• Hoi!
    Ook ik zoek weer een titel, aangezien ik zelf super slecht ben in het bedenken van titels.

    Wat is de verhaallijn?
    Ellen Sparks is een normaal meisje van negentien jaar. Ze haalt hoge cijfers, heeft goede vrienden en heeft een vriendje. Er lijkt niks met haar aan de hand te zijn. Maar schijn bedriegt. Alles verandert als ze gaat slapen. Ze duikt een ander leven in, dat van de negentienjarige Elise Burks is. Langzaam raakt Ellen geobsedeerd door Elise haar leven. Elise lijkt alles beter te hebben. Wie is Elise Burks? Waarom hebben ze zoveel dingen gemeen? Waarom droomt Ellen over Elise?

    Ellen raakt verward en sluit zich af van haar omgeving. Het gaat mis met Elise. Ze gaat met verkeerde vrienden om en Ellen wil haar waarschuwen. Maar hoe?
    Hoe kan Ellen Elise waarschuwen als ze zelf geen grip op haar dromen heeft? Zijn het wel dromen?

    Engels of Nederlands?
    Dat maakt niet uit.

    Alvast bedankt voor het meedenken! Dit verhaal komt trouwens voorlopig nog niet online, ik heb nog een aantal onafgemaakte verhalen die ik eerst af wil maken. Waarschijnlijk wordt dit een project voor NANOWRIMO in november (?). Voor Camp April heb ik al een ander verhaal in gedachten :)

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 19:10 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Dreames aren't true, are they?

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 20:41 ]


    Family is like music. Some high notes, some low notes, but always a beautiful song

    Persoonlijk zou ik de titel 'Behind Reality' erg mooi vinden hiervoor.
    Trouwens, om je een tip te geven, miss is het niet handig om namen te nemen die veel op elkaar lijken, want soms brengt dat lezers in verwarring, vooral in het begin, maar miss had je daar al rekeningen mee gehouden. Het is een klein aandachtspuntje wat me opviel :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    - De meeste dromen zijn bedrog
    - Intelligentie en gedachten ( : combinatie mogelijk?)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Two lifes
    Lost in dreams.
    What is reality
    When I fell asleep


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Driving crazy
    Jealousy dreams
    Double life
    Double dreams

    Sorry ben hier eigenlijk best slecht in =P

    > Becoming Reality
    > Falling Asleep
    > Soulmates
    > What is she to me?
    > Driving Home
    > Just dreaming
    > Dreams in heaven
    > Heavenly

    Deze kwamen in me op, haha. Hopelijk heb je er wat aan!


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    dreams full of lies
    twin sisters
    Truth or dare


    Wijsheid Zonder Grens Is Ieders Liefste Wens......

    "Through night and day." (:


    not to spoil the ending, but everything is going to be okay —