• Ja, ik ben bezig met een idee voor een verhaal en ik dacht eraan om er een liefdesdriehoek, of hoe ze dat ook noemen, in te verwerken. Nu ben ik bang dat ik daardoor het verhaal een beetje verpest, omdat ik me zelf soms erger aan die verhoudingen in boeken, dus ik twijfel heel erg of ik het wel zal doen. Daarom ben ik benieuwd wat jullie van love triangles vinden?

    De poll

    [ bericht aangepast op 9 feb 2014 - 13:09 ]


    A person who never made a mistake never tried anything new

    Square schreef:
    (...)

    Omdat bijna niemand dat soort dingen schrijft en het grote publiek liever een standaard jongen-meisje liefdesrelatie heeft, want dat vinden we normaal en bij dat soort verhaallijnen hoeft niemand zich ongemakkelijk te voelen omdat ze stiekem toch wel een tikkeltje homofoob zijn. Wat ik echt heel erg jammer vind, want ik ben al die Twilight-romances best wel zat. :'D


    Ik heb wel eens een RPG gedaan waarin de liefdesverhouding om een biseksuele jongen ging die niet wist of het de jongen of het meisje moest kiezen. Dat was ergens nog best interessant. :Y)
    Maar ik denk dat je gelijk hebt, wat dat tikkeltje homofoob betreft. De meeste mensen vallen toch terug op clichés, gewoon omdat dat voor hun vertrouwt/"normaal" is, gok ik.


    A person who never made a mistake never tried anything new

    Ik vind een driehoeksverhouding (Dat woord zocht je waarschijnlijk) ontzettend overrated en al te vaak gedaan. Misschien kun je wel iets met bigamie of polygamie doen, dat kom je niet zo heel vaak tegen, en dat lijkt mij ook interessanter juist omdat het niet veel gedaan word.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik erger mij er mateloos aan. Ik heb alleen een keer een boek gelezen waar er heel stiekem wel soort van één inzat
    en ik realiseerde mij dat pas op het eind. Dat was best een goed boek.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Ik ga met Inge mee, eigenlijk. (': Ik vind het meestal behoorlijk cliché, behalve als je een onverwachte uitkomst erin verwerkt, waarbij uiteindelijk twee jongens of twee meisjes bij elkaar komen. Dan is het juist erg interessant.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)