• Probleem is opgelost, bedankt voor reageren allemaal!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 feb 2014 - 21:31 ]

    Heb je een screenshot? Ik heb dat namelijk nooit met Firefox.


    :)

    Ehm ik kan dat niet met mijn laptop, sorry maar je kan even kijken bij me enige story. Zie je het probleem wel.. #zucht
    maar welk knopje gebruik jij dan met kopíeren van de url ?

    Ik werk met Firefox, maar ik snap niks van wat je zegt O_o


    It's high noon.

    Nou als je story maakt wil je op je begin pagina toch een foto? Nou dan heb je een foto url nodig, alleen met fire fox lukt me dat niet. Of ik weet niet welk knopje van die url kopieren moet klikken.

    Je kan altijd de afbeelding openen in een nieuw tabblad en daar de link kopieëren. Dan heb je de afbeeldingsurl ook.


    :)

    Is dat niet afbeeldingslocatie kopiëren?


    El Diablo.

    Ronaldo nee die doet het niet ;/

    Bayard : okee bedankt zal het proberen!

    xFiew schreef:
    Nou als je story maakt wil je op je begin pagina toch een foto? Nou dan heb je een foto url nodig, alleen met fire fox lukt me dat niet. Of ik weet niet welk knopje van die url kopieren moet klikken.


    Wut.. je gaat toch gewoon naar de url van het plaatje selecteert het rechter muisknop kopiëren.
    Volgens mij bedoel je iets anders maar ik denk dat bijna niemand hier een touw aan vast kan knopen.

    Edit: O laat maar je bedoelt dat je de url wil krijgen je kan gewoon idd. naar afbeelding in nieuw tabblad gaan en dan die url kopiëren.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2014 - 21:02 ]


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Met Internet Explorer kan ik ook geen afbeeldings-url kopieren, terwijl ik dat voorheen met Google Chroome wel altijd deed.

    Nu krijg ik die afbeeldingsurl dus gewoon door het plaatje te kopieren, als ik hem dan ergens plak dan krijg ik vanzelf een url.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Oke bedankt allemaal.

    Sorry voor mijn onduidelijk heid, maar weet niet zo goed hoe ik uit moet leggen ! :O

    Is het nou gelukt dan? :'D


    :)

    Nee potverdorie, ik probeer de afbeelding te kopieren, dan kan ik niet plakken. Als ik de link doe van de foto krijg ik weer zo vierkant met er iets in.

    zucht :(

    Hoe doe jij het dan? Doe hier is als voorbeeld? Misschien dat ik kan helpen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oke,

    nou als eerst ga ik naar weheartit
    daar zoek ik de foto die ik wil.
    dan druk ik op me rechter muisknop, dan kan ik kopieren foto als ik dat doe kan ik niet plakken in mijn story.
    Als ik de link kopieren van die foto, krijg ik een vierkant in mijn story.
    Dat heb ik ook bij afbeelings locatie kopieren.

    ik praat dan over mijn voor pagina en niet over een hoofdstuk.

    Rechtermuisknop op de afbeelding en dan klikken op 'afbeeldingslocatie kopiëren'. Dan krijg je een .jpg link.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.