• The Lovely JCats


    We were lost in the middle
    Like bottles in the ocean
    But we found one another
    Like the answer to a question
    Like words to a love song
    Like a river to the red sea
    Finding you is so hard


    But loving you is easy
    Loving you is easy, loving you is easy
    Finding you is so hard
    But loving you is easy


    JCats
    JamesPotter • Femke
    Malone • Rani
    Ateara • Jacco
    Quaintrelle • Sylvie
    Aldea • Gail
    Calorae • Samantha
    Marriemar • Marlijn
    Lorum • Demi

    '' Type Bananas if you can see this "

    [ bericht aangepast op 3 maart 2014 - 21:23 ]


    16 - 09 - '17

    When your standing next to me,
    (Yeah, I know you feel the power)
    It's the feelin' that you get
    (You face your final hour)
    Everything you ever had
    (Yeah, it tasted kinda sower)
    It's all about me, it's all about the power


    16 - 09 - '17

    En ik heb geen idee van welk liedje dat is


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Tomliinson schreef:
    En ik heb geen idee van welk liedje dat is


    Ghee
    All about the power van Jim Johnston, heb het uit zo'n WWE game.


    16 - 09 - '17

    Fonseca > Tonkin *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Tonkin schreef:
    Fonseca > Tonkin *O*


    Wat is de betekenis? *O*

    Phoebe Tonkin?


    That is a perfect copy of reality.

    Tonkin schreef:
    Fonseca > Tonkin *O*


    Edward/Robert ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Eeeeeeeeeeen ik zit me te vervelen op school, ik wil naar huis!


    16 - 09 - '17

    Same. Ik moet aanhoren hoeveel kilo Jelly beans iemand wil hebben -.-"


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Oh dear, ik heb honger, haha xp


    16 - 09 - '17

    Ik heb een panini :Y) Hier een virtueel koekje *Geeft koekje*
    Mweh nog 4 uur en ik ben nu al bijna dood D:


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik heb vandaag met twee andere meiden van mijn klas de gangen rondgewandeld en een liefdes liedje gezongen wanneer er iemand langs wandelde ^^ Als ze dan bleven luisteren kregen ze een hartje van ons ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Tomliinson schreef:
    Ik heb vandaag met twee andere meiden van mijn klas de gangen rondgewandeld en een liefdes liedje gezongen wanneer er iemand langs wandelde ^^ Als ze dan bleven luisteren kregen ze een hartje van ons ^^


    Haha omg xp
    Deze middag tijdens de pauze hebben ze tien koppeltjes van school in zo'n kring geroepen en die moesten opdrachten doen tot het laatste koppel overbleef en die mochten elkaar dan een kus op de mond geven. Het was echt dom, maar toen ze elkaar geblinddoekt moesten voeren met cornflakes, hahahaha.

    Post 9800 woooh!

    [ bericht aangepast op 14 feb 2014 - 19:12 ]


    16 - 09 - '17

    Ik moest mij vanochtend melden. Mijn moeder was dus zo lief om me weg te brengen. Toen ik aankwam zag ik gelijk een vriendin van me ook aankomen lopen. Wij lopen dus naar de hoofd ingang. Ik kijken naar binnen. Hebben ze de hele begin hal volgedaan met Valentijns dingen. Ik en mijn vriendin zijn snel doorgelopen en vervolgens in lachen uitgebarsten omdat het zo een stom gezicht was eigenlijk :'] Nou ja naast het feit dat iemand een meisje die een roos kreeg van haar vriendje cola over zich heen kreeg, was het wel heel schattig. Ik heb in mijn tussenuur samen met die vriendin en een vriend allemaal lieve berichtjes in random kluisje gedaan :3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Herrera > Aldea *O*


    -

    Calorae schreef:
    Ik moest mij vanochtend melden. Mijn moeder was dus zo lief om me weg te brengen. Toen ik aankwam zag ik gelijk een vriendin van me ook aankomen lopen. Wij lopen dus naar de hoofd ingang. Ik kijken naar binnen. Hebben ze de hele begin hal volgedaan met Valentijns dingen. Ik en mijn vriendin zijn snel doorgelopen en vervolgens in lachen uitgebarsten omdat het zo een stom gezicht was eigenlijk :'] Nou ja naast het feit dat iemand een meisje die een roos kreeg van haar vriendje cola over zich heen kreeg, was het wel heel schattig. Ik heb in mijn tussenuur samen met die vriendin en een vriend allemaal lieve berichtjes in random kluisje gedaan :3

    Awh, dan mag je ook naar mijn school komen. Het is zo'n leuk idee.


    -