niet gewoon is. En dan beleeft ze allemaal awesome dingen in Dauntless. Hope I helped you :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mijn moeder is Twilight obsessed.


    Danmarks Dynamite.

    Keaton schreef:
    Oke, ik wil iemand pb'en. Kan ik iemand pb'en?

    Moi


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik wil ook weer mijn naam ooit in Daddario veranderen :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Hai c:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Woodley schreef:
    (...)

    Een natie leeft in verschillende facties - Dauntless, Abnegation, Amity, Erudite en Candor (ik weet ze alleen in het Engels, so don't mind me). Elke factie heeft een andere manier van leven. Elk persoon is in een bepaalde factie geboren, maar op hun zestiende kunnen ze kiezen of ze naar een andere factie willen, of gewoon in hun eigen factie willen blijven. Door middel hunzelf te snijden in hun hand en hun bloed te droppen in een bak van de factie die bestaat uit de voorwerpen van de factie zelf. Maar zo makkelijk kom je er niet in, je kan namelijk ook factieloos worden - het schijnt erger te zijn dan de dood. Ze moeten een initiatie in, (een afvalwedstrijd, waarbij de besten in de factie mogen komen) en het boek volgt het leven van Beatrice Prior, die van de factie Abnegation naar Dauntless transfereert. Ze is Divergent, wat betekent dat ze niet in één factie thuishoort, elk zestien jarige heeft namelijk een test gedaan waarbij uit blijkt in welke factie ze horen. Ze had drie resultaten, wat niet gewoon is. En dan beleeft ze allemaal awesome dingen in Dauntless. Hope I helped you :Y)


    Is dat cool om te lezen?


    Danmarks Dynamite.

    Ik heb Aline gepb't Mirie. (:


    Danmarks Dynamite.

    Oh, en Dan is inderdaad leuk. :Y)


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Keaton schreef:
    Ik heb Aline gepb't Mirie. (:

    Okie. c:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Keaton schreef:
    Mijn moeder is Twilight obsessed.


    Omg, dat is zo cool!

    Eén tip voor een beter leven: Ga niet fietsen als je zadel nat is en je een lichte broek aan hebt.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Nu voel ik me een outsider, omdat ik Dan zijn stem helemaal niet zo geweldig vind (cat)

    Botje schreef:
    (...)

    Omg, dat is zo cool!

    Ze zit nu Breaking Dawn part 1 te kijken. Ze kijkt gewoon in haar eentje, HAHAHA.
    Ik zit er wel bij hoor. Kwijlend naar Jasper te staren als dat kan.


    Danmarks Dynamite.

    Botje schreef:
    Nu voel ik me een outsider, omdat ik Dan zijn stem helemaal niet zo geweldig vind (cat)


    Maar dan alsnog, wat vind je van hun muziek?


    Danmarks Dynamite.

    Jasper is zo knap. Hij lijkt zo onschuldig en eeft zo'm leuk lachje (: Aar omg. Mijn moeder drukt t weg zodra ze ziet dat het twilight is xd