• Ja, ik ben bezig met een idee voor een verhaal en ik dacht eraan om er een liefdesdriehoek, of hoe ze dat ook noemen, in te verwerken. Nu ben ik bang dat ik daardoor het verhaal een beetje verpest, omdat ik me zelf soms erger aan die verhoudingen in boeken, dus ik twijfel heel erg of ik het wel zal doen. Daarom ben ik benieuwd wat jullie van love triangles vinden?

    De poll

    [ bericht aangepast op 9 feb 2014 - 13:09 ]


    A person who never made a mistake never tried anything new

    Boring ....


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind ze verschrikkelijk irritant en de helft van de tijd zijn ze heel erg overbodig.


    Take risks and conquer your fears.

    Hopeloos irritant.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik heb er helemaal niets mee. Meestal heeft het totaal geen toegevoegde waarde.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Onorigineel en saai. Vaak zijn ze ook dood-irritant.

    Ik vind het vaak een opvullertje voor boeken. Is er geen oorlog meer om in te vechten, is er nog wel liefde overgebleven om tussen te kiezen.


    Searching heavens for another earth

    Ik wacht nog steeds op een liefdesdriehoek waarin de twee jongens of de twee meiden samen eindigen, in plaats van de jongen waarvan je dat verwacht met het meisje waarvan je dat verwacht. Of ze alle drie gewoon besluiten dat polyamorie de beste oplossing zou zijn, dat is ook zeker origineel genoeg. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hmmmm, ja, jullie vatten mijn mening wel goed samen. x')


    A person who never made a mistake never tried anything new

    Square schreef:
    Ik wacht nog steeds op een liefdesdriehoek waarin de twee jongens of de twee meiden samen eindigen, in plaats van de jongen waarvan je dat verwacht met het meisje waarvan je dat verwacht. Of ze alle drie gewoon besluiten dat polyamorie de beste oplossing zou zijn, dat is ook zeker origineel genoeg. (krul)


    Dát is eigenlijk ontzettend geniaal. Waarom bestaat het nog niet? ^^


    A person who never made a mistake never tried anything new

    Wat is een love triangle?


    26 - 02 - '16

    Taiteilijan schreef:
    Ik vind het vaak een opvullertje voor boeken. Is er geen oorlog meer om in te vechten, is er nog wel liefde overgebleven om tussen te kiezen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Noctis schreef:
    Wat is een love triangle?


    Een liefdesdriehoek. Meestal is er één man die verliefd is op twee vrouwen, natuurlijk kan dit ook omgekeerd. De twee vrouwen vinden hem ook leuk, waardoor er een driehoeksverhouding ontstaat die een soort cyclus van liefde, haat en vriendschap gaat vormen.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2014 - 13:34 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Serenitae schreef:
    (...)

    Een liefdesdriehoek. Meestal is er één man die verliefd is op twee vrouwen, natuurlijk kan dit ook omgekeerd. De twee vrouwen vinden hem ook leuk, waardoor er een driehoeksverhouding ontstaat die een soort cyclus van liefde, haat en vriendschap gaat vormen.


    Oh... Oh ja, dat ken ik wel!
    Ik vind dat zo irritant en cliché.


    26 - 02 - '16

    Noctis schreef:
    (...)

    Oh... Oh ja, dat ken ik wel!
    Ik vind dat zo irritant en cliché.


    Dat vind ik dus ook, hoewel ik het idee van Square wel leuk vind. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Daylighter schreef:
    (...)

    Dát is eigenlijk ontzettend geniaal. Waarom bestaat het nog niet? ^^


    Omdat bijna niemand dat soort dingen schrijft en het grote publiek liever een standaard jongen-meisje liefdesrelatie heeft, want dat vinden we normaal en bij dat soort verhaallijnen hoeft niemand zich ongemakkelijk te voelen omdat ze stiekem toch wel een tikkeltje homofoob zijn. Wat ik echt heel erg jammer vind, want ik ben al die Twilight-romances best wel zat. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan