• The Lovely JCats


    We were lost in the middle
    Like bottles in the ocean
    But we found one another
    Like the answer to a question
    Like words to a love song
    Like a river to the red sea
    Finding you is so hard


    But loving you is easy
    Loving you is easy, loving you is easy
    Finding you is so hard
    But loving you is easy


    JCats
    JamesPotter • Femke
    Malone • Rani
    Ateara • Jacco
    Quaintrelle • Sylvie
    Aldea • Gail
    Calorae • Samantha
    Marriemar • Marlijn
    Lorum • Demi

    '' Type Bananas if you can see this "

    [ bericht aangepast op 3 maart 2014 - 21:23 ]


    16 - 09 - '17

    Ze hadden heel onze overdekte speelplaats ook versierd met hartjes en gaven tijdens de les van die From to You kaartjes en die mocht je dan sturen naar wie je wilde ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Tumtum..


    16 - 09 - '17

    Tamtam..


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Tomtom, de GPS hahaha


    16 - 09 - '17

    Ik ga voor de eerste keer voor school werken in het weekend Ö


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Rani! Ö Je verdient nu echt een medaille. Alleen heb ik er geen. :']
    Ik ben om 10 uur naar de kapper geweest en het voelt goed om weer een wat structuur te zien in mijn haar :'] het hing nu met wat lokjes aan de voorkant :'] Heb nu aan de voorkant een soortgelijke pony laten knippen van Lou Teasdale :3 En nu krijg ik nog eens extiones omdat ik echt gek werdt van mijn eigenlijk korte haar. De kapper vond het goed en nu zijn we aan het verven :3 Ik voel me zo goed!!! Sorry als dit als een soort van tut hola geklets klinkt maar ik akn echt niet meer tegen mijn korte haar :3 En ik weet dat mijn kapper het goed doet want ze is erg streng kwa dingen met haar van jonge mensen. Wat een verhaal eigenlijk :3

    [ bericht aangepast op 15 feb 2014 - 13:50 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ooohh dankjewel Sammie ^^ Ik hang hem wel op in mijn kamer ^^
    Nou wat is er zo slecht aan kort haar? Ik heb namelijk kort haar en ik ben er zot op (: Ik zou zeggen laat een fotootje van je nieuwe haren zien (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Ik heb echt een hekel aan kort haar. Van die gevulde bobkapsels vind ik wel geweldig maar voor de rest :'] No thank you. Ik hou van dingen doen met mijn haar vlechten, spelen ermee. Kan heir niet meer :']
    En ik zal dat doen maar dat zal wel morgen worden. Ga na de kapper samen met Katyin nog wat ophalen en vervolgens gaan we naar de film ^.^
    I feel so amazing :3 Nu kan ik weer mijn beanie/muts opzetten die zo leuk staat :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik doe echt werkelijk niets met mijn haar (: Het is z'n George kapsel, schut wat met je hoofd, je handen er even doorhalen en het ligt weer perfect ^^
    Daar hou ik van. Rekjes en vlechtjes en al die toestanden is niets voor mij. Welke film ga je kijken?


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Haha :'D Ik vind het juist leuk vooral tijdens lessen waarbij ik niet op mijn iPad een spelletje of op Q kan zit ik dat te doen :3 We gaan naar That Awkward Moment. Geen idee wat ik ervan moet verwachten maar nou ja :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ooh met Zac Afron (: Ik heb ook geen idee of het een goede film is (: Is meer een girlisch film en ik ben daar niet z'n fan van (: Tijdens de les zit ik altijd op te letten hoor Sam! Foei, foei, foei!


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Jup, ik weet niet wat ik moet verwachten :'D En tja. Bij Nederlands en Tekenen let ik wel op hoor D: Maar de rest is saai. :']

    [ bericht aangepast op 15 feb 2014 - 16:49 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Blub


    16 - 09 - '17

    I'm a little tea - pot, short and Irish ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Oh no, lang niet gehoord. Maar we gaan niet weer beginnen, Rani! xD


    16 - 09 - '17