Noctis schreef:
(...)
What happend?
Hou je vast want hier komt een heel lang verhaal.
Ik doe sectorwerkstuk met een meisje uit mijn klas. (Sectorwerkstuk is een project dat een voldoende moet halen anders mag ik niet op examen.) Toen ik met haar ging samen werken waren we hele goede vriendinnen maar aangezien zij opeens heel dom begon te doen en mij alleen maar nodig had als het haar uit komt heb ik onze vriendschap voorbij laten gaan. We praten nu alleen nog maar tegen elkaar als het daadwerkelijk moet omdat ik het serieus helemaal gehad met haar heb.
Afgelopen woensdag moest eigenlijk het werkstuk ingeleverd zijn. Alleen zij had het op een usb stik staan dus ik kon het niet uitprinten of wat. Dus ik op die dag naar haar toe. Zegt ze: 'Ja, ik stuur het nu door.' Ik: 'We moeten het vandaag ingeleverd hebben. Dat weet je toch?' Haar antwoord was: 'Ik heb mijn stuk al ingeleverd.' Zij weet ook dat ik nooit geld mee neem naar school dus ik daar ook niks kan printen. Dus ik naar mijn mentor toe en ik mocht het die donderdag daarna inleveren.
Maar aankomende donderdag is de presentatie en we hebben daarvoor een powerpoint gemaakt. Nouja, zij heeft haar deel gemaakt. Twee dagen geleden opgestuurd met de vraag of ik mijn deel wilde maken. Gisteren kreeg ik een whatsapp van haar of ik het terug wilde sturen. Ik moest gisteren trainen en zou pas heel laat thuis zijn dus kon ik het niet doorsturen. Dus ik had gezegd dat ik dat hoogstwaarschijnlijk vandaag zou doen. Kreeg ik toe net weer een whatsapp met het volgende bericht erin:
'Ik zou graag willen dat je het vanavond naar me opstuurt.'
Mijn antwoord was:
'Ik heb gisteren toch gezegd dat ik hem zou sturen dus dat doe ik dan ook gewoon. Maar sorry dat het niet zo snel gaat als jij wilt.'
Krijg ik als antwoord:
'Hahahahah pardon maar volgens mij stond er 'hoogstwaarschijnlijk.' Oh, en dat geeft niet hoor ;r
Volgens mij vroeg ik het gewoon netjes dus hoef je geen grote mond te geven.'
"Ignite, my love. Ignite."