• Beste mensen, met welgemeende liefde en trots presenteer ik u: Het waanzinnige Kletscafé numero 81!

    Café mededelingen:
    ~ Iedereen is awesome!
    ~ Onze awesomeheid heeft al meer dan vijftig topics gevuld.
    ~ Wij geven elke dag gratis knuffels (en chocolade) (en Nederlands lessen) (en cookies).

    Het is aan te raden deze beginpost goed door te lezen, er kunnen belangrijke dingen instaan die onenigheid en verwarring kunnen voorkomen.

    GRATIS COOKIES VANDAAG!





    Het Kletscafé Spin-off:
    • Tinychat
    • Het Kletscafé GIF-wartopic!
    • Het Q-account van het Kletscafé: Kletscafe

    Onze geweldige crew:

    Werknemers.
    Nori • Combattant • Cafébazin • 12
    Lotta • Chocolata • Cafébazin • 12
    Crystal • Sorcery • Chef-kok • 12
    Jarne • Dooddoenervo • Barman • 14
    Sofie • Amaretto • Barvrouw • 14
    Kim • Peredhil • Entertainer • 18
    Sylvie • Quaintrelle • Serveerster • 19
    Kelly • RlN • Serveerster • 17
    Rick • Finsceal • Gitarist / Webdesigner • 16
    Fren • Sheridan • Schrijfster • 13
    Kim(sel) • Ewan • Servettenvouwster • 17
    Naomi • Phantasticae • Schoonmaakster • 16
    Bes • Chip • Taartenbakster • 16


    Verslaafden.
    Suuz • Mairimis • Alcoholistische stamgast • 16
    Erieka • Noctis • Frisdrankverslaafde • 18
    Gail • Herrera • Chocolaverslaafde • 17
    Isa • Pumbaa • Disneyverslaafde • 13
    Lisanne • Reveniam • Chocolademelkverslaafde • 15
    Naomi • KilIian • Serieverslaafde • 19
    Yolanda • Kaa • Serieverslaafde • 17
    Sanne • Verlac • Puzzelverslaafde • 14
    Marlou • Forsythia • Gameverslaafde • 14
    Jaimy • Leshley • Tumblrverslaafde • 16
    Jacco • Fonseca • Nikitaverslaafde • 18
    Daphne • LeMockingjay • Harry Potter en Hunger Games verslaafde • 14
    Eva • Dulce • Koetjesreepverslaafde • 14
    Annemarije • Mullingford • Theeverslaafde • 16
    Do • SuperTOMMO • Cookieverslaafde • 13
    Noa • Feaser • Muziekverslaafde • 12
    Leah • Latier • Schrijfverslaafde • 13
    Coosje • Orenda • Social media verslaafde • 14
    Minke • Gomenasai • Animeverslaafde • 15
    Tialda • Vipera • Stamgast • 18
    Emma • Maestum • Fruitverslaafde • 15
    Kim • Cassia • Internet-/series-/dierenverslaafde • 19
    Annick • Pukkelxding • Sims 2 verslaafde • 20
    Demi • Lorum • Internetverslaafde • 14
    Inge • Square • Badeendjesverslaafde • 17


    Wil jij ook bij de crew horen? Iedereen is welkom! Hoe meer zielen, hoe meer vreugde. :3
    Zeg je naam, leeftijd en werk/verslaving, dan zetten we je erbij! (:

    Prijslijst.







    Het Kletscafé; Wist je dat..?
    Wist je dat:
    • Het Kletscafé is ontstaan door het vele offtopic gaan in een topic door een aantal users?
    • Nori (Combattant) de naam ''Kletscafé'' heeft bedacht?
    • Het eerste Kletscafé-topic op 28 oktober 2013 geopend is?
    • Jarne (Dooddoenervo) de prijslijst heeft bedacht?
    • Rick (Mikealson) de Kletscafésite heeft gemaakt?
    • Lotta (Vuelie) met haar leeftijd van twaalf jaar de jongste kroegbaas is?
    • Het Kletscafé ook een eigen Quizletaccount heeft? Kijk hiervoor bij de Kletscafé spin-off.
    • Hier de weddenschap tussen Jarne (Volde) en Erieka (Child) is ontstaan?
    • Dit het enige topic is waar zoveel aan truth or dare wordt gedaan?
    • Nori (Combattant) gek is van Rihanna en al begint te flippen als ze haar naam hoort?
    • Lotta (Vuelie) de trendsetter is van de trend om de hoofdletter "i" te gebruiken in plaats van de "l"?
    • Lotta (Vuelie) (bedenker van de naam), Jarne (VoIde) en Bes (Chip) de bedenkers van het Rowlingisme zijn?
    • Sick nu echt officieel is?
    • Rick (Mikealson) goed is in het bedenken van Ships?
    • Hij inmiddels Koos heeft bedacht?
    • In topic 80 alle wensen voor de GIF's uitkwamen?


    Let op: er zijn regels!
    ~ Degene met de laatste reactie opent het nieuwe topic, tenzij anders aangegeven.
    ~ We doen niet lullig of gemeen tegen elkaar.
    ~ Iedereen is leuk en niemand heeft nood aan hatelijke opmerkingen.


    [ bericht aangepast op 6 feb 2014 - 16:23 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 feb 2014 - 16:22 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Haha, damn it.
    De reacties in mijn laatste topic zijn echt zo grappig eigenlijk.
    Zeker als je weet wat het geluid eigenlijk is...En nee ik ga het niet zeggen. ^^

    Iemand hier die ene gokje wil wagen? :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Cassia schreef:
    Haha, damn it.
    De reacties in mijn laatste topic zijn echt zo grappig eigenlijk.
    Zeker als je weet wat het geluid eigenlijk is...En nee ik ga het niet zeggen. ^^

    Iemand hier die ene gokje wil wagen? :')


    Ik kan nu niet luisteren, dus als morgen na school het geluid nog niet geraden is, dan waag ik een gokje (:


    16 - 09 - '17

    Cassia schreef:
    Haha, damn it.
    De reacties in mijn laatste topic zijn echt zo grappig eigenlijk.
    Zeker als je weet wat het geluid eigenlijk is...En nee ik ga het niet zeggen. ^^

    Iemand hier die ene gokje wil wagen? :')


    Ik heb geluisterd, maar alle dingen die ik kon verzinnen waren al genoemd. (cat) Ik ben echt slecht in dat soort spelletjes, haha. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Cassia schreef:
    Haha, damn it.
    De reacties in mijn laatste topic zijn echt zo grappig eigenlijk.
    Zeker als je weet wat het geluid eigenlijk is...En nee ik ga het niet zeggen. ^^

    Iemand hier die ene gokje wil wagen? :')


    Ik ga niet weer gefrustreerd raken, dus ik pas dit keer (krul)

    En heel raar, maar ik droomde over de beta-verkiezingen? :') alleen het was nogal vaag aangezien er van 1 iemand werd gezegd, in anonimiteit, dat diegene nog wel geschikt zou kunnen zijn. De naam van diegene werd niet vernoemd. Alleen het leek net alsof er dus niet echt goede bèta's bij waren ><


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leshley schreef:
    (...)

    Ik ga niet weer gefrustreerd raken, dus ik pas dit keer (krul)

    En heel raar, maar ik droomde over de beta-verkiezingen? :') alleen het was nogal vaag aangezien er van 1 iemand werd gezegd, in anonimiteit, dat diegene nog wel geschikt zou kunnen zijn. De naam van diegene werd niet vernoemd. Alleen het leek net alsof er dus niet echt goede bèta's bij waren ><


    Oh, je hebt ons door. Stiekem zijn de verkiezingen Q's 1 april grap van dit jaar en willen we helemaal geen nieuwe bèta's. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    En DAT noemt zich dan een vriendin.
    Excuse my ranting

    Ging ik gisteren weer naar school, was ik aan het praten met een vriendin. Door mijn hoofdpijn heb ik mijn toetsweek niet af kunnen maken, dus ze vroeg hoe dat dan werd opgelost. Ik vertellen dat mijn bio-docente had gezegd dat ik het bioproefwerk niet hoefde te doen, maar dat ze wel graag had dat ik hem als oefentoets deed, want het was een moeilijke toets en ze wilde weten of ik de stof beheerste. Heeft de "vriendin" die mee zat te luisteren het lef om te roepen: "Dat is fucking naaiend! Die toets was tering moeilijk en heel slecht gemaakt", waarop ik haar vroeg of ze soms wil dat ik een slecht cijfer haal. Haar antwoord: "Nee, maar mijn gemiddelde is minstens twee punten naar beneden en dan heb jij een proefwerk minder op je cijferlijst." Ik heb haar verteld, dat als ze wil ruilen ik dat met alle liefde doe maar dat zij dan 24/7 met hoofdpijn rond mag lopen. Ik heb hier verdomme toch niet om gevraagd!

    Zo.
    Nu wil ik haar slaan.
    Met een hamer.
    In haar gezicht.


    From these ashes, I will rise

    Square schreef:
    (...)

    Oh, je hebt ons door. Stiekem zijn de verkiezingen Q's 1 april grap van dit jaar en willen we helemaal geen nieuwe bèta's. (krul)

    Ik zal het geniaal vinden :W en gemeen.


    -

    Herrera schreef:
    (...)
    Ik zal het geniaal vinden :W en gemeen.

    Zou*
    Sorry, hahah. Ik kon het niet laten. X


    Ich liebe dich 27.12.23

    Herrera schreef:
    (...)
    Ik zal het geniaal vinden :W en gemeen.


    Haha, ik zou het vooral heel erg dom van ons vinden. :'D Ik heb niet in mijn kerstvakantie in Parijs al die aanmeldingen zitten doorlezen en de afgelopen dagen meer dan honderd teksten nagekeken om er vervolgens helemaal niets mee te doen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    RlN schreef:
    (...)
    Zou*
    Sorry, hahah. Ik kon het niet laten. X


    Hé, dat is mijn baan. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Haha, ik zou het vooral heel erg dom van ons vinden. :'D Ik heb niet in mijn kerstvakantie in Parijs al die aanmeldingen zitten doorlezen en de afgelopen dagen meer dan honderd teksten nagekeken om er vervolgens helemaal niets mee te doen.

    HAHAHAHA. Dat zal.... inderdaad heel erg dom zijn.
    @Kelly, dat is inderdaad Inge's baan (puh)


    -

    Jeez, heb hoofdpijn door mijn klas. Als ik alles gaat uitleggen, krijgen jullie ook hoofdpijn dus doe ik dat maar niet.


    -

    Ik ben echt slim bezig vandaag. Ik schrijf op mijn nieuwe schrift voor Nederlands "Niederländisch" :W


    -

    Mairimis schreef:
    En DAT noemt zich dan een vriendin.
    Excuse my ranting
    Ging ik gisteren weer naar school, was ik aan het praten met een vriendin. Door mijn hoofdpijn heb ik mijn toetsweek niet af kunnen maken, dus ze vroeg hoe dat dan werd opgelost. Ik vertellen dat mijn bio-docente had gezegd dat ik het bioproefwerk niet hoefde te doen, maar dat ze wel graag had dat ik hem als oefentoets deed, want het was een moeilijke toets en ze wilde weten of ik de stof beheerste. Heeft de "vriendin" die mee zat te luisteren het lef om te roepen: "Dat is fucking naaiend! Die toets was tering moeilijk en heel slecht gemaakt", waarop ik haar vroeg of ze soms wil dat ik een slecht cijfer haal. Haar antwoord: "Nee, maar mijn gemiddelde is minstens twee punten naar beneden en dan heb jij een proefwerk minder op je cijferlijst." Ik heb haar verteld, dat als ze wil ruilen ik dat met alle liefde doe maar dat zij dan 24/7 met hoofdpijn rond mag lopen. Ik heb hier verdomme toch niet om gevraagd!

    Zo.
    Nu wil ik haar slaan.
    Met een hamer.
    In haar gezicht.


    This really sucks. Ik heb een meisje en die wil eigenlijk altijd beter zijn dan ik ben. Het is gewoon echt vervelend, want ze is al slimmer etc. blablabla en ik heb zoiets van; het zal wel. Toen hadden we vorig jaar een opdracht voor Duits en we zaten in een groepje en het is algemeen dat ik eigenlijk altijd degene ben die een heel punt lager krijgt dan het groepje. De leraren mogen mij gewoon niet ofzo :'D Alleen dit keer was ik degene met een punt hoger, we moesten namelijk een tijdschrift maken en zij had wel redelijk Duits, alleen veel te weinig tekst. Ik had gewoon Jaimy-Duits dat lachwekkend is, maar wel genoeg worden. Toen zei ze helemaal; ja en Jaimy is helemaal niet goed in Duits. Mijn Duits is veel beter dus ik hoor hoger te hebben dan zij heeft. Dus ik zeg; thanks dude. En toen zei zij; ja het is toch gewoon zo? Je vindt het niet erg dat ik dit zeg toch?
    En toen ging ze door met me in de grond te boren en ze heeft geen 1 keer sorry gezegd ofzo :') En dan heb ik zoiets van; je kunt ook gewoon blij zijn voor de ander?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leshley schreef:
    (...)

    This really sucks. Ik heb een meisje en die wil eigenlijk altijd beter zijn dan ik ben. Het is gewoon echt vervelend, want ze is al slimmer etc. blablabla en ik heb zoiets van; het zal wel. Toen hadden we vorig jaar een opdracht voor Duits en we zaten in een groepje en het is algemeen dat ik eigenlijk altijd degene ben die een heel punt lager krijgt dan het groepje. De leraren mogen mij gewoon niet ofzo :'D Alleen dit keer was ik degene met een punt hoger, we moesten namelijk een tijdschrift maken en zij had wel redelijk Duits, alleen veel te weinig tekst. Ik had gewoon Jaimy-Duits dat lachwekkend is, maar wel genoeg worden. Toen zei ze helemaal; ja en Jaimy is helemaal niet goed in Duits. Mijn Duits is veel beter dus ik hoor hoger te hebben dan zij heeft. Dus ik zeg; thanks dude. En toen zei zij; ja het is toch gewoon zo? Je vindt het niet erg dat ik dit zeg toch?
    En toen ging ze door met me in de grond te boren en ze heeft geen 1 keer sorry gezegd ofzo :') En dan heb ik zoiets van; je kunt ook gewoon blij zijn voor de ander?

    Gawd daar ken ik er genoeg van.Sympathie hebben de meeste mensen gewoon niet in hun woordenboek staan.


    From these ashes, I will rise