• Mijn vriendje is dus bijna jarig. En ik heb geeeeeeeen idee wat ik voor hem moet kopen.. Weten jullie iets leuks?
    (Bedrag is maximaal 20 euro)

    [ bericht aangepast op 9 feb 2014 - 17:35 ]


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    Waar liggen zijn interesses?


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Wil je wat info over je vriendje geven? Interesse's , Leeftijd enz


    Firm believer of all that is magic

    Serenitae schreef:
    Waar liggen zijn interesses?


    Ik weet het eigenlijk niet, geen auto's. Voetbal vind tie ook niks.


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    Aidan schreef:
    Wil je wat info over je vriendje geven? Interesse's , Leeftijd enz


    Hij wordt 17

    [ bericht aangepast op 9 feb 2014 - 17:52 ]


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    Infinito schreef:
    (...)

    Ik weet het eigenlijk niet, geen auto's. Voetbal vind tie ook niks.


    Je weet niet wat je vriendje leuk vindt?
    In ieder geval, als je het echt niet weet, kun je hem misschien ergens mee naartoe nemen. Een dagje schaatsen, naar een klein restaurantje gaan of naar de bioscoop om de film te kijken die hij heel graag wilt zien. Een leuk afspraakje heeft meer waarde dan een onpersoonlijk cadeau, vind ik.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Serenitae schreef:
    (...)

    Je weet niet wat je vriendje leuk vindt?
    In ieder geval, als je het echt niet weet, kun je hem misschien ergens mee naartoe nemen. Een dagje schaatsen, naar een klein restaurantje gaan of naar de bioscoop om de film te kijken die hij heel graag wilt zien. Een leuk afspraakje heeft meer waarde dan een onpersoonlijk cadeau, vind ik.


    Hij vind panda's leuk hahaha.


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    Infinito schreef:
    (...)

    Hij vind panda's leuk hahaha.


    Knutsel dan een panda in elkaar! En stop in zijn buik een lief kaartje of zo iets(: Een soort surprise dus.


    Food.

    Hier vind je best wel coole dingen voor mannen/jongens.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Scharry schreef:
    (...)

    Knutsel dan een panda in elkaar! En stop in zijn buik een lief kaartje of zo iets(: Een soort surprise dus.


    Hhahaa, dat kan ik proberen. Nu even opzoek naar m'n creativiteit ^^


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    Geef hem de film Kung fu Panda cadeau, als hij die nog niet heeft natuurlijk. Of waardebonnen voor kusjes en knuffels c;


    26 - 02 - '16

    Voor maar 20 EUR weet ik niks leuks buiten cd/dvd/cinema/steam sale.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Maak een taart voor hem of iets anders lekkers en doe dat dan een extraatje bij. Zelfgemaakte dingen zijn altijd het leukste.

    Ik kwam net deze plaatje tegen. Misschien kun je hier iets mee?



    Al gaat dat nu wel moeilijk worden met de leeftijdgrens in Nederland. Of je moet van België zijn ;)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Voor whiskey moet je 18 zijn. (bloos)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik doe altijd iets zelfgemaakt. Dat is meestal het leukste of het grappigste. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury